bloggträff på Gotland anmäl er, först till kvarn.

nu ska ni äntligen få veta något. Jag ska ta och berätta om eventet för er, som är värt att läsa. Jag vet att det är många som tycker det skulle vara jätte roligt och kunna träffa några som bloggar.

I alla fall så är det så att jag tillsammans med tre bloggerskor har planerat ett event de senaste veckorna. För några dagar sedan blev allt fastställt. Nu står vi här och det är dax att börja OSA till eventet! Under Bloggträffen kommer vi att ha små bloggforum, olika tävlingar och självklart så kommer vi att dela ut exklusiva goodiebags!

vill ni komma till Gotland och vara med vad väntar ni på anmäl er genom att klicka på länken här under. skynda er, för vi har inte allt för många platser.




Det är först till kvarn som gäller! För att OSA klicka då här!
Besök även BLOGGTRÄFFENs blogg, klicka här

Vi som arrangerar BLOGGTRÄFFEN 2010 är:



Vi hoppas på att just du ska OSA till eventet!
Hoppas att vi ses!

Kommentarer

åhå detta ska jag på !! :D

sv; :)

lite för långt till gotland:P

okej, jodå det e bra :)

sv; gör du? :)

har du för dig i kväll då?

hehe ok

Gäster är här och vi käkade kanske för en timme sen, sen senare ska vi bada bastu = D

sv; samma :p

men ni som ska va där får ha en trevlig dag

typ samma. :/ har tråkigt. :P

sv; gjort idag? :)

nej, tyvärr. :P

Klart att jag jobbar då..

vad bra =)

tack sötnos <3

sv; Ja :(. Vi får hoppas att det kommer fler chanser helt enkelt :).

sv; låter bra :) va ute och åt med mina syskon :D

sv; Ja, hade annars tyckt att et var skit kul :).

sv; jaa hehe

- några planer för ikväll?:)

sv; yes :)

sv; vad har du haft för dig idag då? :)

sv; Aw, tack :). Och jag för dig när du kommer till Göteborg/Kungsbacka :).

inte mke alls faktiskt :)

sv; haha jaa ;D vad gör du?:)

sv: ja visst är dom ?

ska vi följa varann ? :D

sv: tack så mycket! :D

SVAR. jaa! :)

okej :)



Det är väl söndag imorrn? För i så fall skall jag bara ta det lugnt! <3

Ja :D

sv; tack :D

SV. Just nu har jag en fototävling och hoppas på att du vill vara med.



http://hannisas.blogg.se/2010/june/fototavling.html

sv: :)

vill du att jag ska ha veckans blogg ?

- okej!:)jag får se.

fan, undra om man skulle gå och lägga sig.. :/

låter kul de där me bloggträff

sv; hihi :D

sv; yes :)

sv; Hihi :).

Bara det vanliga kitobjektivet 18 - 58 mm ;)

sv; hur äre? <3

Japp :D



vad har du för objektiv till din? :) Förresten har du fått tillbaka den nu? :)

sv; vrf de? :o de rullar..

har många anmält sig då

Nej nu är nya inlägget uppe och nu blir det film för mig. försöka bli på lite bättre humör. Får se om jag kommer in senare i kväll, annars höres vi i morron! kramis!

sv; aft en bra dag :)?

aha okii

nu har ja startat en tväling på min blogg där man har chansen att vinna 1 av mina 3 smyckes favoriter.



gå in o anmäl dig!!

http://foralltiddu.blogg.se/2010/june/tavling.html

:) okej

men vad skönt att du har fått tillbaka den! :)

sv; jaha oj, det var ju inte bra :o bor du i hans hus elr vad menar du?

sv; spökar det i huset?!?!

sv; oj de lät ju inte alls bra :o

sv; aha okej. jag har varit med massa kompisar :)



lust att vara med i min fototävling? :)

sv; hoppas de blir bättre :/

=)

sv; okej :)<3

Vill också va så känd så att jag kan ha bloggträff :o

jo :)

sv; jafan :)

sv: vad bra :D JOtack bara bra :P

SVAR. ja! :)

kul med bloggträff, synd att jag bor så långt ifrån :/

Va kul, håller du också i bloggträffen? :D Trodde bara det var Amanda. Så himla roligt iaf, hade lätt kommit om jag bodde närmre! :D

Om jag bodde på Gotland hade jag hemskt gärna kommit :D

Kontakta nån er eller :o?

vill du bli veckans blogg?

klicka på bilden i menyn i min blogg, så får du veta mer!

i'll be there! :D

så kul det verka vara med bloggträffar :D varit på det innan ?

hade gärna kommit :D

Typiskt, jag som kommer ner på fredagen den 16de :(

Åh va kul!























Follow my on Bloglovin







Trackback