inte ett moln

foto: Beatrice Jakobsson
kamera: Canon EOS 500D

kom just till jobbet, idag körde underbara kristina. och sitter och pratar med emma i telfonen, hon är för söt. som ni ser är himmelen blå, och det är verkligen hunderbart. och jag sitter ute och i solen med datan, och det är verkligen underbart med sol, har ni med hemma hos er som jag har på jobbet?

jag hade tänkt att berätta lite mer om kvällen, gårdagens kväll. vi cyklade ett par stycken från burgsvik till fide det är sju km. och ronjah och lowisa var flera meter efter oss. jag väntade in dom och lagom när dom kommer vinglar dom som fan. och jag sa att ronjah skulle åka med mig för jag var nykter. men dom skulle cykla tillsammans och tror ni inte att dom båda cyklar om kull. yes, men lowisa cyklar vidare och jag får ta han om ronjah, så blir det om man inte yssnar på mig.

vad har ni för er idag?

Kommentarer





vad gör du på en lördag då?:) Kram

sv: hehe okej tack! :)

bara bra :)

ag gör absolut ingenting...det regna här.(

allt är bara bra:D själv då sötnos?

haha :D vad görs?

kolla in min första videoblogg :)

jamen helt klart, härligt med inte några moln ;o hela min himmel är täckta av dom..

sv: okejokej, jag ska på kalas hos min kusin ! :)

hihi så lite så :D

svar: ja allt är bra. själv då? :)

Sv: Ja :) Du får anmäla dig nästa gång igen ;)

ja! :D

använder du photoshop? :)

sv; nu är jag tillbaka! allt bra? :D

okej, jodå det är väl bra:)

sv: ja det är bara bra! ;D med dig också?

åh det är bra att du inte missat den för den är ju jättebra!

hur är vädret hos dig? :D

har du laddat hem? :)

allt bra då ?:)

hej hej, just nu har jag en frågestund hos mig. kika gärna in och ställ en fråga. varje fråga kommer att besvaras i ett inlägg där jag också länkar till personen som ställt frågan :)

(förlåt om jag störde)

kram!

Svar: Aha, okej :)

hej allt bra? :)

sv: okej roligt!

jag ska träna & sjunga tills jag ska sjunga på ett bröllop som är i augusti :)

:)

okej, vet inte riktigt :)

ja det är det faktiskt:D

tack så mycket för dina frågor :)



allt bra?

sv: ja faktiskt! Men jag har typ fått nått fel på min hals så jag vet inte om jag kan sjunga längre.. :/

jaha, men vet du vilket du använder? :)

hehe okej :)

sv yes :)

härligt :)

jorå bara bra här med.



göra idag?

sv: Okidoki, jag tar det bara lugnt och slappar :)

Här är det mest mulet, solen tittar fram då och då. Fide ska visst ha en fin badstrand ifall jag inte minns fel :)

okej, vad jobbar du med? :)



jag ska fika med en vän lite senare men nu har jag lite saker att göra här hemma :)

inte så mycket faktiskt :)

hehe okej, inte så kul antar jag x)

jajuste! minigolf var det :D vad får du göra där då? :)

sv: okej jag ser på tv :)

jaha okej okej, trivs du då? :)

usch då :(

inte :O vadårå?

sv: yes :D

ja vad dum jag är haha, det är äntligen SOL HÄR:D:D

varsågod! :)

fin bild.



sv: hihi jodå :)

SVAR:

jag ska cykla till en affär :D

okej. :)

Fin blogg!



Allt bra idag? :)

ja verkligen efter allt detta regn! :)

sv: Härligt, joda de e finfint ;)

ajdå.. men hur länge jobbar du då?

haha såg ut som en elefant typ ;)

Sv: Okej, varför bara sådär? :/

kram

ska försöka fixa hem det jag också på något sätt :)

sjukt snygga bilder du har på din blogg :)) Love it !

Sv: mm det gör det nog :)

Följa varandera på bloglovin? :D

Kram!

Allt bra idag? :)

inte lika fint som du har men det är soligt iaf och molnigt x)

sv. okej vad roligt <3

sv: så lite så :)

ja det är bra,sj? (:

jag gör inte så mycket ska börja trixa ihop min nya header :)

det är jobbigt att bråka med någon när den vägrar att prata o det så man kan lösa det :/ hoppas det löser sig i allafall!

idag tog jag de väldigt lungt,är super trött ;)

& ja har lika fint väder här i falkenberg,love ! :D

vad ska du göra efter jobbet ?;)

Fina bilder du har :D























Follow my on Bloglovin







Trackback