nu har min bror tagit studenten.


foto: Beatrice Jakobsson (jag) och Moa lindqvist

här kommer moas bilder ifrån studenten i torsdags. jag var verkligen taggad hela torsdagen, det räckte att se hur glada alla var. och då blev man själv så glad, och varmt var det. på den första bilden är jätte många underbara personer. och på den sista är det Kristina, Johannes och jag. det kommer flera bilder, får dom imorgon hoppas jag och mamma inte ska göra något fel.

och i fredags var det skola, och hade fem kamp. och lite andra saker, det var rätt drygt måste jag säga. men senare, mot kvällen åkte jag på inflyttningsfest hos johannes och kristina. var inte där så länge, efter som jag var tvungen att åka vidare. och jag kan säga, att kvällen var sjukt bra i början. men den var inte så bra senare mot kvällen. men som sagt jag över lever.

igår, var jag på barndop. och det var super mysigt, får bilder från det imorgon med. (det var min lille bror som döppte sig) och jag blev fadder, jätte kul. mot kvällen åkte jag till moa, och emma kom. det var super kul, först åkte vi till burgsvik och kollade stället. sen lekte vi kurra gömma med bil.

jag emma och jesper är bäst på kurra gömma med bil
(berättar lite mer om kvällarna, och dagarna senare)
och tack till emma och moa som jag har vart med hela helgen, och tack för i fredags

Kommentarer

ha en bra dag :)

svar: idag ska jag sola, och chilla såklart :D

Hur är vädret hemma hos dig? :D

Grattis!

grattis till han :)

vad gör du? :)

Japp :)

Fina bilder!

sv; :)

Haft en bra helg? :)

sv: aa det är dom ;D

oh så kul med studenten:d

tackaaar!! :D

Massa grymma bilder i din blogg.

Media programmet passar dig perfekt ju :D

Nu är jag hemma från en superkul examenfets som min kusin och hans sambo fick nu när dem gick ut högskolan :)

Det är bara fint med mig :)

Vad gör dudå?

gjort idag da:)?

- vad bra :D

:D

svar: tack! :D

SV: Pinsamt ju xD

vilken fin blogg !:)

sv; okej,samma :)

känner att jag inte hinner med alla kommentarer och sånt längre, så om du vill hålla koll på min blogg så lägg gärna till på bloglovin! kram

härliga foton!

SVAR Inte mkt.

fina bilder :)

tack söta du!

hur länge har du bloggta?

vad gör du? :)

= )

sv. hehe du är välkommen till min nya blogg! :)

tack

hur äre med dig idag då?:)

sv; jag med :D



får du sommarlov i veckan?

- ja om den är :D

sv: hihi tack :D

wo , de va inte lite hörru!:D

jag vet inte exakt kanske över ett halvt år nu. <3

sv; okej!

Jag får på fredag ;D



Visst börjar du gymnasiet nu? :D

jo de är faktist kul o blogga :)

sv; hehe jo jag vet ;)

Hur känns det att börja gymnasiet då?

så bra :)

nej det är bara bra med mig lite utråkad och hungrig för tillfället men annars är det bara bra :)

Jaa ; )

SV: Jo usch xD

sv; förstår det ;D

Blir det media?

varit på stan och för sökte hitta nå kläder till min brorsa=)

sv; kul =)

Satsar du på att bli fotograf senare sen då? ;)

Pressfotograf? Modellfotograf?

SV: Men du hade sjukt söt dialekt :)

sv: ja va roligt :) grattis till han :)

man blir rätt utråkad när man inte riktigt vet vad man ska hitt på :) och när det är väldigt dåligt väder

men att göra en ny header låter ju roligt :)

sv: okej :) samma ;p

sv; tack detsamma :D

sv: TACK :D

allt bra idag? :D

gör du då ?=)

glad jag blir över att jag gjorde dig glad hahah :D

grattis till din bror :)

Nej inte så mycket :) <3

SV: Yeah :D

sv: :)

haha sånna problem har jag jämt vet aldrig hur jag ska göra mina blir aldrig nöjd xD

okej :) snackar i skype ;p <3

sv; visst ska jag det ;)

ha en bra kväll beatrice! =)

Tack va snällt :)

SV: så gulligt så :D

hehe :D

Jag bor i vänersborg :) dudå? :)

aha nice ju haha :D

sv. japp! grattis till honom :)

hhahah jag försår exakt vad du menar, alla vill att man ska göra allt åt dom hjälpa dom och sen klarar man inte ens av att göra något åt sig själv man ber andra om hjälp xD

jag har gjort om min blogg så många gånger att jag inte ens mins , ibland blir man trött på det man har gjort på bara några timmar och då måste man ändra ju :O

sjukt drygt

sv; tusen tack beatrice =)

Hur länge har du fotat nu?

sv; okej =)

Jag har fotat i 1 år.. Så du har 1 år mer kunskap än mig ;)



Har du fotat i någon fotostudio än ?

haha, tror du skrev gotland innan med :D haha!

va roligt, tackar! :D

- hehe :)

ehehe :D

härliga bilder :)

svar;

hihihi, det var så lite så!!!:D

hur har din helg varit?:D

haha ok :D

sv. hehe ;)

ha en fortsatt fin kväll! kram

Tack så mycket =)

svar;

HÄÄRLIGGT!:D:D

Min med faktiiiskt!!:D

tack :) gör du?

Jag har spenderat största delen av ute isolen med syster!



Hur ska resten av kvällen spenderas?

Kram

grattis till din brorsa som tagit studenten:D

grattis till honom! :D när slutar du skolan?



svar: hihi okej =)

sv; tack tack :D

okej kul :)

haha:)



du är 94a va? eller äru 93a?:p

SVAR: hihi, tackar! :)



och grattis till din bror!

japp ;D

svar:Tack :) ha en bra kväll!

hehe aa:)

sv; haha :D

sv: Hihi :)<3

Grattis till honom! :)

Sv: Okej :)

händer imorgon? :)

SV: nice .D

men då har du ju bara två år kvar tills du tar studenten;)

SVAR. ja! jodå, allt är bra med mig, självdå? :)

sv: Yes :D Allt bra ?=)

- ja :D

sv: vad kul att höra =)

Jotack allt är super med mig :D

- ellerhur var den, den hade absolut inte gjort någon större skada i min garderob inte (a)

vad gör du?:)

Sv: Haha ja det var inte så noga med den delen ;D Hehe Vad gör du då?

jaha, ahmen ett år gör inte så mkt:D

aaa :_D

sv: yes :D

Måste berömma dig för en bra blogg! =)

sv. ska vara på badhuset hela dan :)

neesh, jag börjar 9an till hösten:$

japp :D

fan vad kul att jag ser äldre ut:D:D:D

du gjorde just min kväll ;D



menjaa, jag är en liten 95a (a)

sv; yes :)

fin bild på dig tsm med din bror :P<3

åååh mys!

haha neej men mindre än dej;)



hah jaa:D nu kommer jag vara glad hela kvällen;D

- haha ;d

SV; Nej du är :D

sv. tacktack!

kram

när går du ut skolan då :)?

Hehe okej, jag ska bada :)

Hehe okej, jag ska bada :)

jaa :)

dET BLIR MYS MED SYSTER FRAMFÖR FILMEN MIFFO.

HA EN UNDERBAR KVÄLL!

KRAM

sv: du det va så lite så :D

vad gör du? :D

= P

När slutar du skolan ? Om du inte redan gått ut ; )

bara bra , härliga bilder!

grattis till honom! :D

allt bra? lust att följas via bloglovin?:)

tack sötnos :d

ja :) allt bra med dig?

härliga bilder

fina bilder!

Härligt.



Hälsa han grattis från mig =)

Hoppas du har en bra dag!

STORT grattis till honom. Jag tog precis också studenten :)

SNYGG BROOOR!!!!!!!!! :D

och tack för en awesome helg!

Har varit i skrivit sista provet för terminen! Snart kommer pappa och äter lunch med mig!



Skulle du kunna göra någon liknande header till mig?

Du får en bildlänk i menyn och en massa beröm .. sen kan du få gästblogga hos mig ;)

Kram

riktigt stort grattis! Fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback