HEM!

snart slutar jag, fast bara för dagen. ska bara räkna kassan och fixa lite, sen tar jag och cyklar hem. i vinden, hoppas det inte börjare regna bara. (som ni ser här över är det nog inte bra för mig) när jag kommer hem ska jag få äta mat super gott, fast det lär ta ett tag innan jag kommer hem tror jag. men nu håller vi tummarna för mig, och att det inte börjar regna.

 

det tråkigast är att jag kan inte lyssna på musik, och det är svårt att få tag i folk. jag skulle behöva prata med ronja, och moa. men får ta det när jag kommer hem.

 

lycka till, säger jag till mig själv ♥

 


Kommentarer

sv: ja,ska du fortsätta jobba där eller?

jag håller tummarna för att det inte regnar! :)

SV: Tack :D

å skönt :D

tar paus från sångövningen ett tag nu..^^

Regnet ska tyvärr forsätta. Härlig sommar vi har va =) haha



ha det super

visst är hon!:)

okej :) blev de många härliga bilder då?♥

sv:okej sitter du vi datan på jobbet?;)

sv; hihi tack:D

kul att du gillar dom :)

sv; vad bra att det är bra med dig då!.

själv är det bara super:).

sv; haha, precis! :D

sv: Mm, jättegott var det :P

Svar: Verkligen :)

vart jobbar du någon stans? :)

härligt! ja absolut =)

sv: nu är dagens blogg presenterad! gå in och kolla om det blev du :)

btw är det något som bör ändras i min blogg som skulle kunna göra den bättre ? kram

Fin blogg :)

SVAR: undra bara :)

sv: :D

snällt av dig:)

hej, jätte fin blogg!

var med o tävla om veckans blogg,

http://www.eemmafforsell.blogg.se/ <3

fin blogg besök gärna min



hur mår du ?? :D

tack:D

jamen man tackar :) var uppe i skellefteå för en gångs skull och kollade runt :)

Varför inte sluta helt och hållet ?

SVAR Yes :)

asså man måste hata regn! :P

sv;Gör inget hehe ;)



Hare bra! =)

sv: varsågod :D

fin blogg! haft en bra dag ? :)

Oj då, lycka till! :)

sv: härligt:D



va gärna med i min nya tävling om en brasiliansk vaxning också om du har lust

/Shoppaholly

sv; hihi :D

Okej!:)<3

Tack<3

jättefin blogg!:)

allt bra?:)

gör du då?

Inge kul och jobbar när man inte tycker om sitt jobb :( tycker synd om dig.



ha en bra kväll !

okej, inte jag heller, slutet var riktigt bra!

Vad gillar du för musik?

jag är ju kär i den svarta :(

skönt det! :D

japp:) Allt bra med dig?:)

vad gör du ? :D

jarå :) gillar du erik grönwall ? :) tänkte på din header :) kanske dum fråga men ja:)

här började det ÖSRERGNA... :|

Svar: :)

SVAR; regnar det hos dig? :)

Coolt! Jag lyssnar på Ancafe och DBSK,ifrån Asien.

sv: lugnt! :)

okej, skönt! jo samma här, lite segt bara..

sv: Vad tråkigt! Klarade du dig undan regnet?

sv: jodå allt bra!:) vad görs?

Sv; jo det var riktigt drygt :(

Gör du nu?:)<3

SVAR: Japp! Allt bra?

sv:_ gött :D

aw :)

<3

sv: haha okey :D

det låter härligt! med mig är det bra :)

tror faktiskt att jag skall göra det (a)

redigerar du dina bilder? :)

okej :)

:)

exakt! =)

jajjemen!:)

sv: okej!:)

händer imorgon?:)

sv: <3

sv: haha ja :D

ja verkligen! :D

ok..jag kollar på 2 ½ män

Allt braa? :D



Need youre help, kan du kommentera ditt svar om vilken header är finast? kramar. :)

// tvillinarnas värld

hej, vad söt blogg du har:)

kolla gärna in min med

kram

haha! varför gillar du inte ditt jobb? :(

oj låter ju sådär:/



hur har din dag varit annars då? kram

SV:aa

du har en jätte söt blogg!:)

ska titta på film nu, hoppas du får en bra kväll <3

verka som jag inte är ensam om att ha en dålig dag?

Synd ''/

SV; Ja, verkligen! :)

SVAR ja riktigt mys:)

SVAR: det är bra (:

vad händer imorgon då ?:)

sv: okej, ska sova för jag ska upp tidigt imorgon :P

haft en bra torsdag? :)

sv: åh tack :D vad söt du är!

ja :) sant! :)

SVAR; jaa okej :)

sv: vgd?:D

men va? ;s

det var så lite! :)

sv; tack tack<3

sv: :D



Kom du hem utan regn ? =)

najs!

nej jag ska ner på bilskolan=)

haha okej ;)

ja vi får se hur det går :P

sv: skönt det ! :D♥

hejhej! allt bra? :)

sv: vad har du för planer inför imorgon då? :)

ja verkligen! :)

SVAR; yes =)

Svar: Jaharå! :)

vad kul :D

vad är ditt bästa tips till att komma med på mest aktiva? :))

jag gillar verkligen din design! :)

det är super bra :) haft en bra dag?

mina vänner säger att jag är det, så jag litar på dom:$ :)

har inte vart med innan, så då är det väl lite svårare att komma med? :( <3

:)

haha ja! :)

ja precis! :D

jo jag har också haft en bra dag :)

vad gör du då?

ja:) planer för helgen ? :)

okej, jag gör inget speciellt. :)

sv: okej, vad jobbar du med om man får fråga ? :)

jag ska åka runt på min nya moppe om det är fint väder sen ska jag och min kompis hitta på nått kul hoppas jag !:D

kollar du på sex and the city med ? ;P

okej ;p ja jag märker det haha <3

hihi okej=)

ja :)

ja :D <3

Sv; Jo samma här!:)

hihi, ja det har du :')

vad gör du nu? :)

sv:ser tv!

sv; :) ♥

sv: ja faktiskt ! Jaha okej, vad får du göra då? :)

vad gör du då:)?

sv: :D

Hej! :)



Är du sugen på att åka till London? Isf va med i min tävling som jag har på min blogg om du är sugen ;*

läs gärna mitt senaste inlägg :)♥

SVAR; :D

härligt, känner att jag måste samla tid till å göra en header snart (A) ser förjävligt ut ;D

yes ;)

svar:

taackar :D

vad gör du?

Regna det när du cyklade hem nu då? :)

låter bra det! :D



är hemma igen! :D

hej, jag har frågestund på bloggen och du är guldvärd om du ställer en eller flera frågor :)

http://babysexy.blogg.se

Godnatt och sov så gott! :D

hoppas du har haft en bra dag :)

nattinatti~~























Follow my on Bloglovin







Trackback