ett år sen


foto: the studio
mode.. Beatrice jakobsson (jag)

detta är jag för ett år sen, men jag tycker jag inte har förändrats. eller vad tycker ni? jag gillar dom här bilderna, jag brukar alltid tröttna på gammla bilder men inte dom här. och jag er lite mer brunare här än vad jag gör nu. har inte vart på stranden så mycket, men det kanske bli något nu i helgen.

senare drar jag till min bror och hans flickvän, kanske kan bada ? eller göra något roligt, se en film och mysa med dom. dom har iaf fått en säng, och man känner sig som hemma när man är där.



Kommentarer

skit bra :)

känns de bra att sluta?

haha♥

aaaw vad söt :D

ja, framförallt att det ska kosta massa pengar. Kommer kosta 1500 för mig imorgon. Hemskt dyrt!

Vad gör du annars för skoj?

sv: jaapp :/



Gud vilken fin bild , söt du är ! :D

fin bild :)

fin bild :)

ne jag softar och väntar på maten..

fin blogg! :)

sv: så lite så :)

muu

vad gör du? :)

jaha okej! :) synd, jag ska till gotland den 18e :)

okej :)

har du valt media&samhälle på gymnasiet eller? ♥

men men :) bor du på gotland?

Jag var också på the studio men tyckte inte någon av bilderna blev särskillt bra :P

aa :P

varse gumman!:D

aa :d

inget att tacka för gumman

:)

fin bild :)

Sv, tack desamma! :D

Hoppas du får en fin kväll! :)

Det är bara bra :)

haft en bra dag?

kra

Det går verkligen fort :d

hehe :)

fin bild

ÅH va fiiin bild! :D



sv. Jo tack, det funkar. :)

tycker du om mitt senaste framträdande då? xD (finns i nya inlägget)

så fin!

super fin var/är du!

Sv: Ja, vi är väldigt nöjda med kameran!

Ouh, så söt!



Ja visst är de :D

SV: haha okej, det förklarar saken ;)

fin bild! :D

tycker du är dig rätt lik faktiskt.

sv; fin bild :)

va fin bild:D

Fin redan då !

gud vilken fin bild:)!

haft en bra dag hittils?:)

Jätte bra blogg :) Följer den via bloglovin och den är suuuper !!! :D Du kan ju följa min också om du tycker den är bra



kram

bra bild

hejsan kika gärna in på min blogg:)



Fin bild=)

SV: varsågod.....vad ska du göra idag då??

Sv: vet inte pappa fyller år så jag vi får främmande:)

Jätte fin blogg och du var verkligen fin :)

Fin blogg :)

OMG!

Jag älskar din blogg, dina bilder och din personlighet!

Jag älskar att fota och jag gör det dagligen och skulle älska om du kolla in min blogg och gav tips och kritik om mina bilder?!:D

superfin blogg :D























Follow my on Bloglovin







Trackback