vill vinna en resa till london.


[källa, goole]

jag har gjort detta många gånger att länka andras tävlingar i min blogg. men jag har aldrig vunnit någon gång, så jag slöt att länka att jag var med i den här tävlingen och den där. men nu tänker jag ge en chans och hoppas verkligen att jag vinner nu. (det handlar om en resa för två till london)

varför vill jag vinna, och resa till london?

jag har rätt mycket att säga runt det, för skulle det vara jätte roligt att komma utomland för första gången i mitt liv till london. och ta kort, på allt som finns i denna stad. men det som gör mig mest att jag vill åka ditt är att jag vill lära mig mer enelska. jag har redan ig på eneglska och om jag har med mig en vän/eller mamma pappa. som kan engelska skulle jag kunna lära mig bättre och prata med dom som verkligen pratar engelska. det hade vart grymt att bara komma tillbaka och har lärt sig en hel del. för enelska kommer jag behöva ha nytta av om jag ska bli fotograf och åka utomlands.

vill ni med vara med i tävlingen?
gå in och läs reglarna och allt på hennes blogg. måste med säga att jag gillar hennes blogg, super fina bilder på henne. hon passar verkligen som modell.
[hennes blogg, klick här för att komma till den]



Kommentarer

vad skönt för dig :) var jobabr du ? :D

vad roligt att åka till london, har vart där.. otroligt vackert och jätte snälla människor. jag hålelr tummarna för dig :D

sv: jo jag med :D

Vad gör du? :)

allt bra idag? :)

jo...det är nog det bästa jag kan göra just nu.. :P men det är ju bättre än sådär. :)

Åh jag vill också åka till London ! :O

härligt! jorå det är bara bra :)

if you must know...har ont i magen, mina ben bär mig knappt och känner mig yr då och då men jag får skylla mig själv som inte ätit ordentligt de senaste veckorna...men på något konstigt sätt gillar jag denna känsla.. :P

Lycka till i tävlingen!

Skulle vara kul om du vann, då skulle man säkert få se massa snygga bilder därifrån. ^^



sv; Ja, visst e den. :)

jag ska till london nästa helg =)



svar: okej så skönt =)

hittar du på idag annars? =)

jodå det är bra :)

vad bra :)<3

okej♥

Suveränt! :) Allt bra med dig ? ;*

Svar: Men vad skönt då! :)

kollar tv=)

japp :D

jadå :)

sv: dt är toppen ! :D

fin blogg :) hoppas du vinner tävlingen (Y) :)

Hejsan, vad gör du ? :D<33

Okej,jag ska göra pankakor!:)<3

sv. jajemen;d

Skulle tippa på de ; )

INTE OM MAN ÄR MIG! :D Då gäller det att se hur länge man klarar sig utan mat! xD fast det är ju middag i kväll som vanligt.. :P

ska bli intressant att se hur vi gör när jag ska ner till Maja...hon tvingar mig aldrig att äta men hennes mamma lär ska.. :/

hehe okej :) nja ska iväg till mormor snart :) -lägg till mig på bloglovin om du vill- / modellinglove.se

jajjemen! hur är det med dig idag?:)

Vad gulligt :)

Flyger åker 18.55 men måste vara på Arlanda en timme tidigare = )

sv; yes. :D

vem skulle du ta med dit isåfall?

sv: Ska snart ta på mitt nya finnmedel :D

Va ska du göra idag då ? ^^<3

nej usha ^^

hehe, jo då..xD

Vad gör du nu då? :)

Gillar du att läsa vampyr berättelser? Gå in på min blogg! ;) http://vampirefanfic.blogg.se

tack=D

hihi okej ;D den är rätt gammal x)

najs!

jodå det rullar på=)

sv: så lite så :) annars då.. allt bra? :)

hihi tack :) <3

göres då?

morning:D

sv: Vara med en kompis :D<33

va kuL!!

Ska nog också ta och göra det snart :)

sv:God morgon! ja sjdå? :)

jajjemen! :)

sv: okej :)



fin bild

/Shoppaholly

hehe okej :P händer i helgen då? :)

sv; haha, okej. :)

jaha, vad trevligt. ^^

sv: taack :)

vad gör du ? :D

sv: Ja hennes blogg är värd att kolla i.



Så bra tävling och härlig=D hoppas du vinner!

sv: då måste smaka den:D iaf om du gillar alkahol smak. Men det var mer som likör inte vin fast det står vin:P

Är på väg hela tiden, men blir vädret bättre igen kommer det nog bli bra.

Hehe antar många gillar den. För skulle verkligen vara najd med pengar som regnade.

sv: börjar bli bättre i förkylningen (:



ja, vem vill inte till london? ;D

sv: Jeppjepp :)

jag vill med vinna:D

Oj, vad kul med London :)

Vill också resa till London! Har aldrig varit där

Hej :)



Just nu är jag en av finalisterna i veckans blogg på den här bloggen: http://giveusfive.blogg.se

Rösta gärna på mig, jag är nummer 2 :D



Kram :)

Vad kul! Hoppas du vinner!

Hej!

Skulle du kunna rösta på mig här: http://johannafyra.blogg.se/2010/july/finalister-d.html#comment

Jag är nr. 1 och om du röstar på mig så får du en länkning, så alla vinner på det! :D Skulle bli jätte glad om du röstade på mig! :D

Kram.

bra blogg och riktigt snygga bilder!

allt bra med dig? :)

hade ju varit kanon!

Sv: Hur är det med dig idag då? :)

kram

sv: tittar på tv :) händer idag då?

sv; okej, men det låter ju inte så jobbigt som jag trodde :)

absolut=)

Tjaa! :)



Jag startade veckans blogg på min blogg för några dagar sen, och nu har jag räknat rösterna och fått fram finalisterna! :D

Så ta och kika in i min blogg och rösta på den du tycker ska vinna! :D

Kram på dig! :)<3

okej, nej jag ska bara ta det lugnt :)

sv åh tack! :)

sv:okj<3

rengar, så dt blir nog i stanna hemma :/

sv; Aw tack så jättemycket :)

tack så jätte mycket!!! :D vad glad jag blir :)



allt bra? :)



Kram

haha, händer idag då? :)

jo det är bra :)

sv; men det låter ju rätt så chill, haha :D

fiin blogg :D



ha en bra dag kraamar ! <3

åh, vill med till London!

typ inget...funderar på att gå ner på ica men du vet ju hur det brukar gå..^^ tror du att du kan hjälpa mig med det som står i senaste inlägget?

jo verkligen:D



hoppas du vinner;D





What do you think about my shoe design sweetie? Vote and let me know!



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=FwP0lsOnpJpCBknP4PHfuayH5aGAooTsair0O4m4CQ6E1gRrwWNe#shoeGallery



<3

jag vet, kommer börja med det om det tag ;)

Hoppas du vinner, london är amaazing :)























Follow my on Bloglovin







Trackback