bästa låten just nu, tröttnar inte på den.

en av dom bästa låterna som finns just nu.

 

det bästa med allt efter helgen & veckan är att komma hem lägga sig i sin egen säng. och när jag vaknade imorse, öppnar jag ögonen. och ser en grå vägg, och en tv. gissa vart jag är? hemma, super skönt att vakna upp och det första jag ser mitt rum. och när man äta frukost är det ingen hemma, då kan man sätta på musik men det går inte. för det finns en kille som jobbar under oss till fem, lagom när pappa är hemma igen.


sen kanske ta och städa och gå ut i solen. (mitt rum ser inte så städat ut an vad det brukar) det är varmt, & man skulle ligga på en strand. men tänker inte cykla flera mil för att ta mig till en bra stand. på tal om annat, det bästa med sommaren är nog att träffa nytt folk. flera vänner, ju fler man är ju roligare blir det håller ni med?


Kommentarer

härlig låt:)

SV: :D :D <3

sv; hihi :D.

sv; Tack :).

Åh gör det :D

sv' hittar du på? :D

dålig låt förresten ;)

sv; haha, jaa :D.

sv; SKall på Lotta på Liseberg :). Själv?

Åh vad braa :D

svar: höhö, yes.

sv' svarar på kommentarer och kommenterar runt:)

sv' yes :D måste ju få igång folk lite ;) tycker dem är lite sega på att kommentera ^^

Då var man hemma igen då...fan det tog nästan en timma att få veta att det "bara" var ett virus och det ända som fanns att göra var att dricka te och käka halstabletter.. :S

sv' haha :D

Härligt härligt :D

svar: höhö :)

sv; Säg till om du åker dit någon gång. För då kommer jag dirr ;D.

Jorå det är bra, själv då? :D

det hoppas jag med...men det är bara det att det känns inte som om det bara är ett virus...jag har aldrig haft så här ont sedan jag hade halsfluss.. :S

Alltid skönt att ligga i sin egen säng när man har vart borta ett tag :)

Vad äre för väder i Sverige ? = P

haha det skulle ju vara en fördel att vara duktig, eller du kanske inte spelar så ofta med tanke på att du jobbar? :)

tack! ;D

härligt :D

sv; Bra :) <3

svar: yay.

har du några film tips?

sv; Gott :). Jag skall försöka komma till Gotland nästa sommar :).

;D

sv; Ja, har varit där en gång, älskar det stället!

sv; hihi :D

vad gör du? :)

svar: haha okej :)

sv; Men det är så!

men men jag överlever nog. :P

- ja den var bra :D

vad heter låten? ;D

sv; okej samma. sitter och svarar på lite kommentarer bara :D

sv' hehe jag minns inte vad jag skrev och kan inte hitta min senaste kommentar (a)

låten är riktigt skön och lyssna på! :D

SV: jadå :)























Follow my on Bloglovin







Trackback