kärlek

nu drar jag till min bror, för det ska vara lättare att komma till visby. och imorgon i visby ska mamma handla, sen ska jag och moa kolla på rum i stan tills höst då vi börjar på gymnasium. och sen på kvällen vet jag inte vad som händer, men jag kommer nog hem på dagen ett tag innan jag dara iväg på fredag. redan helg, och snart börjar jag jobba.. fast jag jobbar lite av nästa vecka med, men det blir nog bra. så länge jag har med mig datan klara jag det. och tack, för alla fina ord ni säger, blir så glad av alla ord.


jag blev helt paff, först började jag tänka. finns det ingen sommarlovs morgon (program) det brukar alltid finnas det måste finnas nu med, och det gör jag. efter att frågat 20 st. sa någon att det var malin från bobster som gör lite saker, kanske är det därför jag inte har hört det förän nu. för det kanske inte var så seriöst iår. tack, till erika som kan få mig att sova i natt utan att jag ska slippa tänka på det. vad tror ni?

uppdatering söndag den 11 juli, jag ska nu jobba en hel vecka och blir inte så mycket bloggande. och i helgen har jag badat och solat på dagarna. så nu får vi se när bilderna ramlar in på bloggen. men kan hoppas att jag kan skriva någon gång i veckan.

måndag:
jobba 16:00-21:00
tisdag: jobba 16:00-21:00 & sen fiket
onsdag: bada med johannes sen jobba 16:00-21:00
torsdag: ledig från jobbet, och då är det BLOGGTRÄFF!
fredag:
jobba 16:00-21:00
lördag: jobba 13:00-21:00
söndag: jobba 13:00-21:00


Kommentarer

PUSS sötnos :D <3<3<3

aa :D

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

Fråga precis vad ni vill, hur mycket ni vill. Jag svarar på allt!

Thank you sweeatys



just nu i kväll har jag inte gjort så mycket.. :P var med mamma och handlade..xD

ok, höres i morron! :D

varsegod :D

Hehe okej:D

Visst var det!

jahha.. då e dt inte så farligt:D hehe~~

du får ha det så bra, så hoppas vi att du tar med dig din dator :)

vad har du för dig? ^^

Bea, du missar inte Ola ikväll va? ;) eller den 13 ;) haha



Jag hoppas du har det allderles underbart hos din bror och allt är fint med dig! KRAM

tackar! :D

Hoppas du och moa hittar något rum :). Jag funderade igår på om det fanns något sommarlovs morgon :)

Hejsan, riktigt fin header den ser så sommrig ut! :)

svar: okej hehe

svar: hehe

Jag har sett lite av det, hahaha :D.

NU ÄNTLIGEN HAR JAG FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! Fråga exakt vad du vill.. tips,frågor,råd. Jag svarar på allt! 100% ärligt! För att komma till inlägget --> http://msuominens.blogg.se/2010/july/ask-whatever-you-want.html#comment



PASSA PÅ! :)



love/ms

svar: hihi jätte x) ,händer ikväll? (a)

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra torsdag? :)

ah okej, men det ät lurre vi ahr ju ganska många idf! :D Hittar du på annars då?



KRAM

jag vill också till visby :(

ja det gör vi :)

precis samma! ;D

Hehe = D

Mysig blogg :D

ha det så br a:)

kram

Hej vännen

fortsätt att rösta på min söta bild, det är direkt länk så ta ca6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

Hoppas du får det bra då!

sv.hehe(/:

sv det gör vi :)

tack:D

jag ska besöka visby på onsdag :)

sv; tYst nu! :D

Hej, vad tycker du om den nya headern ? :D

kram

jo det är sant. blir snart en ny kamera i alla fall! hoppas du har en fin kväll. kram

sv; yes :)

Ha de så trevligt

hihi okej :)

vad händer i helgen då?:)

ååh visby!!! :( JAG VILL OCKSÅ :(

Varse jodåå;D sj?

sv; jodå:)

Varför kommer du få panik? :o

hoppas du får en bra morgondag:)

nuu är jag tbx :) >3

jag är tillbaka från kollot nu :) vad har du gjort idag ? :)

hihi okej det måste vara jättehärligt! :)

tackar så mycket! :D

det är bara bra med mig!

Ha det så kul i Visby :)

SV: Ingen aning...

Allt bra ?

ååh vad härligt med gotland ^^

okej ;)♥

hoppas du får några bra dagar där ! :D

sv: jo jag mår bra :D

ÅÅ vilken sööt header du har ! :D♥

hejhej =)

tänkte fråga vi ska följa varandra på bloglovin? =)

ha de så rba då:)

haha längtar till gotland ännu mer!

aa okejj :P

sv' ha en roligt dag :)

Idag fyller min mamma 50! så då ska vi fira henne med restaurang och en massa fina presenter. :)

sv: jodå, det är väll bra:) sj?

GILLAR VERKLIGEN DIN DESIGN!

Då lär du ju besöka Almedalsveckan nu? Hade jag bott där hade jag varit stamkund..hehe!

halloj på dig (:

jag har precis skrivit ett inlägg om folk

som vågar sticka ut. Vad tycker du om det ?

Åh tack :) Jag ska ut och lägga mig på stranden med några vänner. Händer för din del då? Ska du njuta något av solen? :D

mig är det dess värre med, mörbultad och skadad lite här och där. Flygit av mopeden så ligger typ hemma och gör ingenting. (där av sent svar)

Hur är det med dig? <3 :)

Ha så kul!:)<3

hej sötnos hur mår du idag?:)

lust att vara med i min fototävling? kiki in i bloggen för att läsa mer :]

hur e läget me gotlänningen då

Hej, allt bra?=)

sv: yeah! :D

ha det bra! :D

Heeej, förlåt för att jag svara jätte sent på kommentarerna. Men jag har inte alls haft tid för någon dator, eller ens en liten stund för att blogga. Men nu kommer jag tillbaks lite sakta med bloggen.



Hur e det med dig? Är allt bra? :)

kram!

Kul å höra! Jo det är väl ganska bra med mig med;)



KRAM

Allt bra idag? =)

:D

ja visst ;D

just nu finns en tävling på bloggen, delta!



http://mednamnetebba.blogg.se/2010/july/tavling.html <3



TACK

gör dudå?

då tjänar du ju riktigt bra :)

vad ska du göra resten av dagen då?

kramkram =)

Söt blogg du har, mycket fina bilder :)

Hej hej ville bara passa på att önska er en riktigt skön helg

sv; ;)

allt bra med dig? :)

Ha en bra kväll!

Din blogg äger =D



sv: Okej :D

Sommaren är här, och massor har sommarjobb vissa lediga andra på sommar ställen andra hemma och sola och bada.. Sommarn är underbar och hoppas du njuter av den.. :) och att du mår kanoners bra, här hos mig är det toppen :)

Kul :)

Finns det inget barnprogram typ sommar grej :O? Kramisar

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan kväll men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

tack söti

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar m.m.

KRAM

så lits åD

Idag har jag jobbat och ikväll är det myskväll med mitt hjärta som gäller

Vad har ni sysslat med idag?

kram

ha så kul! :)

Jättebra att du blir glad av alla fina ord:D

kram<3

http://ialwayssurrender.blogg.se/

Rösta på min veckans HISS eller DISS =)

Sen gärna vad du hade gjort i min sits

" Värsta dagen någonsin"

Hade du POLISANMÄLT eller inte?!?

Jag tyckte det va rätt iaf..

Mvh Carro

hej hej :)

skulle vara jätte roligt om

du var med på veckans blogg hos oss.

kram!

hoppas du haft en fin kväll! :)

Hoppas du får det trevligt!

SV: Samma här :)

verkligen:D<3

sv; okej men jag har fått hjälp nu så det behöv inte, tack ändå :)

ha det så mysigt gumman! :)

sv: nix inge gotland för min del "/

hej hej :) nu har veckans blogg avgjorts hos oss :) kika in för att kolla om bloggen du röstade på vann :D



//Ebba o Nathalie :)

SVAR Så lite så :)

SVAR Tack :)

haft en bra dag? =D

juste. på onsdag, kan du ta kort på mej & amanda då? ;D om du har lust, & kan :] <3

sv: allt bra idag? :)

hoppas din helg vart bra! kram

jätte fin blogg !

allt bra med dig? :)

Tack :D nu är jag hemma igen :D

tack så mkt:D! kramen

Härligt!

Jodå,as bra :D

jaa:D

jaaaa:D

SVAR yesbox! :/

vad jobbar du med? <3

Försök att i6nte jo5b5ba ihjäl dej! Tä6nk på att det är sommarlov!

samma här!

- allt bra idag ?:)

sv: okej va bra!:)

förlåt för sent svar, men är på landet och har inte haft internet :) allt bra med dig ?

kram

sv: jaa :) vad ska du göra idag då ? i denna moln-varma vädret ? :P

Åh tack du :D

Jaha.. jo jag läste de, lycka till med jobbet!

Vi får höras när du har tid, ha de så bra <3























Follow my on Bloglovin







Trackback