bjuder på bilden.


foto: Moa Björklund
Modell: Fanny Jakobsson & Beatrice Jakobsson (jag)

vi bjuder på kvällens sista bild innan det blir och sova.

jag kom på en sak som jag redan skulle haft skrivat i söndags, men det blev ju ingen blogg då. tänk i söndags var det ett helt år sen vi började vara i burgsvik och fick träffa folk. och fick flera vänner, det har till och med gått ett år sen jag blev tillsammasn med en jätte snäll kille. (men det är slut) men vi är iaf vänner, och det är bättre än inget. jag lever vidare, och är glad ändå. det det är bra eller ?

tiden går för snabbt ibland, och ikväll är jag glad igen.
godnatt på er alla mina läsare <3


Kommentarer

typ chillar :)

haft en bra dag?

hihi jag säger bara sanningen.. :P

nej nu ska jag sova. :) natt natt!

sv;doms bloggar är ju större än fokis ju!:)

hello! :D



ja men visst ser det gott ut!! :D



Nu börjar gotland närma sig.. ser dut ill att bjuda in lite mer människor från gotland som bloggar? sök gärna efter lite äldre bloggare :d typ 20-25 år :D KRAM

sv;ja ;)

http://hugorosas.se

http://paow.se dom är tsm ;)

sv; tack! :D jag behöver massor med förslag

sv;okej men han kom som inte in i bloggvärlden förns i 1april när han och paow vart tsm :)

samma här :)

Söta ni är =)

när ska du sova då? :)

sv;ja han är så snygg!:D

sv;han är snyggast i hela världen tkr jag :D

jag med :)

sv; gör de :D

sv;okej godnatt!<3

sv; :D

Gdnatt :)

händer de något specielt i veckan ? :)

sv; jag ska nog också sova nu hehe :)

fin blogg med fina bilder :D

svar: Yes.

vad gör du?

Hehe, söt bild

SV: Mjo... allt bra?

sv: Så bra, jo samma här :P

hur mår du idag då? :)

Godmorgon =)

Vad ska du göra idag?

tack! :D

HEJ!

härligt härligt, sen måste du tagga till ordentligt, för vi måste ha grymt mt bilder från bloggtröffen ;) Känner du någon kompis som är fotograf? För vi behöver sjukt mkt bilder från bloggträffen!



KRAM

söta!

Du tar väldigt fina kort! :)

va bra du lever vidare:D

så glad för dig.

jaa:D vi måste fan ses då:D

vi ska åka in till visby på kvällarna och sånt:D<3

hej på dej!

vad ska du hitta på idag, kram på dej! ♥

yeha tiden går så snabbt ...

söta :)

Nu har jag gjort en ny blogg design , men jag kan inte bestämma mig så jag vill gräna ha din åsikt om vilken som är bäst & finast

kramkram

gud vilken fin blogg du har

Nu är jag tillbaka igen,kommentera om vad du tycker om min blogg!



Du har en väldigt fräsh blogg! :D

hoppas att du får en trevlig kväll:)

fin header ;)

fin blogg :) gillar headern

fin blogg <3























Follow my on Bloglovin







Trackback