photoshop


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

när man inte har kamera eller några bilder, får jag ta och göra om dom lite. har sjukt tråkigt, och visste inte vad jag skulle göra. men något blev det iaf, har jag gjort om, med lite mer svart vitt. men imorgon blir det äntligen bilder som jag kan bjuda på, och på fredag, och lördag.

snart klart med allt mitt pluggande, det är bara lite i min matte bok som jag hade tänkt och gjort nu. sen slipper jag nog allt pluggande i några veckor.

vilka av färg gillar ni mest?

Kommentarer

Jo, bara bra, du har otroligt cool header!

sv: okej :) jag tittar på tv,

händer ikväll? :P

Älskar de aprikosa!

sv: Härligt, joda De e finfint ;)

- hehe, :D

snygg bild längst ner till vänster :)

Fina färger på nagellacken :)

fin blogg! :)

coolt :D

Kikar in och önskar dig en fin dag :)

gillar dom randiga! =D

- hehe, :)

tack:D vad tkr du o mina nya skor?

sv: det var så lite så! :) det är bara bra, hur är det själv? :D

-jadå :)

fin blogg:)

jag gillar den högst upp till vänster mest ;)

najsiga bilder ;) jag gillar.. jag vet inte! Du då?

den längst till vänster var rätt nice! :D

^hih ja det var de:D

persikofärgen var fin :)



sv: Jag mår kanon! :D Hur är det själv?

sv; jaa :O

sv; yeaah :D

sv: åh tack =) allt bra med dig idag? :)

sv: det är kanon, själv? :)

sv: skönt att höra :) jo allt är bra här med!

vad gör du då? :D

sv: okej :) går det bra då?

sitter i min pojkväns lägenhet helt själv och väntar på att han ska komma hem :(

grym blogg! :)

det orangea nagellacket va grymt snyggt :D

sv: tack! :)

sv: härligt! ;'dd

vad gör du då? (:

sv: hehe okej :D

okej, samma här :)

sv: Allt bra idag också ? :D

jo bara bra här med;D

ja:)



coola bilder:D

Halloj solstråle! Vad händer hos dig idag då?

Kram

sv: ska snart äta :D

allt bra idag då? :)

nu ska jag äta :)

Vilka häftiga nagellack ;D (stavning)

Sv: Det var så lite så, ska du göra för kul idag då? :)

Längtar verkligen till sommarlovet

hihi okej ;D vad gör dudå?:)

hehe :D

Sv: Tack de samma! Coola bilder =)

SV: :D

sv; så himmla bra! :D

ja det är toppen!

SV: :D Gör du dÅ?

Jag har haft matteprov och tränat .. vad händer mer ikväll då?

SV: nice :) packar :)

fin blogg och fina bilder :).

skulle du kunna hjälpa mig lite med photoshop tips ;)?

Sv: Jag ska med plugga idag, hela dagen :S



Please, kommentera mina konsertbilder jag slänger upp dessa dagarna. Lade även upp Veckans Blogg nyss ♥

vad har du gjort idag?:)

- absolut :)

:D

Balla bilder ;)

hehe,tack igen :)

jobbat:)

händer imorogn? :)

gullig du är:D så fina redigeringar=)

jaa.;)

allt bra?

SV: Nej göteborg :)

SV: Liseberg med simons familj i helgen :)

- om det är, ska ju inte klaga :D

SV: Det ska jag göra :D

haha tack ;D

sv: vad kul :D

hehe :)

sv; haha ja!

vad har du gjort idag då? :)

SV: Jo men visst :D

:D

Vad fint det blev! Duktig du är :D

SV: självklart :D Mobiltinternet du vet :D

thihi :) <3

- as gott, :D

vad gör dudå:)?

sv; pluggat en massa och nu strax ska jag träna! :D

sv: skönt :D själv så jobbar man...

det silvriga längst upp till höger har jag ! :D

fina naglack:)

svar: vad gör du då? :)

Ja.. :) hittat på idag?

jaa:D

Fina bilderD:

väldigt snyggt med det orange/aprikos färgade!

svar: haah okej:) det är samma här med !

OKej! roligt. :P jag har bara varit i skolan. :)

Fina bilder :D

-hhehe, :)

Allt bra idag då? :)

härligt att höra. jodå det är bra. :)

sv: Härligt =D

Hej! Vet du någon, eller kan du själv hjälpa mig med en toppen design? mina krav är (meny över header alltså en bit i från headern men längst upp, en enkel header men skit snygg, haha! ) sen får man göra det lite som man vill så att man tkr det blir bra, jag skulle verkligen uppskatta din hjälp! :)

Varsegod :D

haha okej vem kom på namnet då? tkr det är kul med udda namn ;)

allt är bara bra,s j?:)

jaa:D

japp :D

SV: ja men visst :D

SV: :D blir det skolan imorgon dÅ?

svar: haha ja :) vad ska du göra sen då?

Ja. :)

sv: aha okej, tack ändå :)

allt bra :) ?

OH WOW :P!!



Svar: Tack fina du :)

Kram ~

sv: hihi :)

ojj vad kommentarer!

Häftiga bilder! :D

dt är bra :D

roligt med ps :)

fina :D

Häftigt, gillade den med svartvit bakgrund mest :)



SV: ja verkligen, de hade behövts idag i värmen.. Men jag hittar verkligen inga sandaler att köpa.

sv: haha, d lugnt :D allt bra med dej ? :D

coola redigeringar :D

Coola bilder!

jag gillar nog bild nr 1 mest ;) den får liksom färgen att lysa upp mest :P ;)

Älskar dessa färger du kan matcha dom till en vit klänning ett par jeans en färglad topp detta kallar jag fingergodis på högnivå! Bra smak där! om du vill testa något mer udda kan man ju köra varannat finger i dom olika färgerna det får en touch som lyfts fram

fina färger bägge två :)























Follow my on Bloglovin







Trackback