vad vill ni att just jag tar kort på?

foto: Beatrice Jakobsson
kamera: Canon EOS 500D

godmorgon, sovit gott? vaknade över ett sms, och kollade på klockan och tyckte att jag kunde gå upp. idag är vädret tråkigt, och grått undra som jag ska jobba då. får se lite närmre senare, om det blir något jobb. har ni fint väder hos er eller har ni som mig, grått och tråkigt? idag såg jag att det skulle regna mer än vad det gjorde igår, så det känns som det inte blir något jobb.

idag måste jag nog ta kamera och gå en sväng, börjar få bild brist i bloggen, och som jag själv tycker måste man ha bilder i en blogg. men vad ska jag ta kort på, nu kan just du få bestämma vad jag ska ta kort på, inte så lätt när det är grått och mycket moln. men något kommer du säker på.

vad ska jag ta kort på tycker ni?

Kommentarer

hihi, Snäll du är ! :)

Jag läser din blogg varenda dag !

Hoppas du läser mig :)

kram

jag gillar att fotografera växter, kanske det kan vara nåt för dig med? =D

sv: absolut! det händer idag då? det är tråkigt väder här också...

:)

:):)

jag har sovit gott, har du?♥

sv: tack!

SV: det är just där vi fixar outfitsen på polyvore.com! :)

Härlig bild!

Här regnar det som bara den och det ska det göra hela dagen, tyvärr.



sv; hah, tack. :D

Mysig bild :)

jag vakande precis och väntar på att älsklingens ska vakna så vi kan äta frukost snart :) regnar der hos dig? här har solen försvunnit iaf :-(

SV: ju, planer för idag? :)

jag vakande precis och väntar på att älsklingens ska vakna så vi kan äta frukost snart :) regnar der hos dig? här har solen försvunnit iaf :-(

Vilken otroligt fin bild! =) Jag älskar verkligen solnedgången. Så vackert! Det är dock svårt att säga vad du ska ta kort på.... =/

Ska snart åka till gymmet. Hoppas det går bra på jobbet idag:)

sv: sova med kompisar tror jag :)

allt bra idag?



förresten, jag är med i en tävling om att bli veckans blogg. så när du svarar på denna kommentar, klicka dig in på adressen som står i mitt senaste inlägg och rösta på mig :) jag är bidrag nr 5.



om du inte gillar sånna här kommentarer, bara ta bort den eller så. men tack på förhand! :D

sv: jo samma här :D

sov du gott inatt? <3

sv; varsågod. :)

ja, verkligen. men, om det ger sig senare kan man nog gå ut och få någon fin bild? regnet lägger ju sig som silverdroppar på blommor och allt. :D

Svar: Allt är bara bra:D

Så bra<3!

Sv. nää , verkligen inte kul. Kolla mitt blogginlägg för att veta vad det igentligen var med min tand. kram.



PS: du kanske kan ta kort på kärlek ? kolla lite på stan efter människor ?

sv; :D

härligt! :)

va ska du göra mer idag då?<3

fin blogg :)



allt bra annars?

HÄNDER IDAG?

sv. samma här!



händer idag då? :D

Vad ska du göra idag? :)

vad vacker bild!

sv. åka till Stockholm :D

:)

<3 vad ska du göra idag då ? :)

SVAR:

japp :D

Varsågod , :)

sv. hehe ja, men får nöja mig med lite frukost nu

ja jättemysiga ser dom utt att vara :)

hänga med mina vänner idag igen :P <3

så fint! :)

Vad jobbar du med?

sv; hiih tack, fin bild :D

Thats fun!

Hoppas du får en bra dag!

varsågod! :) följa varandra på bloglovin? :)

allt bra?=)

Godmorgon! :)

Jaa :)♥ , planer för helgen ?

SV: Aha, ingenting bestämt..

hehee okej :D :D

sv; Ja, verkligen. :D



vad ska du göra idag?

Är det ditt sommarjob?:)

Jag tycker att dem bilder du tar är jättefina och jag är jättenöjd :) så jag kommer tyvärr inte på något som du kan fota.



Sv; jo du hade verkligen en mysig kväll igår. Haha ja bussarna går skitdåligt... :(



Ha en bra dag, själv ska jag iväg och jobba snart :)

Det är bra=) görs?

sjukt fin bild! :o

tack :D ååh vilken härlig bild :D

chillar;D

japp :)

gjort idag då ? :D

SV: Blir nog att vara inomhus idag eftersom det regnar :/

jätte fin bild ! :D

:D

=D

Hejsan :)

Det skulle vara jätte gulligt om du kunde rösta på mig i veckansblogg här: http://feliciaaulen.blogg.se/2010/july/tavling-veckans-blogg-rosta.html

Jag är nr4 tack i förhand :))

kram

godmorgon :D sovit gott ? :)

aha, den har jag sätt :)



fin bild :)

hehe vsg :D

tack tack :D

Jag ska shoppa och jobba , allt bra annars?

Kram

sv: Så lite så :D Åh tack vad gullig du är :D♥

blommor ;) ahah, bästa ja kom på .. :p



lust o veta mer om mig & min blogg?

kika in o ställ en fråga i min frågestund!



http://nataliesandellsfotoblogg.blogg.se/2010/july/fragestund-fraga-pa.html

jätte fin bild!



sv: okej, härligt:)

jättefin bild =)

veckert:)

fina bilder;)

Jätte fin bild :)

Här är det mulet också, regnade förut vet inte om det gör det än..

Härlig bild!:)

här spöregnar det och åskar en massa.. hur är det hos dig?

Jättefin bild!

Jag är också sugen på att fota, men som sagt så är vädret grått och mulet hela tiden. Det enda jag kommer på som man kan fota nu är typ blommor.. :S

SV: attans du, men maskrosor kan ju vara fina de med ;)

själv gillar jag att ta kort på insekter och saker som stiker ut lite mer, kanske något tips ? :) hih

kram ,

fin bild :)



jag tycker du ska ta några självporträtt :D

jättejättefin bild :D



jag tycker att du ska ta lite mer bilder på självpoträtt och mycket djur & natur (det kanske du redan gör^^)



KRAM!

Fin bild!! Fotar mycket själv. Ibland får man bara hjärnstopp, man vet verkligen inte vad man ska fota!!

Bra blogg!! :)

Väldigt fin bild, gillar den skarpt :) + har en likadan kamera som du ;)

fin blogg, skitfina bilder du tar ! :)

Jättefin bild! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback