puffa puffa puffa



yes, det stämmer jag gillar att puffa folk på facebok jag vet inte varför. men jag har ändå inte så mycket för mig så jag hinner puffa folk. genom att bara skriva jag gillar att puffa folk fick jag flera som puffar mig, då behöver folk inte blir sura på mig om jag börjar puffa dom. (ibland är jag smart)

jag och moa klara oss inte utan varandra ibland tror jag. för hon kommer nog hit, om inte jag ska till henne. det får vi se, men allt är inte planerat ännu. men jag har inte så mycket, mer och skriva just nu, men vi hörs senare.

Kommentarer

sv: hihi ja verkligen :)

ja döör

okeej :) jo den har vart bra!

sv: Härligt att höra, jag mår också bra :)<3

Okej .Vad kul när fyller du år ?:)

sv; hihi tack :D

sv; tack! :D

;D

hahah

Tack så mycket:D



Har faktiskt aldrig försökt att puffa folk men kanske jag också måste prova.



Förresten. Vill du att jag byter tillbaks till blogg.se?

sv; vad händer när man puffar? :p fattar inte de där

Bara bra tack! :D

Händer idag?

sv: Stackars:/ hoppas han snart blir frisk då. Älskar också maten!

svar; tack tack :) , vad gör du?

så bra, ja med mig är det bara bra! :)

sv: Hur mår du? :D



Kramar

SVAR. hehe, :) <3

vad är egentligen att puffa, dåligt/bra? :)

Vad tycker du om inlägget jag just skrev?

http://lovisahogbergs.blogg.se/2010/june/utkast-juni-20-2010.html#comment

Vill hemskt gärna ha din åsikt! (:

haha amen det är ju lugnt :P förstod att det var fel du hade ringt till..



asså de där med puffa har jag inte redigt fattat vad de är asså??

sv; härligt! jo den hade inte kunnat bli bättre :)

sv. allt bra då :)?

sv: Ja så klart:)

synd, men det kanske visas repris hela veckan, HAHA.

hehe, Nja inte mkt. :D ha myst med Dottern. ;) sj då?

SVAR Yes=) Vad gör du?

sv: härligt:)

KRAM

sv: Min kusin :D så jag är rätt så taggad :D bara hoppas man blir bjuden ;P den är en månad nu ialf :)

ajrå, men tur det blev av ialf:D

sv; varsågod :D

Får jag fråga vart bilder på Erik Grönwall är tageN? ;)

vad händer när man puffar folk :o

sv. ja det är bra med mig ;D

hhaha ;)!

Tack :D

hehe kul att du fillar fuffa :)

Hahaha, åh, hatar puffar, fattar inte grejen xD?

Det är bara bra :P du jag ska ner till gotland på stockholmsveckan :):):)



Vill du ha mer besökare på bloggen???? :) gå in och bli medlem här...http://www.bloggtrafik.nu/member.php

haha!



sv: aa det e en grym låt=)

Haha :P

hej vilken fin blogg du har!



allt bra? :)

kram

Jadå :) Allt bra? :)

Godmorgon! hoppas allt är bra med dig? :) <3

jag fattar egentligen inte det där med att puffa haha ;D

Vad är puffa på facebook ? :O

Jag har aldrig förstått vad som meas med att "puffa" någon. Jag har fått flera på facebook men jag fattar inte vad det betyder XD

hahaha, det gör jag med! :D det är skit kul (a)

ohja, jag förstår PRECIS vad du menar ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback