foton, från balen..

foto: någon i familjen.
modell: Johannes Jakobsson (bror) Kristina Börjesson (brors tjej)

 

jag var aldrig nere när balen var, men kan ändå ta och ladda upp liter bilder på min bror och hans tjej. jag gilalr bilderna iaf. och Kristinas klänning var jätte snygg. synd att inte jag var och såg alla andra. men det kan man inte göra något åt nu.

 

vaknade av att pappa ringde och sa ''nu har dom var i fide, och försökt lämnat din kamera nu tre gånger i rad'' efter som vi har flyttat har dom fel adress. '' dom kommer med kameran idag du kan ju ha lite koll'' och det ska jag, och sen sa vi hejdå. och vet ni hur glad jag är nu? men det som är det jobbiga, måste vänta på objektivet. men det kommer nog snart med.

 

nu måste jag försöka krya på mig, innan måndag!

vad har ni för er idag?


Kommentarer

det blir nog bättre snart. :)

fina bilder! :D

nej nu ska jag ut i solen igen och sola. :)

gud vilka fina bilder, förstår att du gillar dem :) haha



tack! :D

nice. :)

Solen gick i moln så jag kan inte sola mer just nu. :(

haha, jag överlever nog..xD

sv: jodå allt bara bra :) håller på att pluggar och äter frukost, haha själv då?

Förstår att du är glad ! :)

Ha en bra dag cooling!

Naw, vilka fina bilder!

åh, fina!

Sv: Tack =)



Hennes klänning har nästan exakt samma färg som min balklänning.

Nu har pappa bokat biljetter till Thailand i vinter! Det är 25 grader i vattnet där då och 30 på land :D

Ska skutta ut och se hur det blir med solen..xD

SV: Vilka fina bilder =) Va fina dom är tillsammans. =)

KRAM

Hej vännen! Händer idag då?

Kram

Tack !

Händer idag då? :)

Kolla in in blogg och se vad du tycker ;)

sv; Ja, skit söta :).

Okej , jag ska fotografera lite och träffa en kompis ! Tack så jätte mycket söta du!

_Sv: Ja verkligen ! =)

Det blir inge mer sol idag tror jag nog. :(

SV: hittar du på då ?

KRAM

Vilket objektiv är de du ska köpa till din Canon? Funderar själv på ett närbilds objektiv, vet bara inte hur priserna är ! :)

Gick de sönder? :o Hur?

otroligt vackert! :)

segt. :(

nej nu ska jag sätta ihop ett program för sommarens show. :)

fina bilder :)



sv: nice, hur mår du idag då? :P

SV: OEkj

sv: hah tack :)

verkligen söta foton :)

Skulle du kunna fixa min design? (a)

snälla <3

SV: Aha, vilken vagn ?

Tvättar och håller på..

KRAM

Godmorgon sunshine! :D

Fin blogg! :))

jag vaknade nyss :)

SV: Jaha, va mysigt =)

KRAM

Jättevackert par! =)

Vad tråkigt ! :(

tack gumman :D

ska du göra idag då? bara ligga i sängen och bli frisk eller är du som mig och måste hålla igång hela tiden i alla fall? ^^

sv: aha okej :)

Så söta!

sv; hihi :).

Sv: Ska du åka vagn ? =)

KRaM

sv; Skall du göra idag då :)?

SV: Va kul =)

slutar du 9an då ? =)

KRAM

sv: hihi, men kan du göra en enkel header då? (a)

<3



förlåt om jag tjatar (L)

sv; Selma och Elian kommer snart :). Krya på dig!

sv: du behöver inte :]

SV: Va härligt =)

Vad ska du plugga på gymnasiet då ?

KRAM

sv: du får krya på dej så mkt stumpan

nej men usch då! :( Visste inte att det va så illa att du inte kunde hålla igång! :O så det blir bara sängen och datorn eller?

sv: hihi härligt:D

SV: Klart du ska gå det =P Du är ju en jätte bra fotograf =)



KRAM

fina bilder =)

gud vad fin blogg :)

är allt bra?

SV: =)

Satsa på det...

KRAM

SV: Ja, kan tänka mig det =)

sv: tack :) jo allt är bra <3

kram

sv; hhihi :)



bara att min design känns så tråkig, då känns det inte som det är ngn ide att blogga x)

söta de är :D

Söta bilder!!

då låter det bäst. :P

jag ska nog dra mig in på stan i alla fall tror jag. ska ringa och se om det finns någon kompis man kan träffa eller någe.. :P

SV: Ja då, sj? :)

Sv: Såliteså :D åh tack så mycket!

Allt bra?

sv: jag vet, men känns onödigt ;)

sv: hoppas att du blir frisk snabbt då :):)

kram<3

hihih:D <3

hehe ja..^^ ska be mamma sätta in pengar på busskortet så är jag iväg sen..^^ okej, ska fixa mig också men det går ganska fort om jag skuttar in i duschen nu. :P

SV: Inte mkt. Ett par vänner till oss kanske kommer hit och grillar, men annars inget planerat..

KRAM

SV: Ah, ska bli trevligt =)

KRAM

-ja då, :)

sv: ja det finns det nog, bara att jag inte hitar ngng som gör gratis, haha ;)

Åh va fina bilder :)



SV: Hehe ok.



Vad ska du hitta på idag då? :)

Fina bilder på din bror och hans tjej :)



Ikväll ska jag fira min kusins student i Ängelholm :) Ska bli kul, vad ska du göra ikväll?

Va fina dom var :)

åh så vackra! :)

hihi tack:D



åh va söta bilder! fina!

Åh vad vackra de vafr !

ÅHh samma klänning som jag hade:D

usch ! läs om min hemska dag idag ! :(

värt att läsa inlägget, ! :D



http://bellaisit.blogg.se/2010/june/allvarligt-sjuka.html#comment

Såå fina bilder =) hoppas ni haft en bra student

Vilket gulligt par

Va fina dom va!

så fina dom var!

så fina dom var!























Follow my on Bloglovin







Trackback