nu har man gått 9 år, och vi fick åka vagn




foto: Fanny & Magnus

nu har jag tid att sätta mig vid datan, och underbart har jag haft. först i tisdags gick jag och moa upp klockan 05:30 och lockade mitt hår. och sen fixade vi oss, och sen var det bara att tagga. först var vi ute i gympahallen och där hade rektorn tal, och sen delade ut lite rosar. jag fick stipendium, och i klassrumet skulle dom säga varför jag fick det. och jag hade lovat mig själv att inte gråta, men av dom fina orden dom hade till mig så kunde jag inte låta bli av att gråta.

sen gick vi ut till vagnarna, och åkte nästan runt hela gotland säger jag. fast det var tråkigt med dåligt väder, och att det regnade hade vi underbart kul. fast solen kom senare mot ett eller två tiden. efter en hel dag med att åka vagn, blev det middag. och sen fest på ljugarn stranden. som alla säger att det är så sjukt kul, men jag måste säga att det sög. men då var klockan tolv, lika bra att dra hem då.

så min skolavslutning har vart bra, berättar mer med lite bilder här fram över!

Kommentarer

sv; hehe :D kul det ser ut på bilderna :D

Va härligt!

välkommen tillbaka och tack! :D

Kul att du är tillbaka.. :) hur har du haft det??^^

fick ni åka kortegefast ni gick i 9an? :)

Åh, vad rolig skolavslutning ni har när ni slutar nian!

Fin vagn :)

SVAR. okej:)

lät bra:D!

härligt :)



vad gör du?

vad kul :'ddd

Hur känns det?

sv; ja såg så ut :D

vad gör du? :)

har du haft det bra då? :)

- vilken tur :D

Härligt!



Har du lust att göra en header till mig gratis mot en bildlänk i min meny?

kram

hehe okej:)



fina bilder

sv; okej vad kul :D



tack så mycket!

Härligt! :)

Härligt ! = P

sv; härligt :D låter bra de

fin blogg

sv: okej :)

haft en bra dag?

ja men det 'r ju smart.. Åh orättvist att visa får åka i vagn både i 9an och studenten:P



Okej :/ stackare :/

Fina bilder!

sv; Kan tänka mig det :).

SVAR. jaa! :D

svar: okej ;)

Vad häärligt :d

svara på dagens fråga i min blogg =)

Nu sitter jag och min kompis uppe på landet framför brasan och värmer oss efter ett iskallt dopp i havet :)

GÖTT :)) själv hasr jag inte festat på aslänge :P

SVAR Så lite så :) Vad gör du?

Härliga bilder!!:)<3

welcome back

så roligt att ta studenten:D

Nice :D

fin vagn :D

Hoppas du har haft det bra :D

Hej!

Allt bra med dig? :)



Puss

kul du verkar ha haft:) kraam

tack detsamma :D

Så härligt att du är tillbaka! Är allt bra? :)

sv: Åh vad kul att höra! :D

tack ska du ha!

sv; tack så mycket, okej :D

fina bilder! ;D

sv: det är bara bra:)

KRAM

vad ska du göra idag då? :)

fan va gött :)

kul(:

Hääärligt :D

kuuul :D

Varför började du ett år senare? För du är väll 93a egentligen va? :)

KRAM

åkte också vagn när vi slutade 9an:) blir nästa år också när jag tar studenten förmodligen!

Så fin vagnen blev!

kul:)

Mycket fin bild:)























Follow my on Bloglovin







Trackback