nytt objektiv, här kommer vi!

källa:google

 

vem har värdens bästa pappa? det är jag som har, den bästa pappa som finns. först, sa jag bara att jag hittade ett objektiv, som är bra. och det duger åt mig just nu. och då köpte han det, det betyder inte att jag är bortskämd för att jag ska betala sen i sommar. det här objektivet som finns på bild nu, är mitt. äntligen, och min kamera borde komma snart. nu behöver jag inte vara orolig för kameran i sommar. nästa blir att köpa en väska, men måste jobba lite först.

 

och frisk är jag nog inte tills imorgon, men måste till skolan ett tag. bara för att göra ett prov vid två. det är lite drygt, för jag kommer inte orka sitta i skolan när jag är sjuk, vill bara ha mitt prov klart. jag måste fixa detta på något sätt. sen ska jag gå hela kvällen, efter men det kan man inte boka av, och det är bra att gå ut och gå.

 

får se hur morgondagen blir, och om jag kan sova ikväll.


Kommentarer

hihi så lite så!:D kramen

sv; nice med nytt oblejtiv:)



bara bra!

sv: Yes :D Slutar du skolan imorgon också? :D

Hehe = P

men vad har din familj med han att göra? :S :/

krya ! :) <3



kul med nytt objektiv :D jag äger äntligen min egen system :D

de e säkert jäte bra :D

Vad roligt. kan du inte fota lite så man kan får se bilder sen. :)

sv: tack sötis =)

Vad gör du ikväll? :D <3

jo:)

kul med ett nytt objektiv:D

VAd bra. :) det är de nog. :) hpopas iallafall. <3

ha en fortsatt bra kväll!

okej? låter som du har problem i familjen lr att de va taskiga mot han? jag kanske fattar fel?

hur mycket kostar det objektivet? :)

Kul med nytt objektiv=)

så kul med nytt objektiv :D

vsg :)

Tack :D

lycko dig som har systemkamera! :D

hur mår du? :)

jaaaaa :D

sv: Tack så mycket! :)

Åh tackar <3

får hålla med julis, lycko dig som har systemkamra!!! :)

är det bättre med dig gumman? :)

tack :D



fan va nice:O vill å ha kamera....

sv; okej :)

tack så mkt!:)



låter jobbigt det där..krya på dig så mkt!

var så lite så:)

Om jag säger "vecko" va säger du då ;) Ringer imorn efter tentan har massa jag måste prata med dig om :D



btw, en grej, du kan vara fotograf under eventet va?

sv: tack <3 det kan behövas!

vad gör du annars ikväll då? ^^

några planer för morgon dagen :)?

Nice ;D

Sv: Det var så lite så! :)

svar :varsågod så lite så tjejen:D

Haft en bra dag?

okej ;/ jag förstår verkligen hur det är att ha problem i familjen, min kille hatar typ min släkt och familj.. Han vill typ aldrig va hos mig. Vill väl inte jag heller men känns ändå inte så kul :/

sv: okej :) jag ska snart sova,

haft en bra onsdag? :P

åh, snäll pappa :D

Åh, härligt med nytt objektiv! :)

sv; jaa :D

Så snällt av honom:D



och tack så mycket!

Sv: Ah det tror jag med. =)

HÄnder idag då ?

KRAM

sv; okej,vad gör du nu då? :) <3

Snäll pappa du har :)

kul med nytt objektiv

Åh va fin din nya design blev :)

Godmorgon solstråle! Vad ska du hitta på en dag som denna?

Kram

vad kul att du ska få ett nytt :D

Åh, vad roligt!

JA.. :) säg till när du har tagit bilder? :)

hihi han är världens bästa björn ! :D

Spejsat

sv: haha okej :D tar det lugnt och dricker te

Åh vad kul med nytt objektiv !

Ha en bra dag!

så lite så:)

svar: oke :(

fin blogg ;-)



var gärna med och tävla om ett presentkort värde 2500kr från Ginatricot på min blogg! :-) kram

http://kumpelsandra.blogg.se/2010/june/vinn-presentkort-pa-ginatricot.html#comment

Najjs , med nytt objektiv till systemkameran..



Jo allting är bara finfint med mig också , vad kommer hända idag då? :D

sv. tack babe (:

Åh va kul med ett nytt obejktiv!

svar: vad gör du då? :)

gött med nytt objektiv :D

Skulle vilja ha lite spontana åsikter om texten vi slängde upp på sovrumsväggen, vad tycker du? :) Bilder ligger i min blogg...

sv: haha bra :D

jag vill oxå ha en systemkamera !

avis



sv: ingen fara :)

ååh, jag vill också ha ett nytt objktiv :D

sv: Okej ;) jag har iaf sommarlov nu :D

Låter trevligt.



Hoppas du har haft en lyckad dag



Min kod:



Sommar



Lössen: 123456

Vad kul med nytt objektiv. :)

Schysst pappa ! :D

- spela fotboll, :)

japp :) <3

härligt ^^ jo hlt okej med mig (:

funderar också på ett nytt objektiv faktiskt :D

:D

Fin design:)

Vad roligt :D hoppas du blir nöjd :D Mitt nästa köp blir lite studiprylar, en greenscreen och mitt absoluta måste - fisheye! :D

sv: vsg ^^ :)

Det är bara bra med mig, slutat skolan nu :D Allt bra med dig denna dag? :)

hejhej !

Har du haft en bra dag ? :D

kram

Jag och mina vänner har nu sovit i tält på tomten och det har varit supermysigt och helt toppen :)

Lagt upp lite bilder också.

= D

sv: hehehe tack :D

joho <3

okej(:

-kollar på tv xD

kan man köpa sånna till vilken systemkamera som helst? :)

Hej! Kikar in för att önska dig en bra fortsatt dag.

Kramar!♥

Sommar väder vill säga :) Hoppas du mår underbart, de gör jag med massa jobb och glädje..



PS: jag är dååålig på att svara på kommentarer de få jag be om ursäkt för. :)

varsegod :)



ja skit bra hur mår du? :)

Jo sam här :D

Så snäll pappa. Själv är man också på jakt efter ett nytt objektiv den jag har nu är jag skit missnöjd med.

oki så bra:) jodå de e fint

Kul med nytt objektiv :D^^

härligt med nytt objektiv, hoppas det blir bra bilder med det!























Follow my on Bloglovin







Trackback