tack till orden <3


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

dom här orden fick jag av skolan/läraren, tusen tack. det fick mig att gråta, ni är bäst!

detta fick jag på skolavslutningen, och det blev jag jätte glad av. och när dom läste upp det började jag gråta. fråg inte mej varför jag började men det var så sjukt jobbigt och bara lämna allt. men sånna ord, kan jag få av er mina söta läsare. det värmer verkligen mig, varje ord man hör blir man glad av. om jag bara kunde säga till er med ord,hur underbara ni är. tack tack tack! och tack, för att varje dag få höra något gulligt, visst är den skönt att hör hur mycket man betyder?

och nu kom moa på att vi ska se fotboll, vi hörs när jag är hemma.



Kommentarer

cya :D<3

bra egenskaper du ser ut att ha :)

vad gör du? :)

inga problem:)

åh, va fiiint! :D



sv. snarare i morron...om inte då blir det på söndag... :P

bra det:D!

vilka spelar?

Hejhej, jätte fin blogg och blogg design! kolla gärna min blogg. :)

sv; mm :D



Ska ni se fotboll på tv?

sv; jaså

vad ska du göra i helgen då?:)

roligt:) jag ska också vara med vänner, även spela match:)

tack det samma! :D

inte alltid :D

men ibland

SVAR. ska snart äta :'dd

Åh vilka fina ord! :)

aw gulliga lärare :D

gullig lapp :D

fina ord:D

sv: Nej det är du verkligen inte! Det är inte din rätt att sitta och göra massa personers designer, det får dom lära sig själva. Du gör helt rätt :)

hihi ja, ska lägga upp nu snart :D



jag var inte vid fidepuben förra sommaren, men ska dit nu i sommar <:



okej, tack för hemsidan :*

Svar: 615px är det som är anpassat för min blogg. :)

mm, jag tkr att dom bara kan sluta tjata om bloggdesigner :O man får väl fixa sin egen eller betala för en :P



hihi tack så mkt :] va fint din lärare skrev till dig! :D

har du gjort än så länge under sommaren då?:)

det var det :D

Otroligt fin blogg! Har du gjort din design själv? Isåfall, hur gjorde du? grymt fin!

svar; vilka fina ord :o :)

ja det får vi ;D

Det var så lite så! :D

Åhh vad roligt att få höra så fint och bra om sig själv! :)

Vad fint! :)

sv; bada, sola. :)

Fin blogg :)

Gullig lapp:))

sv:jaokej :) musik :)

Naw, vilka fina ord!

er du på topplisten?

ja alltid kul när man hittar nya bloggar

vi fick en lapp där alla i klassen skrivit något snällt om en! visst blir man glad när man får sådanna lappar :)

SV: För den var superfin. Har inte ps :/ Har photoscape och då kan man också göra skuggor runt bilden men det blir ändå som en vit ram runt om, om du förstår hur jag menar ^^

sv: Ashley och Mary Kate Olsen:) du vet?

fin blogg du har !:)

hej !

skulle bara kika in och önska dig en fin torsdagskväll :)

puss !

okej. :D jag har cs3 :D

GLAD MIDSOMMAR! ♥



Vad ska du göra imorgon när det är midsommar?



Kram! ♥

Sv: Tack så mycket! :)<3

Hihi :D:D

Annars då? :) Händer ikväll?

vsg ;)

Gud så gullet skrivet! :D

åh vad gulligt :D

Gulliga ord, man blir ju så himla glad!

vad gulligt :D

Tack så mycket! :D hihi

aw vilken uppmuntrande lapp :D

Hoppas du får en bra morgondag! :D

Hej :). Fin blogg.

Allt bra med dig? :)

Du är värd varenda ord. DU ÄR BÄST SYRRAN.

åh så fint:)

jag började nästan gråta på min avslutning för att jag började tänka på de bra lärarna, särskilt en, musikläraren på profiltimmarna.

vad fint skrivet! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback