pluggar det sista


snart klart, snart klart!

sitter och pluggar matte, och gjort det ett tag och nu är det bara sju sidor kvar, dom gör jag nog ikväll.
sen har jag engelskan jag ska försöka fixa ikväll. sen är det klart, med allt pluggande, det är nog det sista jag gör i 9:an. fast jag har ännu tre år kvar, men dom åren kommer bli mycket roligare.

min hals är inte bättre alls, vet inte om jag kommer till skolan imorgon heller. det behöver igentligen jag göra, efter som att jag ska vara ledig på torsdag. men jag kan alltid ringa och säga det. eller pappa måste nog ta och göra det. ( för skolan hatar när man ringer och säger det själv)

vad gör ni då?




Kommentarer

ska hoppa in i duschen

sv: tacktack :)

allt bra?

svar;

hahaha!;D



Lycka till med PLUGGEEEEEEEEEEET!:D

svar;

så liiite såå!:D

tack! :D



vad ska du ha på dig på avslutningen då? =)

nej tyvärr inte, men nu börjar de bli finare =D

va bra!

hihi aa :) nåt speciellt du ska göra i veckan då?:)

sv; tacktack :))

Heejj

Snygg Header du har! Haru gjort den själv?? =)

jag gillar bilden:D

Haft en bra dag :)?

ja dte har jag med haft :D

Jag har ingen avslutningsklänning, vad ska jag göra? :(

hihih jaa då :D

svar;

hihi!^^Annars vad gör du då?=)

så lite så:D

Nå, jag slutar bara sjuan och jag slutar på tisdag, och jag bor på Åland och här finns inga affärer...

okejokej ja kollar på simpsons (:

tack:)!

tack så mycket!:)

din var jätte fin!:D

fin blogg, allt bra ? :)

tack desamma!

okie :)

SVAR Hihi. :) Vad händer idag? ♥

jajamen :D

okej, bra! tack för tipset :)

svar;

haha inget heller!:( Så döda är vi!;D haha!<3



Jaa, sjuuukt bra! Och dom andra 2 också, kolla på dom om du inte redan gjort det!!:D:D<3

Tack så mycket sötnos! :) Allt bra med dig förresten? :D

Jag pluggar också, så trist :P

:D

SV: Jo men visst :)

Ska se ungamödrar :)

fast blir bra med pengar:)

nae :(

åhhh :(

tack så mycket :D svara på dagens fråga :D

vad gör du? :D

ja jag kanske til och med bara ska färga halva luggen ljus för då blir det skit coolt :D

planer för kvällen da:)?

kollar p film typ:) regnar här:S

haha vi behöver inte ringa till skolan när vi är sjuka... vi bara tar med oss lapp från föräldrarna när vi kommer tillbaka ;)

sv; aww tack <3 :D

sv; jobbar på ett fritids för tillfället, ska snart börja jobba på en restaurang =)

tackar ;d ska bara hitta något snyggt att ha till också :d

ja :)

Yees! :)



Checka En död maskros - bilderna om du har tid och lust!

SVAR Ska plugga sen blir det TV =)

oh så härlig bild :)

sv: Okeej ;)

SV: :D

Den va kalas. :D Vad ha du gjort idag? =D

ska fira mig :D

asfin blogg :)

Gillar bilden!!























Follow my on Bloglovin







Trackback