barndop på lördag.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

mamma kom förbi ett tag, och skulle hämta lite saker. för idag flyttar johannes och kristina till havdhem, det blir närmare till oss. men längre från dom till sitt jobb i sommar, men det fanns inget annat. sen fick jag veta att det är barndop på lördag, så mina dagar går bort då. men det blir många underbara bilder, från barndopet sen. och sen är det inflyttnings fest hos johannes och kristina på fredag.

då var min helg nästan helt planerat, moa jag får se om jag hinner med allt på fredag.
har ni några planer för helgen redan?

Kommentarer

sv; yes =)

Sv; Vi har bott på olika ställen - nisseviken bland annat. :)

sv: yes :D

Hej!

Förlåt för ett vääldigt sent svar! Jag har haft bloggpaus, men är nu tillbaks lite smått!

Jag hoppas att allt är bra med dig! O att du får en jätte bra sommar!

Ha d bra!

/ Rebecca

sv; okej, ingenaning ;)

sv; hihi japp :)

Sv; Aha, du vet vart det ligger? :O

krya på dig <3

inte mkt. latar mig bara xD

Nice :)

nu är svaren på frågestunden här! :D

tack för att du frågade.

ha det bra. kram <3

sv; ja det är dom.. men inte på mig.. hah xd

fina blommor :D

allt är bara bra :)

fina bilder! :)

sv; jaa :D

sv: Tack så jätte mkt ! kram <3

sv; jag tror att du kommer passa finfint i dom! :D

tacktack! kram

sv; :)

sv: :D Jag vet inte riktigt vad man ska skriva nu hehe :P

SVAR haha,söt! välkommen tillbaks :)<33

Sv; Ahaaaaaaaaa. ;) Men nu bor ni inte där i fide längre alltså?

Halloj vännen! Vad har du hittat på idag ?

Kram

jaha:D, där var jag på semester förra sommaren!

skellefteå:D

Fin bild :D

fint ;d

Sv; okej. :(

fin blogg du har, verkligen! följer gärna dig med bloglovin'. :D

Sv; så lite så! :D följer dig med bloglovin' nu, vill du följa mig kanske? :D

SV; Tack! :D La till dig nyss iaf. :D

haha ja ;)

sv: Jag såg det! :D Tack!

varse ;D

Sv: Ja det var han!

Lungt <3

allt bra med dig idag?

Sv; Så lite så! :D

What's up? (;

SV: Ja men visst, hur har din dag varit?

SV: samma här <3

Det är bara bra :)

åh hur ladda du ner photoshop? :/

SV: Ja precis :/.

SV: Erkänn du är finast .d

Jaha okej :)

SV: Jo gör det :D

Snyggt! ♥

SV: varför ljuger du då :O

lugnt :D

sv: jag mår fint :) vad har du gjort idag?

kram

allt bra?:)

haha tack finunge

har inge planer för helgen än "/ fina bilder!

SV: Joho du :D <3

sv: haha okej ;)

varsågod :)

så lite så <3

:DD

läskigt ju :O haha allt bra? :)

Är canons systemkamera bra? :)

Har precis varit ute och sprungit .. nu kikar jag på DH och pluggar



Ha en underbar kväll!

Kram

Varit i skolan, sprungit runt i centrum och varit hos min kusin !

Vad händer i morrn ? = )

SV: DU är <3

ha en njas kväll:D

klart :D

=D haha vad gör du?

Tack :D

sv: krya på dig !

det är bara bra med mig :)

sV: Joho du <3

fina bilder :)

absolut =)

vem är det som ska döpas? :)

SV: Johodu jag har rätt :D <3

sv: hihi vad händer imorgon då?

fina bilder :D

Jag svarar på kommentarer ;]

händer imorgon sötnos?

Yes absolut :D

Allt bra? =D

sv; görs imorgon?

SV: Okej, men du är sötare <3

sv: tack så jätte mycket! :D

haft en bra dag? :)

Ska till skolan och sen blir det nattvandring med klassen :D <3

JAAA :D haha

SV: Du helt klart :D

Kul med dop!

varsågod :)

Ja verkligen :D

Fin bild!

SV: Hehe vad bra :D

Skolan sen sov jag :P själv ?<3

händer imorn?:)

SV: :D <3

Hello :D

kul att du gullade det! :D



Vad tycker du om min "walk in closet" då bruden?



KRAM

Härligt. :) ja då!

svara på dagens fråga på bloggen! :) <3333

Okej :D

svar: hehe ;)

Hihi. :) Händer i sommar?

tack s¨å mycket! btw, jtte fina bilder! <33

Okej. :) Jag ska nog sommarjobba 4 veckor och sedan flytta till en lägenhet. Och fara på IKEA förstås. :D

jag mår sådär faktiskt! Blir väldigt trött av skolan nu eftersom det blir jobba snabbt i skolan nu dom sista dagarna! :D

sv: Hihi ja! :)<3

Hoppas det.. älskar dina bilder!

sv; okej haha. skola :)

:D haft en bra dag ?

Göra ikväll?

härligt:) jo de e bra med mig me:)

hihi okej ;P dom hade man lätt kunna tänka sig=)

Härligt! :D Det är toppen med mig :) <3 Jag har precis startat en frågestund och skulle bli tacksam om du har någon rolig fråga :D Hihi

Har du sett SATC II? Jag recenserar den på min blogg nu haha, kolla in och säg din åsikt ♥

Lungt :D <33

Tack! :)

Tack! :)

SV: Ja hade jag velat <3

Tack för dina frågor :)!

sV: Jadå :D

SV: Jaop :D gör du dÅ?

sv: okej, vad pluggar du? :P

samma samma :)

händer imorrn? :D

ingenfara.galen tjeeeeej asfina bilder:)

va mysigt!!

sv: haha jo dom säger det ;)

Tack gumman! :) <3

sv: Tack så mycket gulliga du! :)

Hur mår du idag då? <3<3

jaha :) vad heter han? :)

okej(:

-ska vikariera i en catering firma(:

Godnatt & Sov gott!

Kram

:)) händer i veckan ?

Fina bilder :)

Jättefina bilder!:) du är duktig!

fina bilder :)!

gillar bilderna! :D

Tjusiga bilder du har på bloggen! Tummen upp på det! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback