JAG HATAR MITT JOBB!


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500D

det räcker och se rubriken, sen förstår ni nog allt. mitt jobb suger, vill ni veta varför? hon som äger hela stället hon har alltid sagt. har vi svårt att ta oss, kan vi få sluta tidigare vi kan få bo här med om vi ville. och först dagen vi jobbade skulle hon komma ner och kolla hur läget var. det lätt ju perfekt tänkte jag, och jobbet kommer gå så bra.

idag när jag ringer frågar ska jag jobba? (hur snällt som helst) jo det kan du göra, får jag tillbaka en röst. (det var ingen snäll röst jag fick, och det var inte hon som äger allt) jag var ju tvungen och fråga om dom visst om det skulle regna, senare ikväll för jag ska cykla hem. då säger hon, ni jobbar här ni ska ta er hit och hem fast det regnar blåser eller vad, det är upp till er själv. det skiter jag i hur ni gör, ni jobbar till ni slutar. jag orkade inte lyssna och sa okej, jag kommer sen när jag börjar.

förstår ni hur sur jag kan bli?
plus att hon som äger allt sa, vill ni ta en buss hem och kommer inte hem på ett annat sätt, så får ni ta bussen (efter som det inte går så många bussar) men dom andra som jobbar här verkar inte veta något. där imot behöver man inte bli sur för jag frågar om det ska regna? (förlåt, men mycket text läs om ni vill)

Kommentarer

jo jag vet, synd nog. :p

sv: ok :D inte mycket , ska äta snart :)<3

åh man blir riktigt läskad av bilden!

Förstår att du blir arg!;)

jobbigt :S om dem lovar något får dem ju hålla det, och inte vara så otrevliga.

Vilket skit jobb du verkar att ha :s

tack! :)

å fin :D

SVAR: haha nej asså jag menar, när du tar kort med kameran, med blixt.. kan det hända ibland att det kommer typ "andar" sånna typ runda vita prickar när du tar kort? :D

sv: okej, svarar på kommentarer :P

händer ikväll? :)

Va skönt:)

Vad tråkigt att jobbet inte är bra :/

sv; haha, okej ;D. jag har svarat på den ju? ;O.

du får lova & inte säga de t nån. (a). men mja, lite. ;/

sv: ja den va supermysig:)

kommer bli skönt att ha i höst också



har du haft en fin dag?

/Shoppaholly

VAd tråkigt när det blir så där och så otrevlig behöver amn inte vara! :( förstår att du blir arg då, skulle ja med bli.

Gott det såg ut (a)

Ne jag är bara 13 ;)

haha

Aa, fan

sv: tack, jenasen köpte jag på gina ifall du ville veta! :) Du skulle inte kunna göra mig en tjänst? och rösta på mig i shoppahollys tävling? länk till hennes tävling hittar du i mitt senaste inlägg, rösta på nummer tio! Tack på förhand :D Jättesöt blogg har du, gillar de ljusa färgerna :)

tack att du röstat :)

:)

hihi<3

sv: ja precis, fråga borde man ju få göra utan arga svar.. tråkigt.

<3 Nu blir man sugen så fort man såg på bildenxD

sv; tss.. joo :D.

(:

fin blogg du har!



Vad tycker du om "grönt är schöönt-outfiten"? :D

sv: jeppsjepps!

vad händer ikväll då? :)

Haha,ser så god ut!

sv: Jaa tack de vore jättesnällt om du skulle vilja rösta nu på mig i tävlingen! :) Tack så himla mycket tjejen! :D

sv; hihi så lite så :)

ser gott ut

Jag förstår att du hatar ditt jobb, det är många av oss som gör. Men i dagens samhälle så borde man inte klaga över sitt jobb, man ska vara glad att man har ett.

sv; Tack, tack! :D



läcker tårta ;D

SVAR tack såmycket :D

Fin tårta! :)

tack sötnos :)

Ska vi dela?;)

Nu är jag hemma från stan! :D

allt bra?

jag gör inte så mycket eftersom det regnar du då? :)

Då förstår jag att du hatar ditt jobb :)

sv: Vad kul! Följ den gärna med bloglovin'!!

sv: Aha okidoki, jag ska bara ta det lugnt men snart ska jag ut på en långpromenix :D

sv; jo, men han äe ju här rätt ofta. (:

sv: :P

vad gör du?

vad gör du i detta skitväder ? :D

Se till att det blir rättvisa delar;)

sv: det är sånt man får leva med ibland.

Hur ser din kväll ut sötnos? :)

åh ser gott ut :D

shit vad gott de där såg ut:) hur är läget med dig då? (btw snyggt namn :) )



kollar gärna min blogg lite :)

tack gumman



fan va got. Ge hiiit!!

spelar sims! :D

Bra bra:D

japp

brukar du spela det??

fint väder hos dig ? '.o

ush låter inte snällt :/ vad jobbatr du med ? :s

ja:) tacktack!



jo med mig är de väll hyfsat bra:) livet leker!

:)<3

SV: OK :d

snällt, vill ha en stor bit :p

ja:) vad har du för planer ikväll då?(a)

Kom du ifrån Gotland?

sv: Jeppjepp, jättehärligt :)

här öser regnet ner :/

Ditt vill jag åka nån dag:)

okej:) häärligt, jag ska då inte göra så mke, ska nog bara slappa hemma, se på sex and the city! :)

sv: Jeppjepps!

men usch fyfan :O

så härligt, regnar det inte hos dig? :)

sv: yes.

japp :)

Du får mig längta mer ditt<3

göres då? :)

Vad taskigt, dom ska ju vara glada att dom har någon som vill jobba hos dom.



Svar: Svarar på kommentarer :)

Okej,kollar på tv!:)<3

sv: Jamen yesbox! (:

<3

fin blogg du har! :)

sv; tack så mycket :)



tråkigt att du inte gillar ditt jobb :/ och förresten - gud så läskande bild!

oj inte precis vänlig.

Annars hoppas jag att du har en trevlig dag:)



kramar från Ellen!(;

BESÖK GÄRNA MIN BLOGG!!!



WWW.MAMACITA.WEBBLOGG.SE

WWW.MAMACITA.WEBBLOGG.SE

WWW.MAMACITA.WEBBLOGG.SE

Tack!:D<3

sv okej vad roligt! :)

tyvärr fanns den inte i min storlek men är den så billig så kan man lika bra köpa en för stor! :D

Va skönt!

okej, vad tycker du om filmen? :D

MUMS!! :)

<3

Kolla om du har vunnit veckans blogg! :)<3

Trivs du inte på jobbet?

Tack!:D <3

sv: okej :)

nehe okej ;)

sv; höhöh :D

När slutart du jobba?:P

hoppas det blir bättre!

tårtan såg iaf mumsig ut:)

Åh, jag hatar verkligen sånna människor!



SV; Så lite så söta du :D <3

fy vilken dålig stil :s

sv: okejokej, men låter inte bra att dom hållern på så :/

så himla tråkigt.. :/

sv: Ja håller tummarna för dig! :) själv ska jag ta bilen hem snart hoppas jag. Har du fått några "kudner" idag då?

As hääftii blogg :D



ha en riktigt bra dag ;)

kram

sv: du tjänar ju iallafall en slant? :)



var gärna med i veckans blogg där det vilar 1 eller kanske även 2 överaskningspresenter!

/Shoppaholly

sv: Åh vad kul att du gillar bilderna! :D <3

" WHAATTTTTTZZZ UPPP" ?? :D

ska ta och öva lite sång nu! :D

vad tråkigt! :/ ska du jobba länge till då?



svar: det blir det :D

Sv; tack så mycket : )

Ha det gött

Mm<3

sv: tv :D sjdå ?

sv: bra det, så du haft något att göra iaf :)

ja (a) vilken hade du valt? :)

Så skönt! Borta bra men hemma bäst;)

jooo de e as bra :D

besök gärna min blogg



www.mamacita.webblogg.se

www.mamacita.webblogg.se

FIN BLOGG :D!

men vad dålig stil :/

tårtan ser god ut!

Vart jobbar du? :s Eller... vad jobbar du med?

det där lät inte så kul... hoppas det ordnar upp sig =)

Läskigt...låter nästan som min praoplats på jysk senast:O och där praoade jag inte ens en hel praodag. Skulle annars jobbat 8 och en halv timme men max var ju 8 timmar!! dem var tröga och allt. Osociala också. Inte alls trevliga och så som om jag hade jobbat där redan ett tag och visste var allt fanns.

förstår dig , vad jobbar du med ?

tårtan på bilden ser mummsig ut ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback