godnatt, eller kanske morgon?


foto: Beatice Jakobsson (jag)
modell: Moa lindqvist

moa kom hit förut, och vi såg en film och sen var vi ute och gick med min lillebror och hans kompis. vi gjorde inte så mycket mer under kvällen, men vi har haft det helt okej. var borta vi roberts grav, den var jätte fint. den var typ den ända som lyste på hela kyrko gården. la lite blommor sen gick vi där ifrån.

imorgon, är det måndag och äntligen får jag veta om jag ska iväg eller inte.

godnatt, vi hörs imorgon!

Kommentarer

sv. hihi aa ;d du har en likadan kamera som min pappa har ;D eller det kanske inte är din kamera på bilden? :D

hoppas du kommer iväg nu då :)

godnaatt! :D fin bild

(gillar rosen i håret!)

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då?

Hej! allt bra med dig idag? :)

SVAR Vaknade ganska nyss :)

hur mår du? :D<3

sv;Jaa, det var väldigt skoj .:D

haha godmorgon ;)

haha :P var ska du nånstans?

så fin bild :)

hhii allt bra idag då?=)

asså dallarar sidan eller va händr med dsidan när man puffar :D

>SVAR. okeu! :)

Fin blogg :)

men kolla gärna in min växande blogg.

mycket musik,foto,mode & mig själv.

sv: okej:)

Heej! Skulle du kunna rösta på mig här: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=829



Jag kan vinna en systemkamera! Och om du kommenterar på min blogg får du en länk!

sv; men jag blir puffad av massa jag inte är vän med :s.

sv: okej:)

KRAM

Tack så mycket för ditt svar gumman:) Jag bytte tillbaks till blogg.se men en ny blogg ville jag ha ändå.

så fina bilder du tar ! ::)

IFall du redigerar fotot här kommer det bli as bra :D

Med mer färgintensivitet ;P haha

sv: Så lite så :)

Hejhej! :)

Svara gärna på dagens fråga.

kram

Sv: Tack :-)

Jag gillar bilden i det här inlägget :-)

vilka fina bilder du tar! :)

hur gammal är du? :d

så fin blogg

sv: ååå, vad coolt!Hur kommer man upp ditt igentligen skulle så himmla gärna komma ditt!























Follow my on Bloglovin







Trackback