kattunge


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: en av våra kattungar
kamera: canon 500d

nu är jag hemma, det tog lite längre tid än vad det skulle ta. först iaf, gick jag till tandläkaren och inte ett fel med min tandställning. och sen träffade vi johannes, och skulle fixa en mobil och grejer. men när klockan var 10:47 fick jag springa och köpa ny biljett tid för att stå kvar med bilden. det första jag ser är ''poliser'' som går runt och kollar alla lappa & bilar

i hela visby, finns det bara pakering där man måste betala femkronar timmen. det blir dyrt efter ett tag, tycker det är lite dåligt. att dom ska få ta betalt, för att stå där. på hem vägen somnade jag, efter som jag sov 4 och en halv timme inatt.

det är sjukt varmt och jag kan inte sitta här hela dagen.

Kommentarer

japp den va bra =D

Åhh vad sköönt! :)

själv ha jag jobbat! vad ha du gjort?

naww va sööt! ^^



sv. jo det är bra med mig. händer idag då?

SÖT BILD :O)

sv; ja :D



gud va söt katt! :) kram

godmorgon sweetie ^^ hopppas du får en bra dag!

sV: sitta hemma o dega :)

Vad härligt de låter :) jadu jag ska äta lite nu och sedan ska jag jobba igen :/ Jätte trist..

Gud så söööööööööööt !! =)

Vad gör du? :D

svar, är det bra? :)

funderar på att köpa den dära kameran som jag hadde på bild på mitt förra inlägg tror jag det var. :)

sv: Bara bra :) Vilken söt kattunge!! :D

SV: följer dej nu :D

sv: nää :(

länka till varandras bloggar?*:D

Sv: Har den något namn? :)

söt katt :D:D:D

sv: ja verkligen

inget här heller..solen verkar ska vara i moln hela dagen idag. :(

sv: ah :( jag vill ha sol.. blir så mkt gladare då

Vad händer idag då :)?

sv; ja :D

bara bra tack själv? :)

vad händer idag ?

fin blogg :D

godmorgon:SD

Packa och sånt = P

svar; jag tycker nikon kameror (stavning) är grymma , men jag hatar en sak med system kameror dom är så jävla stora :o

Sv; Härligt, samma här, det är väldigt varmt och skönt ute. :D



Nemen, gud så söt kattunge. :o

sv: heh :D

svar; men är dt inte jobbigt att bära en stor kamera hela tiden?

Kommentera vad du tycker om min tredje modell på bloggen. :)

vad sööööööt! :)

hehe, får hoppas på sol i morron istället. :)

söt katt :D

på länkar

allt bra`?:D

jag ska åka till stan och shoppa lite saker till Kollot :)

sv; åh tack så myke!

kika in på min blogg och kommentara mina bilder från min tävling. :)

Herregud vad söt liten krabat!

taack söt!

alltså på länkar i menyn :D



länkar till dej nu :D

åh så söt :)

ha en bra kväll :)

Heeelt underbar bild ♥

jag funderar på att kolla på en system-kamera. :)

svar; vad tycker du om min nya modell? ;$

och är bilden fin , den är inte tagen med den bästa kameran direkt heller.

okej :D jorå det är brs

SV:Jaop :D Gu vad söt katt :D

svar; hehe tack så mycke , han blir säkert glad över kommentaren också :)

SV: Okej va trevligt :)

haha ja:D händer i helgen?:D

Hej. Skulle du kunna rösta på oss i veckans blogg? Vi är nummer 4. http://myzaans.se/2010/june/veckans-blogg-finalisterna.html#comment

Det skulle vara jätte snällt! Om detta på något sätt är irriterande så ber vi så hemskt mycket om ursäkt.

riktigt nice blogg har du!:D

Halloj solstråle!

Hur är det med dig en solig dag som denna?

Kram

Åker till italien :D

tusen tack <3333

tack :*<333

Det är bara bra, vad gör du?

Kram

sv; ska göra idag då?

görs dåe ? :D

sv: Okej :)

sv: ja den är fin!

photoshop elements 6.0 :D

sv: Hur många kattungar har ni? :D

härligt! :D

NU verkar solen vara framme från moln...ska se om det är kallt eller om det går att sola här med. :)

- varsågod, :))

- varsågod, :))

snackar med syrran typ :D

Sv; Du är mycket duktig på att fota :D Väldigt fint. ^^

sv: :D ah .. hehe.

kan du nån bra film ? _D

Sv: Hihi, ska du göra något kul på midsommar då? :D

inte här.. :/

sv: .. heh :]-?

nä men kan jag få den där kattungen :D

gud vilken underbart söt kattunge!:)

fan, jag tror nog att jag ska städa eller någe...måste städa i morron i alla fall så om jag börjar idag så är det ju inte så mycket att göra i morron. :)

naw, gullig :)

vad har du gjort idag då? :)

sv: hihi ingen aning xD det var där när min bror la in photoshop elements på min dator xD

det är bara det där med att slita sig från datorn som är svårt.

sv: ingenting faktiskt :D

sv: hihi ja det är grymt fint! :D

guuuud så söt :D

verkligen :)

sv: hihi jaa :D!

vas gör du? :D

aw, vad söt :)

hur är det med dej :)

sv; det var så lite så :)

sv: hihi ja gör så ;D!

är med en kompis :)

du kan skicka den med posten haha xD

sv: Så bra, jo jag mår bra :)

vad gör du då? :P

sv; yes :)

Nja, det blir nog mer skoj i morrn ; )

tack gumman:D



guu va SÖÖÖÖT!!!! älskar kattungar.

sv: Okej :)

så lite så:D

sv: nej vad tråkigt :/ Hoppas verkligen han blir bättre !

söööt kattunge ! :)

**



TAck snälla:)!

vi fick soool! :D så nu solar jag. ;-)

sv: tack så mycket! :D

sv; :D

sv; gör de :D

Fett fin blogg ! Vad ska du hitta på idah då?;)

okej, vart med en kompis på ett badhus utomhus :d

hehe, o solat med ;)

görs då ? :D

sv; :D!

sv; Ja :).

okej ;) snackar i skype ;p

Aw, söööt kisse! :>

svar: Jo, det har varit asfint väder hela dagen här också =)

Vad ska du hitta på ikväll? :)

aa :) vad har du gjort idag då? ;P

åh så sööt!

har ni många? =)



svar: hihi okej =)

Var gärna med i tävlingen på min blogg, alla som svarar rätt blir länkade =)

sv: jo det är bra med mig med :)

sv: tv :D

sv: tv :D

skitskönt! inte tänka på nåt annat nu när det är lov :d

vilken söt kattunge!!:)

sv: åh tack så mkt! ^^



supersöt bild!! :D

Åååhhh va söööt :)

Åhh vad söt! :)

Vilken sött kattunge :)

åh, herregud vilken söt kissekatT! <:



det måste vara underbart att bo på gotland? (:

jag har varit där 3 ggr, ska dit en fjärde gång nu i juli :D jag älskar naturen och de fina solnedgångarna. det känns ju nästan som att vara utomlands!

Gotland är nästan paradiset för fotointresserade alltså :D måste nog köpa ett till minneskort till kameran <;



hih, ha en bra dag :*

guud så söt! :D

Nemen gud så söt <3

åh vad söt kattunge! & fin blogg föresten!!

gud vad söt !! :D

vilka fina bilder du tar!

Åh så söt:D

jag instämmer med alla tidigare talare: GUD SÅ SÖT!

åh vad mysig :)

naw vad söt!

vilken söt liten katt! Fin blogg du har! Tycker de är mkt roligare med bloggar där det är mkt bilder med :)

gud vilken söööt! ;D<3

nauwsie, vilken söt !

allt bra med dig?

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback