orkar inte med alla som är och hjälper till..


foto: Kristina Börjesson
modell: Angelica, Eva och Jag

ingen vet när kristina tog kort förutom jag ser det ur som ;)

äntligen hemma efter fyra eller kanske fem timmar på den där vagnen, nu börjar vi bli klara med vagnen och taket på det. nu ska man bara fixa lite kort, och annat skoj på vagnen. vi har vart jätte duktiga, men mitt humör sjönk snabbt för jag orkade inte med folk som var där. tur att man inte bor under samma tak som dom.

iaf, nu ska jag sitta hemma en fredag kväll. och se vad som händer, kommer bara sitta vid datan hela tiden. men kan inte göra så mycket här i den är ''stora'' staden, blä..

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

lalalalalalalalalalala..Zoé!

lalalalalalalalalalala..Zoé, Zoé Kézako!

härligt.. fint här me tack

fin din nya header är

Fin blogg du har!! :D

Nu undrar jag en sak, hur gjorde du så att det blev boxar i menyn?

sv; hihi :)

- hur känns det nu med sommarlov?:D

SVAR Yesbox=)

hihi jadå detsamma!:D

- nähe (a) när får du det?

tack så mycket :D

Du kan fota blommor eller nått.. :)

sv: musik & svarar på kommentarer :'dd

sv; härligt :D jo de bra

sv: hihi :)

hehe :D

SVAR: Tack snälla du! :)

sv: allt bra idag då? :)

nej alla mina går sönder=(<3

sv: vad bra (Y)

sv; ja låter kul :D

svar;

det var så lite! =))

sv: hehe okej, tvn som gäller :P

haft en bra dag? :)

Haha ja visst e hon:D

Jag ska bara se på tv och sen till min far :)

Åhh taack ska du ha. :D

vsg :)



vad gör du?

härligt :D

hehe tack :D

svar/

Hejsan!

Det blev tyst på bloggen ett litet tag nu märkte jag. Tog studenten idag och har haft mycket att fixa i sista sekunden då varken skor eller kläder passade och kom försenat {skickade efter..} haha, men som tur så löste det sig!



Hoppas att du har haft en kanon fredag!

Kram

sv: Hihi :)<3

im diggin youur blog dude! So why don´t you check out mine too!!? haha (vet att jag är lite knäpp, men så är livet! See you around...



KISSES FAKIE

http://www.faakies.blogg.se

Förlåt för sent svar, det är p.g.a personliga anledningar. Kramis♥

Förlåt för sena svar, och dålig uppdatering dom senaste veckorna/veckan.. Det är p.g.a personliga anledningar.

Allt bra med dig? Kramis♥

sv: ja :D

sv: ska strax ta och lägga mig :)

tack ska du ha!

- oohja ;D men lite tråkigt att vädret inte är så fint -,- regnar bara hela tiden

härlig bild:)

Nu ska jag och mina 5 bästa kompisar åka till grönalund! Ska försöka att våga gå spökhuset...haha :)

fin ny header! :D

Din header är grymt snygg!

Bara bra , dd?

- jao :D

Sv: Aha, ajdå :/ jodå, det funkar :) <3

söt blogg :)

hoppas du får en fin lördag :)

sv: aa va bra :)

tävling? =)



svar: hihi vad kul! :D

FIn blogg! :)

åh vi fick ingen vagn. Men längtar tills studenten:D då ska man åka flak eller något.

bättre idag? jag vill att du ska må bättre idag! :)

Jag var med Alexander igårkväll :).

Kikar förbi bara :) allt bra med dig? :)

hihi skönt med sommarlov? :D

:) <3

sv: okej:)

KRAM

allt bra idag? :)

Fin bild!

ja ;) vad gör du?

Igår var det mys och resturanbesök

Hur har du spenderat din lördag?

Kram

Jag var med mina kompisar, åkte runt på byn lite och så :P

vad ska du göra i sommar?

Tack så mycket! Hoppas att de är bra med dig :)

sv: hehehehe :D

fint du har gjort om förresten!

hihi vad söt bild på dig! :D



Åh, du skulle inte vilja ägna någon sekund att rösta på min bild (Nr.6) här:

http://tezzilicious.blogg.se/2010/june/5i1-reflexskarm-finalisterna.html



Och skriva något i stil med: Nr.6, tre röster" ? :)

Då är du superdupersnäll! :D

skön blogg..;)

görs nurå?(:

sv. aa :d

jag ska vara med familjen, riktigt najs :)



kolla gärna http://moahedmans.blogg.se , min kompis blogg och hon betyder mke för mej :) Enjoy

sv: jodå, man kan inte klaga haha :D allt bra med dej ?

Jaha okej, nej jag ska vara med en kompis...



Ha en trevlig helg! :]

blir hemmakväll för min del :)

msn: [email protected]



okej men det jag tänkte på med det är att de är meningen att ´"vi" ska köparemmar.. du kan ju alltid frååga:p



Nu har vi målat upp ännu en väggmålning, och jag skulle vilja ha lite spontana åsikter! Ligger bilder i bloggen, skulle bli glad om du kunde ta dig en titt och säga vad du tycker :) Kram!

jo det är bra, själv? :)

jodå det är sådär, hur är det själv?:)

vad gör du? :D

hejhej !:D

jag ville bara önska dig en bra fortsättning på helgen ! :)

kram

Hoppas att du har en bra lördag :)

wow, vilken fin blogg! gillar verkligen dina bilder!

jag ska grilla och mysa ikväll, sen drar vi ut på stan :D<3

sv; jag har vatt med kompisar :)

Hoppas du får en trevlig kväll. :)

Gör du?:)<3

Hade du en bra fredag?

kram! :D

sv; hihi jadå :)

fin header!

Allt bra idag? :)

allt bra idag då?:)

hur mår du idag ? :D ♥

vad hittar du på idag ?:D

sv; nej, jag ska inte flytta någonstans(a)?

Hej!

Har veckans blogg på gång, var gärna med :)



http://ttypnora.blogg.se/2010/june/veckans-blogg.html#comment

SV: Okej jag ska någ kanske sommarjobba nästa år. Skulle du vilja följa min blogg genom bloglovin

vad händer denna dag då? ^^

Ursäkta för så otroligt sent svar, hade verkligen fullt upp under studentveckan. Men nu är jag här för att stanna ett tag! :)



Jag hoppas du har det superbra tjejen!

förlåt för sent svar :) allt bra?

idag så ska jag vara med pojkvännen, dudå :) ?

tackar tackar! :) <3

allt bra idag? :)

ja vet :) men synd att det inte funka mellan dig och din kille .Eller ja att han gjorde slut :(:(

Hej !

Förlåt för att jag inte svarat på din/dina kommentarer, men jag har varit hos mina kusiners landställe, men nu är jag tillbaks = P

Ha det bra !

Fin bild!

sv: vad bra :) jorå det är super fint.

sv: haha härligt!

jag ser ju ut som en hamster... hihihi

Jag har bytt blogg :)

http://faannysliv.blogg.se

Snygg header! =)























Follow my on Bloglovin







Trackback