fixar mycket för skolan..


foto: Jonathan Jakobsson
modell: Fredrik, Beatrice (jag) och moa

sitter och kollar runt lite på några bra låtar, efter som vi åker vagn när vi slutar på tisdag. (nästa vecka) behöver vi några bra låtar, det ska inte vara för lugna. men ändå fart i låten, har ni några förslag var inte rädd. kom igen och ge mig dom är ni snälla.

ikväll, blir det att fixa lite till med min nya design. och den kommer upp den 16 tror jag, men det ska jag hinna med. men ni ska få titta på den lite sen tror jag, men väntar på en speciell bild. iaf, det blir inte så mycket blogg ikväll.

men kom med förslag med låter med lite fart!

Kommentarer

Allt bra annars :)

jådå samma ;)

sv: Super kul!

MHM, i mitt nästa liv skall jag gifta mig med han!!! :D

Härligt. :D

Gör du gratis header?

Kram

härlig bild :)

skönt att höra¨^

okej själv så lyssnar jag på lite musik :D

hejsan sötnos! :) Fiiin blid! :D härlig! :)

http://open.spotify.com/user/majachinnie/playlist/2rsIaFvfSgTGCYvPBZlY0W



där har du en awesome låtlista (y' :D

hej hur mår du idag ?:D

vad gör du? :)

jah härligt :)!

Skoj med ny design :)

Mysig bild gumman =)

fin bild :D

sv; yes :)

Tar du studenten eftersom du åker vagn?

hehe :D

sv; jaadå :)

svar; hehe ne:D

hur mår du ? <3

fin bild :D

sv: okej va härligt! :) Allt bra idag? :)

sv: aw vad synd :(



Vad ha du gjort idag?

sv: haha :) om photoshop? :)

okej :/ hur länge sen va det ni gjorde slut då? :/

helt okej :)

hahah :D

sv: okej, så bra :) jo med mig är det bra,

vad gör du då? :P

Nu har jag mixtrat lite med en bild på mina läppar, vad tycker du om dem? :)

söööt blogg tjejen :)

taack :D

sv: hehe :D Fin bild ! =)

svar;

jajjamänsan!:D:D



Hur har din dag annars vartiit?=)

sv: haha :D

yes ;)

händer i veckan?:)

vad har du gjort i helgen? :D

sv: Tack så mycket för din omtanke eller hur det nu kan kallas:D

Jag börjar blogga igen imorgon! Hehe, kunde inte hålla mig för att säga det.

kramar

SVAR Ja visst var det?! :D

Hur mycket tjänaru på bloggerfy :) Om man får fråga :)?

Min bloglovin funkar inte idag.. påminn mig att lägga till dig imorn :)!

Har lagt till dig din tur ;)!

sv;; hur edet då? :)

Jag slutar den 16 :D

men jag far utomlands den 14:P

hoppas du får en fin kväll :)

Fin blogg! Fina bilder!

kolla på min blogg, så är du jätte söt. :) och kommentera också

Är du vig? Är du mjuk som spagetti eller kanske stel som en pinne? Oavsett vad så tell me sötsak, kramiz

hehe ja:D

åh va härlig bild:)

härlig bild:)!























Follow my on Bloglovin







Trackback