godnatt


här ser ni en bild på mig sen i tisdags, jag älskar verkligen att åka vagn. och det är så otroligt kul, skulle kunna göra det hella året om jag kunde. så glad jag var den dagen. men jag förstår ännu inte att det är sommarlov. och att jag har åkt vagn.

kvällen har vi försökt gjort det bästa av kvällen men det har inte gått så bra. och nu vet vi inte alls vad som händer, men det mäker vi imorgon när jag vaknar. orkar inte sitta vi datan, och vänta på att något ska hända. det kanske blir att gå och sova nu.

men vi hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

godnatt

sov gott

hehe jaa :D

vad gör du :)

hihi ja absolut :)

sov sött :)<3

sv: Mysigt :)

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra lördag? :)

tack du :)

Ja men precis!

fin blogg, allt bra? :)

sv: Åh det låter ju toppen! :D

Allt bra med dig? <3<3

Vad härligt! :D

Ha en jätte fin dag! :D

SVAR. vaknade precis :)

sv; Godmdorgon :).

sv; hihi :D

Hha tack ;) fast det är ganska litet så jag hatar mitt rum! :D

härlig bild på dig :)

hej!

nu har jag en tävling om ett halsband med samarbete med capri collection på min blogg.

klicka in på bloggen och läs mer om tävlingen,

det skulle vara jätte kul om du var med och tävlade.

KRAM ♥

Förlåt för sent svar, men jaa det är kanon! själv då ? :)

godmorgon sovit gott :)?

ja:d

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback