tandställning och objektiv.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Pia Andersson, Moa Lindqvist & Amalia Ahlsten (alla tjejer i klassen)

nu fortsätter jag min skriv stund, igår fick jag tandställning. fast det var bara över och den 20 juli ska jag få under. igår tyckte jag att det gjorde ont men inte idag. och jag är jätte glad att jag äntligen har min tandställning. nu har jag nästan inget att se fram imot. bara lite svårt att äta allt, men det får gå ändå.

och igår hämtade jag ut mitt objekti med, vet ni hur sur jag är eller? först säger dom att man ska hämta ut den i burgsvik. två dagar var vi i burgsvik och skulle hämta ut den. men fanns inte, och igår åkte vi till hemse och kollade. och gissa om det inte var där, om jag hade vetat att paket hade vart där skulle jag haft min kamera på skolaslutnignen.

lite drygt, och idag är det sommarlov. och det blir att vara ute i solen (y)

Kommentarer

Fina!1

sv. fan va najs!

sv: haha KAN kan man ju, men ändå ;)

- okej, (:

jo, det har varit toppenbra! ^^

hoppas du får en bra dag! :D

va gulligt jag hade tandställning i 2.5 år :)

sv: ja det är det :D

sv: jadå allt är bra :) sj?

oj är ni bara fyra tjejer i klassen? ;O

vissa stunder bara :)

sv: ^^

sv; vad bra :D

ska vi följa varandra med bloglovin? :)

vad göru då :)?

Ja!

vad gör du?

SV. jadå, allt är bra med mig, självdå? :D

= )

sv; oj vad lite! ;)

jag följer din nu, så säg till när du har lagt till mig :)<3

kram

hejhej, vad gör du? <3

hehe okej välkommen tillbaka:D

vare kul? ^^

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

Jag ska iväg o jobba

hade hellre varit ledig!

fina bilder:)!

jaha okej, jag fixar mig. fin designe!<3

okej, vad bra! haha :D

kram

sv: vad ska du göra ikväll då? :)

sv; hm.. vet inte :)



vad roligt"

gött !(Y)

händer idag då?

sv; :)

vad gör du idag då?

så lite så:)

allt bra?=)

sv; okej vad skönt :) har nyss varit ute och solat lite <3

är den ny? <3

hur är det med dig då? :D <3

jag ska träffa carro på stan. :)

söta bilder :)

jag fick också tandställning här i veckan, är jobbigt att äta och gör ont första dagen som du sa :) fin blogg föresten :)

haft en bra dag? kram

SV: Vad häder idag då

åh, jag tar bort min tandställning i september.. hur länge ska du ha din?























Follow my on Bloglovin







Trackback