jobba en vecka framöver nu..


foto: Beatrice Jakobsson
kamera: Canon 500d

detta inlägg blir nog kanske inte värdens bästa, men jag orkar inte ta och tömma bilderna ännu. (som ligger på min kamera) har kanppt packat upp, för jag kom just in för dörren. och tänkte ta och berätta, att det inte blir så mycket blogg nu en vecka fram. efter som att jag ska iväg och jobba en vecka nu och börjar imorgon. och jag skulle komma hem igår, men blev kvar i burgsvik.

först i fredags efter moa hade jobbat gick vi till rasmus ett tag. och sen gick vi till hannes, och grillade och hade en super bra kvällen. gick ner till hamnen, där moa och lowisa skulle bada. och satt vi grillen och hade det super mysigt. sen fick vi för oss att vi skulle dra till levide, och det gjorde vi. där fanns det mycket folk. och kvällen slöt med att jag kunde sova riktigt gott. på midsommar brukar man alltid se en midsommar stång (iaf jag) men det blev ingen iår, det var det ända som var fel denna midsommar. men annars var midsommar riktigt underbar. och igår, jobbade moa och sen blev det att vara kvar i burgsvik.

nej nu har jag inte tid med detta, måste fixa saker inför jobbet imorgon.
hade ni en bra midsommar?

Kommentarer

sv; ja ;D

vadådå?

sv: ja :D

jo den blev toppen!! tackar!! =)

skulle ju kunna krama sönder katten hihi :)



allt bra idag då?

ska du hitta p åi dag då?:D

SVAR. det är jätte bra :D

svar; bra de (y) , jo den va bra :)

fast jag är inte så inne i midsommar :D

Hej! :) Allt bra med dig idag? oj så varmt det är ute idag. :)

sv: tack :)

så lite så baby

Härligt :)

Ja min midsommar var bra :)

haft en bra midsommar?:)

sv : min midsommar va också bra :) <3

Vad jobbar du med? :D

hmm åh vilken intressant bild ;)

min midsommar var nice! =)

Lagom kul att planera :P haha

Jag ska ut och fota tänkte jag :)

Allt bra annars?

Kram

jamen visst=)



Jag hade en underbar midsommar!! badade tunna, åkte bananen efter båt, åkte båt osvosv;D skit roligt verkligen!!

sv; :)

härligt=) haha njaa den funka väl;P

SVAR jodå, förutom att jag är sjuk så! :) hade du en bra midsommar?

sv: jodå :)

hur är det men dig då?:D

Hoppas du hade en bra midsommar!

jod e va suveränt :)

hitta på i nästa vecka ?

Jo tack, det är bra med mig. :) händer idag då?

var med på min tävling där du har chansen att vinna ett presentkort på 100 kronor i Kista (akademibokhandeln)

hihi okej, vi ska nog fira min bror för han fyller år idag:D

Nu har jag lagt upp mina midsommarbilder. Har haft en grym midsommar! Hur har din varit? :D

sv: Så bra, jo med mig är det bra :P

vad gör du då? :)

Svar>> va kul! jag firade inte midsommar i år :)

sv. :D

Sv; Tack :)



Ja, min midsommar var toppen! :)

SV: Självklart :) Nu börjar sjukhus sakerna igen :/ suck

SV: MIn midsommar vara bara bra!

Vad har du gjort idag då? :)

okej :)

svarar på kommentarer!

hihi jo de hade jag ;)

vad gör dudå?:)

svar. ja det hade jag med :)

sv; tack :)

jobbar också för fullt nu :(

sv: ^¨

hihi jodå!:D



allt bra? =)

Hej :D allt bra idag ? :)<3

sv. hittar du på idag då?:)

:)

sv: är du själv kristen då?:)

Vad gör du ikväll? :D

sv: tack! :))

haft en bra dag?

jaa :)

O ja den blev trevligt, go mat o dryck

SVAR Tack! :)

ja min har varigt underbar :D

SVAR. hehe, yes! =)

jag hade en bra midsommar jag med :)

Förlåt för sent svar, har hat fullt upp som säkert du också har. :)

Men allt är bra, har du haft en bra midsommar?



KRAM.

sv; Varsågod :).

Lägga till varran på bloglovin ? :D

Haft en bra dag?

okejj :) typ ingenting, svarar på kommentarer & sånt :)

Allt är toppen :)

Hoppas det gå bra på jobbet då :)

min midsommar sög (:

kul att din va bra ^^

fin blogg, följas via bloglovin?:D

tack, de hade ja <3

Sv: Tack :)

Allt bra idag?

SV: Förlåt för sent svar.



Allt bra med dig ?

KRAM

fin design!:)

va gör du? ;D♥

Ha en fin dag !

ja du måste ju få extra hjälp så du klarar det! hoppas du hmnar på en bättre skola en vad jag har gått på :P

- tack:)

sv: Härligt :) Jo min midsommar var bra också :P

sv: Vad har du gjort idag då?

Hej!

Nu är jag hemma från Bulgarien.

Hoppas du haft det bra under den tiden jag varit borta!:)<3

Jag har verkligen saknat dig jätte mycket!:)<33

hehe okej :)

sv; tack! :D

sv: härligt, det är super bra! :)

så mysigt å grilla!

samma här! ;)

yesyes :)

allt bra då? :)

sv: haha okej! så koden står inte? :)

tackar:D!

;)!

Haha okej, det lät härligt!

Haft en bra midsommar då?:)

okej, jag ska nog sova nu :)

mums, vill också grilla=)

sv: okej:/ men oroa dig inte, den här var bara min första tårta för i år, hehe.

Tack underbaraste Beatrice:)

sv: yey;) allt bra idag?:)

sv: jodå, bara bra :D

Hej :) Jag är med i en fototävling med sommarbilder som jag sjukt gärna skulle vilja vinna där första pris är en systemkamera.

Så därför vore det helt sjukt snällt om du kunde slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på min bild.

Du hittar den här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145



Tack så jättemycket på förhand och förlåt för reklamen åså, men man kan rösta en gång per dag och vill så gärna vinna

kram Alexandra

sv: tack :)























Follow my on Bloglovin







Trackback