kanske inte åker iväg..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon 500d 70-300mm

ni märker kanske att det är sommarlov för mig?
jag har inte skrivit, men jag fixa sig. igår var jag med moa, vi åkte till andree. och hade super kul, och sen gick vi bort till någon tim. och träffade flera vänner. och vi kanske 4 tiden i morse sa vi hejdå till andreas och johan. och somnade runt fem, och vaknar vid tolv. det är så det ska vara nu när det är somma eller?

sen idag ringde mamma, och sa en sak om jag tycker är lite tråkigt. jag hade sett fram imot och åka bort från gotland och ta det lungt. med mamma och mina halvsyskon, och sen skulle vi på bröllop. och vi skulle åka nu på tisdag. fast jag är borta hela midsommar var det värt det. men nu har en av mina små syskon blivit sjuk med vatten koppar typ, och vi får reda på måndag om vi ska åka eller inte.

hoppas vi åker, ikväll blir det att grilla och lite.
vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Det är exakt så det skall vara på sommarlovet ;D



vad händer imorrn då?

sv: låter fintfint (:

såg att du har fått tandställning, har haft det i 1½ år nu :p <33

SVAR. vad härligt, jodå det är bra med mig med! :)

Tack :D

SV: kollar på TV

=) ok

fina blommor!

härligt..

sv: Vad bra! :D

Fina bilder :)

Nu har vi veckans blogg tävling på våran blogg. Anmäl er här: http://ebooas.blogg.se/2010/june/veckans-blogg-tavling.html#comment

göru?:)

- okej ska vara med en vän:)

sv. haha ja :D allt bra?

Sv: haha vgd? :)

jäkla internet...lägger ner till och från hela tiden! :S

svar: hehe ;)

Åh, tråkigt att inte få åkt :s.

ha en bra kväll! :)

Händer på denna lördag kväll ? = )

men usch, så tråkigt med vatten koppor nu:/ alltså inte för att du har det, det har du inte men att du inte kommer nånstans.

ikväll blir det mys med familjen!

åh okej ^^ jag ska göra en sak sen kommer inte på vad det heter xD

sv: Ja hon är jättesöt :) kram

fin blogg:)

joklart det kommer fixa sig !!

myspys ska nog vara med bv och sakna mig älskling som åkt :/

jag kom nyss hem :) vad händer ikväll då?

- jadå:)

sv: okej, inte mycket :P

händer ikväll då? :)

för jobbig bara gråter utan honom hehe :D

hur e det annars då?

HEJ!



Ja men visst är den snygg! nu är det en ny outfit publicerad i bloggen check it out! :D



Du btw.. vi bestämde att alla skulle publicera "bloggträfen 2010! inlägget i sina bloggar... så kopiera det från min blogg och publicera i dein blogg!:D okej?



KRAM

sv; hihi ;)

vad gör du

härligt , hoppas ni åker nu !!

väntar på min man tills han kommer hem från jobbet

sv; inte så mycket. typ mysa med familjen och så :)

du då?

:D<3

hahah :)<<3

sv; okej låter najs :)

sv; jorå de är bra, hur äre själv ? :)

hehe ok...nej nu ska jag skriva ett sista inlägg och sedan blir det att se på film för mig. :)

sv. nice! de är bra med mig med :)

sv: :D

Allt bra med dig ? :P

jaa! ;) men drygt i längden hehe























Follow my on Bloglovin







Trackback