mot burgsvik, med kameran.

godmorgon, har ni sovit gott? det har jag gjort, & idag blir det att åka till burgsvik. och sen ikväll blir det spelning vid fiket. idag vet jag inte vad jag gör i burgsvik, men ta och lägga sig ute i solen kanske? och sen sover jag i burgsvik, så jag är inte hemma förän imorgon. men det är sommar kan inte sitta inne hela dagarna, när jag kommer hem imorgon har jag bilder som ni kan få se. & ha det så bra nu, så hörs vi.

 

onsdag den 7 juli, jag kan inte skriva idag efter som min laddar sladd är inte laggad ännu.

(men imorgon hoppas jag)



Kommentarer

SV: Nja sådär med mig.. =/

Hittar du på då ?

KRAM

ha så kul:D

det var mkt jag har inte ens bloggat i ett halv år:)<3 jag har bara bloggat i några måndader :)

SVAR Yes :)



Ha det så kul!

härlig sommar header :)

jo allt är bara bra..händer idag?

www.baraffrida.blogg.se

frågestund tills ni slutar kommenterar!

fråga om precis vad du vill! :)

kraam.

ha en toppen dag! :)

Frågastund på bloggen, fråga vad du vill & hur mycket du vill, kram! :D

Tjo!



okej emn du vilka tidiningar ska vi höra av oss till på gotland.. ? de måste komma och skriva :D

sv; Ja, det var riktigt skoj :D.

vad fin blogg :)

allt bra med dig?

sv: bra :D

hihi

hur mår du idag då ?

Hej! Gör mig en tjänst och rösta på mig, nummer 1 "Rebecca & Chrissan" här: http://baraponnyer.blogg.se/2010/july/ekipagen.html

tack i förhand!

god morgon sötnos, haha höres i morron! ^^

tack så mkt :D<3

låter som en mysig dag :)

SV: Orkar inte skriva allt här, men läs senaste inlägget så förstår du kanske.. =)

KRAM

Händer idag ? = )

SV: haha, men varför hälsar du inte? XD

Ha det så trevligt! :D

hehe aa :)

Godmorgon sötis! :)

SV:Ja vad gör du??:)

SV: Jaop :) Händer i helgen dÅ

vart är brugsvik? :)

sv: haha jag vet ;) (hhaha)

neej tyvärr.. <3

Ha det grymt bra sötnos :D

bara bra :) (Y)

VAR LIGGER BURGSVIK?

God morgon!

Hej hej , hur mår du ?

Skit snygg headder btw :)

åh vad kul! du är med på blogg.se sidan :)

SVAR det gör ju ingenting, det är samma för mig. jag jobbar också, bloggar knappt längre pga det :)<3

åh hoppas du får jätte mysigt! längtar till jag ska till gotland ;d

hihi okkej! vad händer idag?

Verkligen fin blogg (Y)

Vad har du för dig för kul i sommar då ?

kram julle !

- yes;)

Va kul! :D

sv' så lite så :)

ska du göra idag då?:)<3

sv: Det måste du göra:D så himla bra film.

vad myysigt :D

har veckans blogg igen ^^

anmäl dig och få chansen att få några extra hundra besökare per dag ^^

hejsan :) hur är allt med dig? :)

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad har du för dig då? :)

Amen.. då kan hon väl inte bli sur, du kan ju inte ro för vad du känner och om de stämmer som du säger att hon nästa gillar alla så kan hon väl inte bli sur, hon kan ju inte "paxa" allihopa!



Så roligt att du gör de, tack <3

ha det bra :) bless

svar: Okej, nice :D !

Nej, jag ska vara med min syster typ. dudå?

svar: menade inte dudå :P

hej

Jag har precis fixat en liten tävling på min blogg där både du och jag kan bli glada.

Var gärna med och tävla.

Men vill du inte tävla så blir jag ändå glad om du röstar. Säg bara till att du inte tävlar då :)



Kram kram

Ser fram emot dina bilder ^^ Hörs imorgon. Kramisar

sv: okej, härligt. du gör inte gratis design va? :/

kram

sv; inte som du iaf :D

kameran e ju till en fördel :)

gumman förlåt om jag frågar, men har du lust att göra en design till mg=

:)

sv. varse :D

Hejsan! :)



Om du anser att detta är spam eller liknande så är det bara att ta bort kommentaren och så ber jag om ursäkt.



Jag deltar i en fototävling och vill så hemskt gärna vinna systemkameran som står på spel. Har drömmar om en riktigt bra kamera men har ej råd.



Jag skulle bli så otroligt lycklig om du hjälpte mig genom att rösta här: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=804 Det tar endast 2 sekunder och jag skulle bli jätteglad! :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=804



Man kan rösta varje dag!



Kram sötnos, och ha en bra dag!

hoppas det knäpps många fina bilder =)



svar: tack jag hade en jättebra helg, du med? =)

okejokej :P

ja venne än ^^

Hej kära bloggare :)

Kom in och var med i min långa fototävling :)

sv: ^^

hehe:) hoppas det blir kul i burgsvik:)

Fin blogg (:

Ha det så trevligt !

hoppas du får en fin dag ! :) kram

fin blogg!:) hoppas att du får det bra där;)

sv; :D

Ha det så kul!

Okej! så bra. :)

Hejj =)

Jag ville bara säga att du har en väldigt fin design !

Har du gjort den själv? , om du har det .. skulle du kunna hjälpa mig då?

Jag skulle hemskt gärna vilja ha en så fiin design som du !



Är du gotlänning?

Det är jag oxå ! =D



Kontakta mig anntingen på min mejl el via min blogg .



Kram ! =) <3

sv: okej:) förut kände jag av temperaturen men nu ha rjag lääängtat efter värmen så, att jag inte ens tänder på att det blir riktigt varmt och sen inser jag och hoppar av glädje.

Riktigt kul med så många efter bara 2 veckor med bloggen.

har du bjutt in några flera bloggare?

Hej jättefin blogg du har och fina bilder :) är också gotlänning :) lägger till dig på bloglovin hade varit kul om du ville kolla in min blogg med :)



Ha en bra kväll!

haha fan vad orättvist :P hur mkt tjänar du på att jobba med det? :P

haft en bra dag?

kram=)

hejhej ja e me i en tävling och det skulle vara jätte snällt om du kunde rösta på mig, ja e nr 7 kram



http://jeennykaarlsson.blogg.se/2010/july/nu-kan-man-rosta.html#comment

Hur mår du idag? kram

have fun! :D

allt bra?(:

va spelningen bra? :D

sv: najs ;) nej inte så mkt alls asså..

hihi okej;)

ska du någonstans i sommar då?:)

Fin blogg!:)

Fin blogg;)

Nu har jag kommit hem från en superbra dag på Liseberg :D och det bästa är att jag ska dit imorgon igen <3

gjort idga då :)?

jag sov också himla gott faktiskt, vilket jag nog komemr göra inatt också:D

åh vad roligt :)

söt blogg!

kommentera och läs min också! :D

kramiiiisar

kolla mitt inlägg " BÄTTRE/SÄMRE?" och säg din åsikt. Vilken bikini är snyggast? Vore jätte kul att veta :) kram

godmorgon!!

Godmorgon vännen! Vad ska du hitta på en dag som denna?

Kram

Ursäktar sent svar men jag har haft alldeles för mycket att göra vid sidan av bloggen!



/ Angelica

Hoppas du hade en bra dag igår =)

vilka tror du vinner matchen ikväll?

Kommentera mitt senaste inlägg!

Ha de ♥

händer i veckan? :D

svar; jag har det skit kul i finland ;D , allt bra? :)

Ha det så trevligt!

haha okej ;)♥

haha nej det gör inget :D

inte så mke :)

ser på fotboll ;d.

SV; jo vi har haft bra väder här ;D

ha så kul:)

photoscape

Gör du?:)<3

jaha okej =/ men det löser sig nog :)

ha det braa

okej :)

sv; tack!

ska göra idag då?

Hej:)



Nu e jag tillbaka igen^^ Hoppas du kika in som vanligt:)

Allt väl med dig d i den härliga sommar?:)

Hittade på ngt skoj lr?~~



Ha det bra.. kram























Follow my on Bloglovin







Trackback