fixa vagnen, sluta skolan, festa, tandställning.


igår blev det att fixa vagnen hela kvällen, och dagen. sen kom emma, lowisa och moa hem till mig. vi grillade, och lyckades få en toppen kväll till slut. och det gillar jag, puss på er sötnosar. idag har vi fixat något med vagnen, och sen har jag hjälp pappa att baka bullar och annt gott. sen kom mamma, och åt mat. så jag lekte med mina syskon. och orkade inte tänka på datan.

men iaf, nu hinner jag inte skriva förän på onsdag. vet ni varför? imorgon, blir det skola och sen ska vi äta nia middag. efter ska vi fixa vagnen ännu mer, och sen ska jag bara hem och hämta mina saker. och sen åka till moa, där ellinor med är. och sen ska vi fixa oss framför tisdag, då vi slutar skolan. och åker vagn, och sen ska vi festa och ha kul. och på onsdag ska jag åka in till stan, och fixa tandställning. och sen klä av vagnen på kvällen. på onsdag kväll hör jag av mig igen!

ha det så bra vi hörs på onsdag!

vi hörs på onsdag, för nu ska jag ha kul!


Kommentarer

sv; okej, men ha det bra så länge :D!

vadå för vagn ? have fun



puss

Okej, ha så kul!

Tack så mycket!:D

tack:)



och gör så:) ha de så bra du me!:D

Åh låter super kul!! Ha det bra, så hörs vi på onsdag!;D;D;D Tack tack. KRAM

SV: Okej jag ska ta bort min tandställning om 71dagar

Okej,samma här!:)<3

sv; gärligt, jo super, ja vad kul lycka till!

kram<3

samma typ xD <3

Låter underbart! Du får ha det så bra!

Kram

okej! det är lugnt :D hörs på onsdag! :D

HOPPAS DU FÅR DET RIKTIGT BRA TJEJEN! <3

Då får du ha det så kul :) festa för mig med yaaaoo!!

hihi :D

Ha't så brao! ;D

ha det super kul, så hörs vi på onsdag :)

ha kul:D

sv: okej :D ha de så roligt med allt de, hörs på onsdag :D

svar: okej :)

SVAR Ok :) Tack!



Ha de så trevligt då!

ha en fin veckan sötnos!

kramar

kej, men du får ha det så trevligt, kommer inte skriva förns om en vecka för ja far till Cypern imorgon! Hare gött puss!!

sv: okej :P

händer på sommarlovet då?

sv: okej hoppas du får en bra avslutning och ha det bra :)

vi hörs på onsdag ha så kul !!(L)

jaha okej , men ha det så himlans kul då? :D



och ha en fortsatt trevlig söndag ! :D

Hoppas att du får en underbar vecka nu :D



Varsågod och lycka till med allting nu!

skönt att du mår bättre och JA vi ses på onsdag! :D

snygging! Jag snor en bild på dig.. om du vill bya sen så fixar vi det!:D Du blir "medarbetare - fotograf" under eventet! :D

sv: tack så mkt! :D

men vr pressar dina vänner dig? de har väl inget med din pojkvän att göra? :S vill de inte att ni ska va tsm lr vad? :(



Shit vad alla slutar olika:S visa har ju slutat för flera veckor sen och ni har inte slutat en :0

Åå, tack så mycket!! :D Detsamma föresten! :)

KRAM

vilken intressant blogg du har :)

Okej :D

sv; aha okej :D ha de så kul

Jag är med och tävlar i "Next big thing" som är en av Sveriges största musiktävlingar. Jag skulle evigt tacksam om du kunde kika runt lite på min tävlingssida och lyssna på min musik - http://snowfish.com/claraas

Ha det bra!

oj mkt att fixa för dig! lycka till med allt och ha det så bra:D

låter kul:)

sv; hih okej :)

okej :D

ha det så bra allt du ska göra :D

Ha det så kul under tiden! ♥

ha så kul! :D<3

Nu har jag lagt upp en dikt /moa fundering som jag har skrivit. Vad tycker du om den? <3

ja härligt :D

SVAR. härligt :)!

(förlåt för så sent svar)

Tack, detsamma = )

Ha så kul, förresten = D

OKej! då hörs vi då :)



inte mke :)



okej hade bra tills dess!

du får ha det så härligt ^^

sv. okej ha det så bra sötnos :D

jaa verkligen :D

sv; ha så himla kul, vi hörs:) <3

Oj det var mycket du skulle göra, förstår att du väljer bort bloggen lite grann då :D vi hörs på onsdag! :)

jag bor perfa ! :) ♥

ska du göra någonting kul till veckan då ? :)

Sv : Okej, tack så mycket ! :)

Ha det så kul ! ♥

ha så kul då :D

Hur mår du då?:)

heheokej :)

hej nu har du chansen för att svara på frågor o vinna en jätte kul sak du kan bli känt oxå! men om du hade rätt svart till minss 5 st ´frågor så vinner du ;) men kom igen då!

HA DET SÅ BRA

sv: har ni inte slutat skolan än?! ;o

sv: Tack gumman! :)



Du får ha det så himla kul nu på middagen och avslutningen! :D

hiiih okej:D desamma!:D

hoppas du får det kul !

Sv: Jaha, gud va kul! Ballt med vagn och grejer :D men vi hörs :)

sv: tack :) <3



okej :) hoppas du får en underbar skolavslutning! :)

hellu där, fin blogg du har.

härligt!

okej hoppas du får det jätte bra!kram

hihi :D vad gör du?;)

sv: ja det ska jag ha!

kram :)

Ha så jättekul! :D

svar: okej =)

Hoppas du får en bra skolavslutning=)

hej:D



hoppas allt e väl med dig:) Det var ett tag sen. jag kommer ha en längre bloggpaus nu har jag tänkt mig. orkar inte sitta vid datorn så mkt när det e sommar.. kan vara skönt att slippa blogga ibland^^ hehe~~



hoppas du ha en underbar sommar söt:) Vi hörs säkert näär jag e back:) Kram

ha de bra! :D

Dina texter , vart görru dem? :D

svar;

hihi!^^



ha det eså ukkl nu och njuut!=D

Ha dett bäst :D

ha så kul !:D

Ha det toppen sötnos! <3

SVAR inga problem hjärtat :D<3



jag har dessutom igång en frågestund nu, lust att ställa en fråga kanske? :)

ahaaa, ni slutar så sent! :D men härligt!

vad ska du gå för linje sen? :D KRAM

OK!! Ha det bra! :)

Fin blogg!

Hoppas du ha de bra då =D

Hörs på onsdag. :D

haft en bra dag tjejen? =D

Oj slutar ni så sent? Men kul, för du har säkert roliga saker att se fram emot:D jag vill ha en klassfest och avslutning till.



Kul att du ska också få fixa tandställning:D men kommer bli lite jobbigt först.

take care :D

okej vad kul! ha så trevligt! ;D <3

kram!

hejsan, guuud vad fin blogg du har ! :D<3

läser den väldigt ofta och tänkte börja följa den via bloglovin (L)

ha det bra , kram moa ! <3

ursäkta för ett sent svar

hehe okej :) krya.

TANDSTÄLLNING :o sånt med räls`? de jätte jobbigt med dom.

Okey ses på onsdag :D!

Ha så skoj!



sv: Vad bra :) Jo bra här med :P

Hoppas du har haft en bra tisdag!

Kramis!

- okej ha det bra du med:)

SV: Hehe ok.



Lamna ett meddelande nar du har gjort ınlagget :)

vad roligt !!

gud vad snygg design!!

sv: jaså okej :) ha det så roliigt då :)



just nu har jag en frågestund, ställ gärna några frågor! :)

Hoppas du får det kul då :D

najs :D

ja ibland är det svårt att hinna med bloggen . men hoppas du hade det bra ! :D

Vad hittar du på idag?

Hej! jag tänkte bara säga att min blogg startar i gen och ni kan få kolla min blogg om ni vill och sen kan ni helst följa min blogg och kommentera :) Kram

Vad tråkigt :(

sv: haft en bra dag?

KRAM























Follow my on Bloglovin







Trackback