solen skinner på gotland (yy)


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Isak, Hannes & Filippa
kamera: sonny (moas)

godmorgon, hur mår ni idag? med mig är det helt okej, och solen skinner. kanske ta en promenad idag med kameran. och sen sola ett tag, men jag får se måste först äta frukost. moa ligger ännu och sover, efter som att när vi skulle gå och lägga oss kom två stycken på att dom skulle gå hit. jag tänkte inte vara vaken för att träffa dom fulla. så moa gick ut och träffte dom, och jag somnade. jag var lite så sur på henne efter som att vi skulle ju sova.

men iaf, mamma har inte hört av sig. och imorgon får jag veta om jag ska åka bort en vecka eller inte. jag som hade sett fram imot bög bröllop, men sen blir det kanske inget. men får se mer imorgon hur det blir.

vad ska ni göra idag?

Kommentarer

SVAR. jaa! :)

ska du göra idaag då`?

god morgon sötnos! :D

allt bra?

Ja bara bra själv då :)?

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då?

jo, det är bra än så länge. :P

händer idag då?

härligt med sol, solen är faktiskt här också (:

aaw tack haha :)

nej, de ska jag inte vara. :(



sv: tack så mycket! :) allt bra ?

sv: tack så mkt! läget med dig? :D

jo, funderar på att göra samma...ska ut sedan och då kan jag passa på. vädret suger.. :(

Toppen att höra asså :D<3

fan heller! xD här är det mulet! :'(

packa hur mår du?? <3

sv: japp, hur är det med dig då? :)

jadå helt okej :)

bra <3

okej ;)

jag ska till stan bara :) själv då ?

Ser väldigt kul ut (: Vad gör dom på bilderna? (:

sov du gott? :D

Jag ska vara med en kompis & sedan sova hos henne, själv? :)

sv; jag med :D

Hur mår du idag? kram

SVAR. vad kul :'dd

sv; hehe :)

sv: okejokej :d nt mkt just nu, kompisdar senare :P

japp :D

ja, som fan.. :/

men men..:P

Åh vilken charmig blogg! :)

hur är läget med dig då?

Ja okej :D Är det något speciellt evenemang eller så? (:

Att ni åker vagn allstå? ;P

det får vi hoppas..^^

sv: yes :D Allt bra med dig idag då ? :)

aa ska bli riktigt kul, jobbar dock men ska försöka byta på något sätt :)

härligt med sol

sv: härligt! jo det är toppen ;D

det är mulet här, men solen håller på att komma! :D

sv; yes box!

Kul att ta en promenad med kameran, den får ju motion då ;)

ska nog försöka få upp min dator nu...

ska nog försöka få upp min dator nu...

Aa = P

sv: jajjemen! händer idag då? ;D

sv; jo, jag mår superbra!

ska du hitta på idag då? =) kramar

härligt med sol :D

Händer idag ? = P

härliga bilder!! :)<33

snygg blogg!

allt bra idag? :D

sv: okej, ska nog på fotboll och sen vara med en kompis kanske :)

SVAR. yes :)

passa på att anmäl dig till veckans blogg :)

sv; hihi härliga bilder förresten ;)

vad ska du fota då? :)

sv: så lite så ;D lägga till varandra via bloglovin? :D



åh tack ska du ha! :D härligt! jotack det är bra med mig med :) <3

sv. hehe:D

SVAR. okej, :) ja samma här!

åh finfinfin blogg!

har suttit vid mammas hela sommaren än så länge..^^ min står fortfarande i hallen och väntar på att jag ska ställa upp den. :P

Va mysigt med en promenad i solen, här regnar det dock :( vill också på promenad med kameran! Hoppas du får en fin dag tjejen!

vad ska du göra idag? =D

sv: jo det är bra (:

Hej. Behöver tips! Klicka in på min blogg och svara på min fråga i mitt senaste inlägg. Väldigt tacksam för svar.

Kram

shit, vad kommetnarer xD

SVAR. okej :)

hehe, japp..^^

nu har jag i alla fall fått in den på rummet så nu ska jag stänga av datorn så att jag kan koppla in den andra. :)

Åh, lite miniatyrstudent? (:

händer till veckan? :)

sv: haha skvaller om mig? haha! vi får väl se. men tack för tipset sötnos!

kram

God eftermiddag :D allt bra?:)

Coola bilder beatrice! Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback