mina modeller för idag..


foto: Beatrice Jakobsson
modell: Jonna (fannys kompis) & Fanny (min lillasyster)

lagom när jag skulle gå ut och ta lite bilder, hade mamma ringt hem till mig. men vi var ute och hörde inget, men hon ringde min mobil och sa att jag skulle gå in och ringa. och det gjorde jag, doktorn gjorde inte så mycket idag mer än sa att vi inte kunde åka. och det blev jag besviken för att vi var tvungen att avboka alltsom redan var bokat. det blir midsommar på gotland..

sen pratade jag och mamma om lite annat, som jag inte tänker ta upp här. men när pappa kom började vi göra mat. så hungrig jag var idag, jag kan ju börja äta mat nu. det känns skönt att äntligen börja tugga, men kan ännu inte äta allt. och ikväll blir det nog att åka till moa och vara med henne.

vad tycker ni om modellerna och bilderna?

Kommentarer

du & din lillasyster är grymt lika!!

hehe ja..xD nä...undra om man skulle ta och öva lite sång.. :P

sv; okej!

men gotland är ju superfint på sommaren har jag hört :P

jätteina bilder och söta modeller :)

sv; :D

sv; haha (;

är du sjuk?

sv; förstår det!

Har du varit på Öland?

sv; men varför kan du inte äta allt då?

hihih fina bilder :D

sv; hur ska du fira midsommar då? :)

sv; jaså (;

Är det jobbigt med tandställning?

söta =)

sv; okej ska till öland med familjen och träffa massa kompisar där :)

söta modeller och fina bilder! jaha vad har hänt med han då? <3

söta tjejer!

haft en bra dag?

kram :)

sv; jo det är bra :D

SV: Ja precis :)

sv: okej, ska snart äta middag :)

när börjar du skolan igen då? :P

sv; haha okej :D

Är den inte jobbigt att äta med den? eller du kanske tar ut den då,,

Fina bilder!:)

okej :)

jodå dagen har varit bra antar jag.

sv; okeeey!

sv:okej,fina bilder!

varsågod!nej stackars han, åh kommer ihåg när jag hade det.det var verkligen inte roligt!:( <3

okej :) ska träffa några kompisar :)

SV: :) Gör du nu då?

jätte fina bilder!:)

sv: Okej :D

Varför kan ni inte åka ? :(

vad har du för planer inför midsommar dah?

sv: Tack! Hur är det med dig då!?

Ja, man får hoppas det! :) Hoppas din blir lika bra :D

fina :)

hehe, var tvungen att ta en paus från Gray's anatomy..^^ när det blir stressigt där blir jag stressad..xD

:( <3 synd

Alltid :)

hihi:D

hur mår du då? :D

midsommar på gotland låter ju kul:D

fin bild också!:)

sv; aa :D

Vad söta tjejer :) Hur gamla är dom?

Jätte fin blogg du har ;) kommer kika in ofta (: kramiz

japp jag ringde i förmiddags... det bådar gott, men jon skulleprata med sin "kompanjon" så jag skulle mail honom i morn vid halv 11 typ :D hoppas hoppas!

vet faktiskt inte heller ^^

sv: hihi japp :)

fina bilder! vad använde du för objektiv? :D

Va söta! ^^

SV: lugnt ^^<3

fin blogg:D

sv; jo men det var det faktiskt :)

vad ska du göra i sommar då? :)

kram

Aa = P

sv; låter bra de :)

Söta bilder=)

Just nu heter vi http://onlyuus.blogg.se

men vi har tröttnat, hjälp oss med ett nytt bloggnamn! :)



/Elin och JEnnifer

sv; okej vad kul :) och fina bilder också!

bara bra.

sv; hihi :D

sv: ja:)

KRAM

Söta, hur mår du ? :)

följa varandra via bloglovin ?

lämna gärna en komentar om du vill :)

svar; hehe , din dag också. :D

sv: du är duktig på att fotografera :)

taaack :D

kram

sv: samma :D

Ser du på matchen sötnos?!

:D

hittat på idag då? :D

Fina bilder du tar !

Tjena snygging! Jag har nu dragit igång en smyckestävling ifall du är intresserad :)

sv: vad har du för dig? :)

sv: hehe okeej :P

haft en bra dag?

Vad härligt gumman! :D

Har solen varit framme hos er? :]

testa att minska bilderna till rätt storlek innan du lägger upp dom här, för hos mig ser båda väldigt suddiga ut

Jätte fina bilder :)

sv: då tycker jag att du ska se den! gött bra film :)

vad tråkigt att ni inte kunde åka :(

haha :)

grymma bilder! det ser ut som en ellos reklam elle nåt :o <3

sv: :)

Fanny ser ju ut som en liten Ash eller MK Olsen:O

Jättefina bilder!

Hej!



Jag är med i en fototävling och skulle gärna få alla till att rösta på mig.. klicka på länken och sen klicka rösta. Hoppas på att komma i alla fall på top tre listan.

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1129



Kram!

fina bilder:d

gulliga :>

sv - ja det var det verkligen, det var GRYMT ! :D

=)

sv: ihhi tack :D va gör du

sv: Hihi :)<3

händer vid midsommar då? ♥ ;)

Jätte söta :>

allt bra ? :)

Det som skulle vara så roligt att gå på en bloggträff =/

va fina :D!

Söta modeller :)



sv: bra här med :)

Naw, söta tjejer!

svar: tack! :D

hihi vad skoj=) hade bara en lugn kväll:)

btw, gud så lika du och din lillasyster är ;O

hej!

fin blogg.

Gå gärna in på min blogg och kommentera vad just du vill att jag ska skriva om så du kommer tillbaka o läser den!

KRAM!

och föresten modellerna är jätte fina :)

fin blogg du har, vad har du gjort i dag ?

super mysig blogg! :D

härligt! jodå allt är bra här med. :)



Fina bilder. :)

Glöm inte att vara med i min tävling!

Hej! Har satt igång fototävlingen jag har pratat om ett bra tag nu. Temat är sommarkänslor och jag hoppas att du är intresserad av att vara med och tävla! :)

sjukt fin blogg, kolla in min blogg?:)så söta barn :D

Jätte fint!!

så mysiga foton :)

Gud vilka fina bilder <3

alltid :)

vad gör du?

hej!



fin blogg du har!

Haha! Det hade jag;)

hej hej, allt bra med dig idag? :D

Du har en jätte fin blogg! :)

Komentera gärna min blogg! :)

God morgon!

Kikar in för att önska dig en bra dag.

Kram!

söta bilder!:)

HELT OTROLIG KILLE! :D Verklighetens twillight! Otroligt FIN! AMAZING!



www.dedprivat.blogg.se



DEDE HELT OTROLIGT VACKER!!! - Finasde killen i bloggvärlden

(han kan inte längre ha bilder på sig längre för att tjejer stalkar han till fotbollsmatcherna!)



Helt otroligt VACKER! Otroligt vackra KÄRLEKSTETER! En DRÖMKILLE!



www.dedeprivat.blogg.se

SV: Okej! :) Jag och älsklingen ska snart åka och bada! :) det är ju as härligt väder ute så det gäller att passa på ;)



Är allt bra annars? =)

vad göru då :) ?

Hej vännen!



Hur ska du spendera denna soliga tisdag?

Kram

- thanks! :))))))))))))))))))))))))))))))))

hHhe okej, jag vet inte riktigt heller;)

härligt, härligt (:

Vad bra då! Med mig är det också bra faktiskt :)

Ska du till gotland över midsommar?? :)

Jätte söta små tjejer, och bra bilder! :D

ikväll utser jag veckans blogg,så om du inte redan anmält dig,gör det nu! ;)

Bilderna blev asbra :D

Söta tjejer, men tyvärr himla tråkiga bilder.

Mycket fina bilder :)

fina bilder! ;)

Varit på banken och fixat internetbank, sån med dosa :) Bokat alla körlektioner som var kvar + uppkökrning och uppskrivning :D

hihi :)

va händer då? =)

hej , gud va fin blogg du har ! :)

sv: åh, ja det är kul där! :D

Världens sötaste modeller du fått där :)

Duktig fotograf du är, och kul att din syster vill ställa upp !=)

vad händer? :)

sv: vsg =)

Frågestund på bloggen enda tills jag kommer hem från Grekland!Ställ gärna några frågor så svarar jag på dem när jag kommer hem:)

fin blogg:)

tack detsamma :D allt bra? ;D

Fina bilder :)

fiiin blogg!!!

har du haft en bra dag!?")



Hade bäst!

LEVS



LEVS



LEVS

LEVS



LEVS



LEVS



LEVS



LEVS



LEVS



vad söta:D

sv : tacktack :)

Vad fina bilder.Och vad fin blogg, allt bra med dig? :)



Kram.

Allt bra? :D

Jättefin blogg! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback