glass, bada, sola


foto: Beatrice Jakobsson
kamera: canon 500d

vaknade vid elva idag och då blev det att gå ut i solen. och det var otroligt varm, jag och moa krånglade lite och försökte få besnin på hennes moppe. men det blev iaf, bra fort ner till ronehamn för att bada, men det blåste lite där, men vi badade och solade.

sen när vi kommer hem ser vi glass bilden fort stänger vi av moppen, och springer bort. glass är super dyrt ju, men vi fick iaf glass. och det blev en toppen dag. äta glass, bada och sola. det är verkligen sommar, nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på..kanske gå ut och ta lite kort. och den här bilden ser riktig god ut, och det var min frukost för ett par dagar sen..

vad har ni gjort idag ?

Kommentarer

Skönt skönt skönt! Haha ;)

SV: Jo bara bra här oxå. Jätte fin header du har. Gjort den i photoshop?

Ja. :) vad händer idag då?^^

Vilken fin blogg du har! :) ♥

ååh vad gott de ser ut:D

hehe vad har du gjort idag då ?

gött med glass ;g

händer idag då sötaste? :)

hihihi ja:D tack :D

härligt, nej inte mke ska snart åka ner och hemta min mobil som varit på lagning:D hehe

härligt med bad&sol :D

ska också käka glass nue :G

ja haha:D

sv: ja verkligen :D

hur mår du idag :)

svar: det är stekande het sol hemma hos mig :D



Är du medlem på bloggtrafik.nu? :)

jag ska till södertälje...vet inte när vi åker dock.. :P

Gud vilken härlig bild, blev fett sugen på den där mackan o jag gillar inte ens paprika ! (;

hehe, nja...vill inte riktigt åka..^^

jo det är bra:D

svar: okej ;P

sådär :D

sv: :D höh. gör dåe ? :D

vi ska bo hos mormor och morfar och de röker inne. Jag är allärgisk mot cigarettrök. Plus att där nere får man inte ens 5 minuter för sig själv..

hhe ja verkligen >D

haha jo..xD men men...nu blir det så.. :P

SV Hahah jaa ;)

Vad ska du ha för dig i midsommar då ? :D

vad ska du göra på midsommar då :D

hehe jo...:P kommer i alla fall kunna ha min blogg. :)

sv: inget :D

gud vad hungrig jag blev nu ;)

Jag drar till Finland och är borta i tre veckor och en dag = D

underbart

jag åker ner den 19:e juli (: och stannar i en vecka! =)

fin blogg :)

Härlig dag du verkar ha haft =) Händer resten av kvällen då?

Kram

Kan man köpa en glass från glassbilen?

alltås så att man inte köper ett helt paket? :D

fy va skönt, jag vill också ha de så varmt :) idag har jag vart med två vänner och ikväll ska jag jobba.. dudå? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback