det är mycket jobb nu, och mindre blogg


foto: Beatrice Jakobsson
kamera: Canon 550d

jag har det rätt svårt att blogga just nu, för att jag bor hos min bror. och kan bara blogga när han eller kristina inte är hemma. för annars känner jag att jag måste vara social. plus att internet ligger bara på johannes data. dom har inte fått allt att funka ännu, men jag jobbar en hel del. så det blir inte så mycket här hemma ändå.

men iaf, i måndags gjorde vi inte så mycket jag jobbade. och såg en film med kristina. igår jobbade jag med, och sen blev det att vara kvar i burgsvik. första spelningen på fiket ju. sen sitter jag och funderar hur jag ska komma till vadstuck på fredag. eller om jag ska ta mig ditt. (men slutar nio) och på lördags är det fidepubben, och då är det pistoff som spelar.

det är mycket på en gång, men vi hörs kanske senare eller imorgon

idag: jobb 16:00- 21:00
imorgon: jobb 16:00-21:00
fredag: 16:00-21:00
lördags: 13:00-21:00
söndag: 13:00-21:00


Kommentarer

sv: aha okej :D<3

sv; det var det oxå:)

sv: okej, men det är lugnt :)

svar; ^^ , sovit gott? :)

SV: Det är ingen fara =) Du svarar när du kan.



Allt är bara bra med mig.

KRAM

sv; Men så får det vara ibland :).

Gott med jordgubbar :)

allt bra? :)

härligt :D

tack så mycket :)

sv. hihi okej jaa jag förstår det sötnos :) <3

sv; okej, det är lugnt:)<3

mums med jordgubbar :)

duktig du är som orkar med att jobba ialf :)

sv. haha. men det gör inget. och det är bra med mej också.

Aha okej ! Jag förstår :D

Ha en fin dag!

sv; okej :D vad jobbar du med?

Händer idag? =D

härligt :)

Det är lungt :) vad jobbar du med ?



Tack

Kra

SV: Vad bra! :) Det är toppen med mej! :)

Vad ska du hitta på för kul i sommar då? :)



Kram.

tack :)

för att ja va med familjen som ja alltid är :(



okejokej då vet ja ^^

sv: okej, ska snart ut :P

hur mår du idag då? :)

mums jordgubbar!

hihihi :D

nu blev jag riktigt sugen på jordgubbar!

oj mycket jobb! :o

jaha okej :D

SVAR det gör ablsolut ingenting! jag är kass på att svara på kommentarer så jag sa inte säga något! :D

De är inga problem, tänk inte på de om du svarar snabbt eller sent

Ha en bra dag

okej!

de är lugnt, mitt internet funkar ändå inte hemma ♥

SV: Vad är det för väder hos er??? ;D



Sista chansen



http://hannisas.blogg.se/2010/june/fototavling.html

okej ;) inte alls mycket jag heller :)

sv. det är lugnt att det går lite segt med kommentarerna :)<3

svarar lite på kommentarer och städar lite (:

Allt bra idag? :D

VILL DU VARA MED OCH DELTA SOM VECKANS BLOGG HOS MIG?

TÄNKTE VÄL. KLICKA HÄR OM DU VILL DET; http://mirandaland.blogg.se/2010/june/veckans-blogg-igen.html#comment



/miranda♥

typ inget...har varit och shoppat

förstår dig sötaste...jag har varit och shoppat... tycker du om jackan?

Gott med jordgubbar ^^

Och jättesnygg design du har!

ja :)

vilken fin bild :D

Jodå, den var väl bra. :)

Haft fint väder hos dig idag?



KRAM!

gud vad gott:d

haha nej absolut inte :D det blir ju så på sommaren, man gör mer saker, hinner inte med bloggen riktigt liak mkt som mn skulle vilja :D

Goood bild!!:)<3

Nu har jag köpt en svart Megan baseball jacket eller en H tröja som många säger :)

Vad tycker du om den?

inte lätt att blogga på sommaren över huvudtaget

sv. tack :D

härlioga jobb tider... själv har man 7-16 :P

Härligt! jodå allt är bra här med. :)

åh jag älskar verkligen gotland :D hade de underbart!

Svar>> okej, ingen fara =)

okej lyucka till med jobbet;)<3

SV: Förstår det :)

ååh, dåligt sugen på jordgubbar man blev nu då!

tack så mycket:D



det är hellugnt!:) jag kan själv vara segare vissa dagar med att svara på kommentarer när man jobbar och så:)



fin bild!!:)

Okej men det är lugnt. <3

Hoppas du har haft en bra dag!

Härlig blogg:)



Var gärna med i min tävling om ett lyxigt kitt från Hawaiian Tropic

/Shoppaholly

sv: förstår sötnos, jag jobbar också.. hela jävla tin ;P

Nu ska jag snart nanna

Gonatt

kram

i min mamman affär, där hon säljer thaimat & saker därifrån :)

okej :)<3

jaha okej..

vad gör du? :)

aha på så vis=) vad jobbar du med?<3

snälla hjälp mig vinna tävlingen .

De enda du behöver göra är att rösta på mig . Skriv nr 4 snälla hjälp mig :)

http://ewesgitarrkompis.blogg.se/2010/june/tavlingen.html#comment

fin bild :D



sv: åh, tack :))<3

goda jordgubbar :)

Mums med jordgubbar :)

sv: Tack :D

haha men det är härligt när man får lönen ;)

sv: Okej jag har full förståelse:)

Hoppas allt är bra med dig idag:)

Det är bara bra med mig:D Vad ska du hitta på idag då?

blev grymt sugen på jordgubbar!

Jordgubbar!! :]

Hur är det med dig då? :D

Jordgubbar är så gott :D^^



sv: Varsågod:)

Åh gott med jordgubbar:D

Men nästa torsdag är det bara blogg! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback