jag vill, åka bort..

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

dom här bilderna gillar jag, blev super nöjda med dom. springer runt hela mitt hus, först ringer det jag slänger datan åt sidan efter som jag sitter i min säng med datan över mig. springer snabbt till telefonen och hoppas det ska vara mamma. men nej det är min lillesysters kompis som ringer och vill prata med henne. bara för det ska jag låta bli att springa och ta det nästa gång. men vågar inte riskera om det är mamma som ringer. fast jag skulle kunna hämta en telefon och ha vid sängen, men tror du inte att små syskonen har tappat bort den? eller dom vet inte vart den kan vara. hah.

jag vill verkligen åka med mamma och dom, hade vart så kul. efter som jag lovade dom att sitta barnvakt lite på midsommar vara med på bröllop.  det lovade jag henne för nästan 6 månader sen, och det ville jag inte först men vad gör man inte för sin mamma? men nu när det närmar sig vill jag, men då ska merci blir sjuk.. hoppas det inte är något farligt.

men det blir kris om vi åker imorgon, för har inte tvättat allt men det fixar sig
vad tycker ni om bilderna?

Kommentarer

Sv; hehe :) vad ska du göra idag då? :)

Okej :-)

Härliga och fina bilder :D

Fina bilder :D

SV: Jag hatar sjukhus, snyft!

Sv; Gött, bara bra här också :)

SV: :/ Ska du göra på midsommar då?

så lite så :)



fina bilder;d kramen

SVAR ja :)

Vad gör du då :)?

SV: Ja de är underbart :D super härligt väder & grejer ^^ sjdå sweetie? <3

så lite så (aa'



händer idag ? =) kram

SV: Okej vad trevlig :D

Händer dag då? :)

fina bilder!

sv; haha jaa :D bara jag visste hur ^^

men bloggen börjar gå lite bättre tror jag nu :D hoppas iallfall !



hissa eller dissa i mitt senaste inlägg? kolla gärna :>

SV: :) Synd att den personen skulle bli sjuk.

hehe, vad hittar du på idag då?:D

den andra bilden var verkligen jättefin! grymma färger osv :)



ps. ta gärna en titt på min bloppis & gör ett fynd!

www.jennsansklader.blogg.se

SV: nice, då får vi hålla tummarna för det då :)

SV: Ja visst gör de :D ! så härligt ^^

va fina bilder! ^^

fina bilder :)

heheh okejokej :) fotbollsmatch;D kram

sv; haha jaa :D fick nyss en till prenumerant, wuhuu (Y) :D hiih

sv. ahhh

Sv; Aha kul , hur gammal är hon då? :)

Vilken fin blogg :D Är allt bra med dig? Har du några planer för midsommar? :)

sv: tack :)

fina bilder !

Fin blogg! :)

fin blogg! :) <3

kram

riktigt fina bilder!

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)

Jag ska shoppa ett par badshorts = )

det är toppen ! ::)

vad händer idag :) ?

Jätte fina bilder ! :)



FRÅGESTUNDEN FÄRDIG!:)

gå in å kika ? :)

kram Y



hejhej, har en SEXBLOGG med massa roligt att läsa om:) Och massor av kategorier så det finns säkert något som passar dig. Var inte fördomsfull nu, ge det en liten chans:)Ingen sexblogg är helt lika andras:) Tack

SV: precis :) händer ikväll dÅ?

åh vad kul :D

fin blogg fina foton besök gärna min blogg!

sv; hihi verkligen! :D

SV: Vad innebär det ?

hihi jag ska snart åka och badA :D

varsegod :D<3

sv; heh :) jja



vad gör du då ?

SV; Okej som min syrra då ;D

SVAR Så lite så :-)

riktigt fina bilder :)

Vart med min kille men han åkte iväg till en träning nyss och kommer tillbaka senare :) själv?

Vad gör du nu då ^^?

SVAR samma här:)

oj, då är du lika gammal som min syster :)

då har du massa år kvar att bli ännu bättre på o fotogrfera. jag tror du har stor chans att bli känd fotograf :) för du är jätteduktig :) jag fyller 15 om en månad ;d

svar: Varsågod :)

är allt bra med dig? :)

vart ska ni ?

sv; aha okej hoppas det blir något fint :) är med en kompis :) kram

Jag mår fint, härligt att allt är bra med dig också! Aha, det låter ju superhärligt! :) Det blir traditionellt midsommarfirande för min del, med familj och vänner på dagen och eventuellt klassfest alternativt vanlig fest på kvällen! :D

fin blogg!!

Jag lever, och nu ligger min "Jag-har-lista" uppe efter mitt uppehåll. Har även lyxshoppat, gissa vad? ♥ ♥ ♥

haha, jag brukar få höra det :) det är nog för jag är ganska lång med, haha, 172.9 :p så ah. men ah (:

säger bah sanningen :) <3

sv; inte så mcyket heller, kollar runt på oliak bloggar och sådär :)

svar: Härligt :) Jodå det är bara bra förutom att jag är förkyld :(

sv: okej, tittar på tv :P

händer idag då?

haha, ah precis, men nu är det okej, folk brukar gissa på att jag är 94a, men 95a äre :) hehe. men ah ;d <3

allt bra? <3

verkligen fina foton!

jättefina :)

hihi tack så mycket :D<3

härligt! det är toppen med mig. härliga bilder!<3

vad ska du göra i kväll då?:)

söt blogg

okej, härligt :D

ja eller hur :D

härligt:D<3

sv; okej (:

Trevligt trevligt!

Nu har jag en frågstund! :D

SVAR yes=)

Nu har jag en frågstund! :D

du tar så grymt fina bilder! :)

Vilken fin blogg du har! ;)



Besök gärna min blogg också! ;) : www.claudias.blogg.se



Ses där! Pussar & Kramar! <3 //Claudia

jtte fina bilder !

haha lungt! vem är merci? <3

Vilka fina bilder! :)

hej, det var länge sedan :D fin fin header, allt bra denna dag?

allt bra?

sv: har bara tagit det lungt hemma:)

KRAM

Hejsan sötnos =D svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

najs ;)<33333

fina bilder (:

sv: tacktack :)

Sv; (:

Blir det att åka över till stockholm då eller?

härligt att höra! :D

nej nu ska jag faktiskt ta och se på lite gray's anatomy eller hur det stavas..^^

sv; så lite så :)

tack <3

svar; jätte fina bilder! :)

fina bilder :)

fina bilder

Fina bilder :)

jättefina!

Dom va skit snygga!

kikar in:D

bilderna är jättefina :D

fina bilder :)

fina bilder:) allt bra?

Fina bilder ! :D



Kolla gärna in min blogg,



Kram.























Follow my on Bloglovin







Trackback