nu kan jag något nytt i ps


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

detta är en prov grej nu, bilderna är super dåliga. men jag var tvungen och se om jag med klarade av att göra det. och äntligen klarade jag av detta, nu är jag jätte glad. men jag tyckte det var super svårt att försöka själv utan hjälp. men jag klarade mig utan hjälp med, känner mig duktig. jag kan inte mycket på photoshop, men om man bara sitter och försöker så går det.

det jobbigaste/svåraste var att få in den på min blogg för man var typ tvungen att ha den exakt samma storlek när man laddar upp den ;o vad blir nästa steg på photoshop? hmm, det får vi se.

flera som kan göra sånt här?

Kommentarer

mums, ge mig!!!!! :D

omg vad gott :Ggggggggggggg

aha vad härligt då! :D ooh jag vet bara hur man animerar i photoscape, kan inte du visa hur man gör i ps? :D puss

hehe, nice bild/er! ^^

Det är ingen animation?? ;O

sv: haha då är det ju asdyrt;)

haha, vsg..^^

dt är du nt ensam om :o

sv; mums!

snälla öppna och ge till mig ;)

ska nog hoppa in i duschen nu innan vi åker. :)

sv; bra bra ;)

Vad tror du förresten om MJ?

höres efter duschen. ;-)

kan du nån bra film ? :d

Nu har jag Rea shoppat lite söta och bra grejer :) Vad tycker om dem? :D

sv; tror du verkligen det?

har du läst mitt inlägg och kollat på klippet?

Vart ska du åka ?

Väntar på sambon som snart är hemma från arbete. Ska packa och Sen ska vi ner till hans föräldrar och grilla =)



Kram

attans, otur att jag missa <:



coolt det var när det är som en "film" med bilderna =) hur gör man det? :3

såra? vem sårar han?

sv; Jag tror att i detta läge så bör man tänka på sig själv. Seriöst.. varför dör man för en stjärna?

Det ska bli riktigt gott!

trevligt, vart då?

Kram

det är roligt att göra rörliga bilder, men tar ett tag

sv: okej.

alltid när jag är i gotland så är jag i min kompis stuga som ligger i björklunda, ligger vid burgsvik <: vet du vart det är? :D och.. var bor du? <:



jo, jag har ps! hur gör man? :D

Åh hur gör man sådär? Jag har länge velat göra så! :D

samma:D

Jag har photoshop :P går det i vanliga? Har det inget med gimp att göra, eller nåt? :P

hihi så lite så :)! kramen

sv: Härligt att höra, jag mår också bra :)

Åh så duktig du är!

inte så mke alls :)

sv: happ.. äter ostbågar -.- uttråkad asså

Okej tack! :)

Jättefina bilder, och en allmänt söt blogg! =)

tack! cool PS grejsimojs:D

sv. ja ^^

ja bara bra :)

vad har du gjort idag då?

hihi :D

Hur gjorde du för att komma med på listan föresten? :) Hur många besökare måste man ha och hur pass aktiv måste man vara?

Jag strävar inte att själv komma dit utan är bara nyfiken xD

sv: så bra, jo med mig är det bra :P

vad gör du då? :)

hhaha ja:D

samma =D

Ahaa okej! :) vad roligt iaf :D har du fått ännu fler kommentarer och besökare sen du kom med där?

va bra :) jodå min dag har varit finfin :) varit ute och joggat och sen fotat syrran :D

ska du göra i helgen dåå? :D

hihi jaså? :D c0o0wlT!

då borde du verkligen känna igen min kompis maja, det är ju hon som har släkt där och har stuga där :D

ska lägga upp en bild på henne nu i nästa inlägg, så får du se om du känner igen <;



har haft många fina kvällar på folkeryds <:



okei, ge hemsidan då <: :*

Hehe lite vadå? :P:P

^svarar på komentarer just nu <3

tack så mkt söte! :D



åh gud va kul att tälta , vem ska du tälta med? :)

själv vet jag inte riktigt, kanske hitta någon kompis att vara med :)

Krängde precis ett helt sånt haha ;D fattar fan inte hur jag kan va så skinny xD

hej !



Fin blogg.



Glad midsommar på dig

För ett halvår sedan kunde jag verkligen inget om PS men nu har vi jobbat med det i skolan jätte mycket, så man har lärt sig en hel del och det är så jäkla kul men också väldigt frustrerande när man inte får till det som man vill :)

Jag har försökt med det där med... Men jag hade inte tålamod :/ Du får visa mig någon dag :D

MUMS

coolt! schweizer nöt är godast! :)

jag kan göra så i ph, men det är jävligt svårt och det tar lång tid... och så har jag ph 4.0 så det suger... :)

oj, det ser svårt ut att göra så i photoshop, men resultatet blev ju grymt bra :D



snygg layout på bloggen oxå :)

Snälla kan du inte visa hur du gör?

Har alltid velat kunna det! :O Kram <3























Follow my on Bloglovin







Trackback