lyckas ännu en gång till i photoshop



snart är söndagen över, och jag ska ta och sova om ett tag kanske. idag har jag inte gjort så mycket, undra vart tiden har gått iväg. satt på photoshop ett tag, och skulle dra ihop två bilder till en bild. och jag lyckades, vad tycker ni? sen när jag kollade på klockan var den redan 20:00, den här dagen har gått snabbt. och jag vet inte vad jag har gjort.

men iaf, imorgon är det en ny vecka. och jag tänkte skriva mina planer för min vecka. men inte idag ni får dom imorgon efter skolan. för då vet jag kanske lite mer vad som händer i veckan.

och jag har haft en helt okej, helg.
har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Sv:

Saknar dig också Bea! <3

hha nice:)<3



btw, du fick en länkning;D

okejj:) lyssnar på musik :D

va skönt! det är bara fint här med :) vad gör du förnått?:)

sv. åh tack beatrice!

kramar

sv; :D

grymt fin blogg!

ojj hehe :D<3

:D

sv: hihi :D

haft en bra helg?

det verkar ha hänt mkt roligt för dig i helgen :)

tack :)

SV: Du <3

SV: Du <3

åh sånt hatar när man måste lämnna ifrån sig sin kamera :)

ska snart gå och lägga mig.. :)

sv. hihi :D!

hur mår du? :)

ja, de borde jag också:) godnatt :)

sv; hihi

ser härlgit tu!

- godnatt!:)

fina bilder! :d



idag mailade jag till Veckorevyn såatt det är det första de läser i morn bitti!! :D



lagt in nr å mobilen slänger iväg ett sms när jag får svar!

shit va coolt det blev :)

hooh :)

Vilka härliga bilder! :)

Sv: Ja då ;D

sv: jag har fortfarande inte pengar på mobilen så kan inte svara på sms! men jag gick på hennes studentmiddag och allting är lugnt..

jag har haft en superbra helg :)

måste hålla med.. du har lyckats skitbra! :D

Aa = D

Fint redigerat!

brukar du redigera dina bilder i camera raw? :)

Bra jobbat! en liten notis, ta bort mer blått vid bakbenet så tror jag inte det syns att den övre är inklippt! Men häfigt motiv och grymma färger!

Så vad händer imorgon?























Follow my on Bloglovin







Trackback