photoshop


foto och redigering: Beatrice Jakobsson (jag)

oj, först skulle jag försöka fixa min blogg lite, men det gick inte alls så bra. och då fick jag hjälp av en underbar tjej. (du vet vem du är) sen har vi pratat lite. och medan det har jag försökt och lärt mig photoshop igen för det var ett tag sen nu. jag klarade det helt okej, och blev nöjd av allt jag kommer ihåg sen innan. men det finns ännu mycket jag har glömmt.

snart kanske man borde ta och äta frukost, har inte ätit något sen jag vaknade. har inte haft ork till att fixa något. men ska göra det snart, vad har ni för er?

vad tycker ni?

Kommentarer

planer för helgen?

Jadå med mig är det bara bra :) Lite trött bara :P

svar;

hääärliigt!:D Jag mår med bra, förutom att jag e lite sjuk då! Men annars är det super!!:D

SV: Du med <3

Coolt med svartvit :-)



SVAR: Krya! ♥

Det är bra faktiskt. =)

SV: Trodde aldrig att jag skulle få kontakt med någon så snäll som dig :)

Yes absolut :) Ska du hitta på idag då?

hehe det brukar bli så för mig också när jag inte använt ps på länge ^^, men pillrar man lite så kommer man ihåg allt efter ett tag

SVAR: Jadå!

Vad har du gjort idag? :-)

- vad skad u glra annars idag d?:)

Okeej :) Jag ska äta lite snart och vila sedan börja jobba vid 16 igen :P

jag vågar aldrig åka sånt:p blir rädd:p

SVAR: Har varit i skolan! :-)

SV: :) <3

svar;

ahhw tack! Krya på dej med!=)<33

Vikarie på en skola på morgonen och sedan jobbar jag på en konferensanläggning på kvällen :) <3

Sv: Här är det med fint :)



Kommentera gärna min konsertbilder som ligger uppe nu ♥ Blev nöjd själv :)

Den blev snygg! =)

SVAR: Visst! :-)

Gillar du GinaT?

SVAR: Vad synd. Finns det många affärer på Gotland? :-)

SVAR: Okej, jag har aldrig varit där så jag vet typ ingenting om Gotland. ;-D Men det är säkert fint ställe på somrarna. =)

- okej tror det blir detsamma för min del:)

jaf e höjdrädd<:(

Haha, tack :) Åååh jag vill med på tivoli. Vart är detta?

SVAR: Visst var hon fin:)

kram!

snygg bild! :)

- ja:)

Ja det är roligt :) Men man är väldigt trött när man kommer hem på kvällen ^^

SVAR: Tack så mycket! :) ♥

sv; naw tack så jätte mycke <3 ^^,

vad läcker bilden blev :)

sv: vad händer snygging? :)

Nu ska jag lägga mig och vila en stund :) Hörs senare ikväll igen <3

SVAR: Hihi. :)

SVAR: En Canon EOS 1000D! ;)

händer ikväll då? :)

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då?

Yes absolut :)

Åh så skoj :) Länge sen jag var på Grönan, är mest på Liseberg :)

Sv, ska träffa pappa och äta middag med han :)

Jaaa, tänkte åka till Liseberg i sommar sen med kompisarna :) Vad gillar du för karuseller?

SVAR: Okej, hehe. Hurudan kamera har du då?

Sv; ja jag hoppas de :]

SVAR: Okej, har du haft den länge? :-)

Hahaaa, jag åker alla sorters karuseller. Älskar sånt skit :)

sv; Vet, minns när ag gjorde det. Fyfan!

fina bilder :) grejar du mycket med ps?:)

coola bilder :D

Jaaa, men du har väl varit på Liseberg också???

yes..skulle ha fått hjärtattack:p haha



sv; Tack så mycket :).

läääskig! ;p

sv. i veckan blire plugga det sista, sen gå på min kusins student å sen chilla :D själv?

tack så jätte mkt :)

sv; vad gör du då? ^^,

ALDRIG??? Oh my, Liseberg är mcyket mysigare än Grönan ju. Älskar det- Åk dit i sommar :)

sv; okej, vad pluggar du? ^^,

Nja jag sitter och virkar ett nytt armband ^^,

SVAR: Vad bra då. :-)

Har du lust att rösta på mig här: http://fotobomb.blogg.se/2010/may/rosta.html

Jag är nummer 3! Din röst är guldvärd! ♥

Jaaa det borde du :)



Oj, jag har aldrig sett att du har en mouseover på din header :) Fin den var, du borde ha den som vanlig header istället.

fin bild :F

svar/

det var så lite så :D allt bra idag ?:D

sv: okej najs ;) nej inget..

SVAR: Tack vad snällt! Röstade du två gånger? :-)

sv; haha okej ^^ Jo det är det ^^,

SVAR: Du är guldvärd! ♥

sv: har du bra väder? :)

SVAR: Aw, sötnos. <3

svar;

hihi, så lite så!=) Annars har du haft en bra dag ellääh?;)

hej snygging. hur är det? <3

sv : tacktack (:

tack ;D

ojj, mena varsegod xD

vad gör du?:D

lyssnar på musik:)

hoppas du haft en fin dag :)

SVAR: Nej, du! ;D

svar;

gött, ganska bra.. förutom att jag dör av tråk;)

sv: det lät lite osäkert..

jag är magsjuk :( <3

sv: tråkigt :/

sv: samma här :P

vad tittar du på?

SVAR: Khihi :D <3

Fin redigering! :D



sv; Jovisst!

Hemse, okej. Där brukade vi handla när vi var på Gotland. ;p

Tycker du att jag ska tona eller slinga håret? :)

Sv; Varsågod. :P

Vi brukar bo hemma på fastlandet, i Stockholm fast på landet. ^^



Hoppas din dag varit great!

sv: :) <3

hur var det på klassresan föresten? :)

vad gör du idagdå?:D

va bra!

svar;

jaa, faktiskt=(

Jättebra redigerat! :)

sv: härligt :D

vart var ni och vad gjorde ni? :D berätta alltallt :D



jaha, den såg iaf läskig ut :(

svar: hihi okej :) har precis kommit in efter att ha legat ute o solat :D

häftiga bilder ! :D

sv; okej, :)

inte alls mycket!

sv: så lite så ;P

Sv; På sommrarna ^^ .

haha förstår det

sv; hihi jadå ;)

nice (y

sv: :D Allt bra idag ? :P

va tycker du om gårdagen outfits?

vad gör du?

snyggt !

fin bild :D

Åh vilken fin blogg!!

hejsan. gör du bloggdesigner? eller vet du en bra sida som man kan hitta bloggdesigner jag vill helst ha stor inläggsruta, stor header, fotobloggsdesign osv. tacksam för svar. tyvärr så ser min blogg tråkig ut pga att jag inte kan börja blogga för jag inte har någon design :(























Follow my on Bloglovin







Trackback