gotland i sommar?


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon 500d 70-300mm

bilderna ser suddigare ut på blogg än vad dom gör på datan. eller så är det så att jag just gjorde bilden lite mindre. för annars skulle dom ta upp hela min blogg för att ladda upp två bilder. jag har inte kommit iväg och tagit några kort, men har ännu lite kvar att fixa innan jag kan gå ut. men jag tror jag tar promenaden senare, för just nu måste jag bara ta och sola lite.

ni missar inte bloggträffen här på gotland? kom igen, missa inte den kolla några inlägg här under. det skulle vara super kul att just ni kommer och träffer många andra här. plus att det är först till kvarn så skynda er om ni är smarta.

någon som ska ner till gotland i sommar?

Kommentarer

Jag ska nog till Gotland (: Fast ah, för att festa typ (:

SVAR. jaa, :)

sv: japp :) härligt ;)

ja vad kul! :D <3

sv: Härligt att höra. Jag mår också bra :)<3

sv: okej :D har redan lagt till dig :D

Jag ska ner till Gotland i sommar,:) från dagen efter midsommar till siste juli ska jag vara där! Fast jag ska jobba typ hela tiden :)

fin blogg :)

händer sen?

SVAR. ja,:) fina bilder!

vilka fina blommor :)

aw, taack så mycket!:D

sv: Tack detsamma tjejen! <3



Jag VILL ner till Gotland i sommar!!! helst när Svensson kommer dit, vilket är ganska snart om ja inte minns fel. :) Tror dock inte ja kan:(

tack:)



fina bilder!:)

sv: jao! hihi :)

Sv: :D

sv: japp :)

vad ska du göra i sommar då ? :D

sv: Tack:)

Ja ska nog inte göra så mycket:)

:D

allt bra med dej idag? :D

sv: Åh man tackar man tackar! :D

det är bara fint, har dock tappat rösten men jag ä'r glad ändå! :D

Fina bilder:)

Jag ska inte till Gotland, men hade ju velat. hade velat åka till många ställen i sommar.

Jag skulle egentligen ha åkt till Gotland i sommar men nu ska vi dit nästa sommar istället!



Tack så mycket du :)

svar; hehe konstigt nog ser jag lite fram mot att jobba!:)



Jo, att vara på gotland är alltid kul1 särkillt på sommrarna:)

planer för veckan som kommer?:)

Fina bilder :)

vad göru då :)?

okej så roligt:D

sköna bilder!



vilken är din favoritlåt för tillfället?=)

okej, ska snart till pojkvännen :)

åh jag älsakr gotland !

tillbaka vid datorn igen! nu har jag MIN dator! :D

sv: Hihi ja :)<3

skönt!

jo de e super:D

SVAR. ingen orsak! :)

nice blogg :)

sv: Nääh, är förkyld - så rösten bara försvann :(

När jag skrek på liseberg kom det snarare ett svagt väsande ljud! haha :D

SVAR. inte så mycket faktiskt :)

lördag åker ja till spainen sen torsdag ska ja få fara och kolla på valpen ja ska få:D

följ gärna min blogg: http://ssvampis.blogg.se/ :D

SV: Okej! :) jag ska snart göra mig iordning och sen tända grillen ;) Är allt bra med dig? :)



Svara gärna på min läsarfråga! :)

Min lill kusin har fyllt år och jag ska dit på kalas = )

sv tyvärr har jag värsta skit vädret här :O

fina bilder:)

härligt! jo det är super :)



händer idag för ngt då? :]

jag ska till gotland i sommar! tror typ att vi drar dit 17 juli :p hihi.

kommentera gärna dagens fråga på min blogg =D

sv; yes =)

sv. haha jaa det var kalt! :D allt bra?

sv: Japp:)

ska du göra i kväll då ?<3

sv; okej=)

ska ner till en kompis :D kram

sv: Så bra, jo med mig är det bra :P

vad gör du då? :)

vill så gärna se gotland :(

<3

vi har inget sola väder här tyvärr! gäller att ta vara på solen när den väl kommer!

DU bor på gotland eller? :)

kommentera min nya modell "tobias hägglund" på min blogg! :)

Både han & jag skulle bli otroligt tacksamma om du kommenterade och sa vad du tycker om hans modell bilder.

sv: tack !

vad gör du ?

Sv: Fina bilder =) Inget svarar på kommenatarer och lyssnar på musik (y) awesoome :D

Jo de gör nog de! Var på Gotland förrförra året tror jag de var :)

- avundsjuka, oftastr ;D

fina bilder:D

Kollade du på bröllopet igår?

Hur är det idag? Lyser solen? :)

Gotland är superfint på sommaren,ska dock inte dit vad jag vet!

sv; gör du? :)

sv: hehe (:

aa vet, får åka när jag har gått i pension el nått haha

varsegod:) allt bra idag?

härliga bilder :)

sv; låter bra :) sitter o lyssnar på musik =)

hehe jo.. :P

bilderna blir alltid sämmre när man laddar upp dom på blogg.se :(

sv; yes :) händer ikväll då?

sv; okej haha. åker hem till norrköping ikväll :)

vill du kolla på en video innan jag lägger upp den? är osäker på om jag ska göra det eller inte..^^

:p

- vad gör dudå? Fina bilder btw :)

SVAR. jaupp! :)

sv: svarar på kommentarer :)

jag ska ner till gotlant! :)

När ska du dit?

Åh vilken fin bild :)

kram

sv; vad trevligt, jo själv blir det hemmakväll och massa mys :)

sv; yes :)

ska du på semester då?

sv: tack så mkt:) några planer inför kvällen då?

kram

sv; :)

sv; visst är den <3 :)

okej :) spelat fotbollsmatcher hela dagen!

SVAR. hehe, yes! :)

hehe ok, tack. ska bara få ut den på nätet. den vill inte riktigt. :P

de vet jag ju, men tänkte om du ska utomlands

sv; det går inte att kommentera senaste inlägget

sv: gött :) jodå det är bra med mig :)

sv; gör så :D !

sv; haha jaa jag med :o

åhh, lyxigt att ni har sool:(

sv; jaadu

SVAR. tackar, du också! :*

vi har då regn... och har haft de de senaste 3-4 dagarna...

okii :)

HEJ!

Jag är med i en foto-tävling, skulle bli otroligt glad om du ville lägga 1 liten röst på fotot på hunden HÄR:



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=Cajsa



Tack på förhand, säg till när du har gjort det så jag kan tacka dig. :) <3

fina bilder ju :)

och fin blogg du har, är allt bra + :)

fina bilder (:

sv: eller hur!:D



jättefin bild!:)

härliga bilder!

SV: Okej

på tisdag & onsdag ska ja sola :)

sen vet ja inte mer ;p <3

aa ja vet :D

Härliga bilder och super fin blogg

fina bilder

Skulle vilja fara till gotland!

fina bilder :)

fina bilder! :D

Jag har en kompis som ska fara dit och jag tror att jag kommer att hoppa ned i hennes resväska och följa med!

snygga bilder :D!























Follow my on Bloglovin







Trackback