jag och anna äger david

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

det blev visst ett inlägg till, efter som jag ändå inte har något att göra mer än att sova snart. pappa gick och la sig redan när jag kom hem. och då var klockan kanske 21:00 ? men iaf, som sagt jag sitter och fixar lite saker framför veckan och sitter och pratar med många underbara personer. jag glömde säga, att jag köpte fyra söta tunikor/tröjor idag. (jätte glad)

imorgon blir det att vakan vid 06:00,sen ska jag åka in till visby, och vänta på att klockan ska bli 09:15 för att fixa min tandställning. sen väntar min bror, och vi åker hem. skönt att inte vara borta hela dagen. sen vet jag inte alls vad som händer, kanske ta lite kort? eller sola om det är bra väder, som idag då var det bara mer och mer vatten varje gång man tittade ut, eller gick ut. nej nu kanske man ska ta och sova lite, hörs när jag kommer hem.

jag och anna äger david (y) (bara vi som förstår, och simon)
vad ska ni göra imorgon? (onsdag)

Kommentarer

Jo tack! Själv?:D

Kram<3

SV: Självklart så äger vi han Bea <3

sv: Vsg :D

va fin bild :)

Härligt! Det är bara bra här med, fin bild föresten :)

sv; härligt! jo det är bara fint :) kram

Sv: Aha :) Då kanske du har ganska lik hårkvalité som hon har? :D

Godnatt sötnos! =)

DIIINA LÄPPAR<3<3<3!!!! :D:D::DD gorgeous! :D

sv: ska försöka! :D<3

händer det något speciellt på midsommar då?

tack vad snäll du är (L)

Härligt att höra! vad händer imorgon/idag då?;D

kolla gärna in min blogg, linnchristinapettersson.webblogg.se/ :)

sv: det var så lite så :')

svar: hehe ;)

sv: hur mår du då? :)

Vad händer idag då :)?

förminska dom till 600 eller 700px breda i photoshop först. sen väljer du ju storlek när du laddar upp dom här :)

hejhej, haft en bra dag ? :D

sv. :Dvarse

sv: fest hos en kompis! :) men om vi inte blir bättre ska vi två hitta på något mysigt hemma istället!

åh va fin du är! :)

sv; söt bild :D

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

lägg upp bild på tunikorna:)

Varsågod. :) och tack..

Ja! allt är toppen med mig..?

SJ DA? <3

hejsan! har frågestund i bloggen, fråga gärna 1 eller flera frågor. :) länkar dom som ställer en fråga/frågor sen!

du är så söt på bilden:)

jag skall sjunga i tiljans idag :D

sv: jaa =)

sv; japp, allt är bra:D sj?

Idag skall jag ta det lugnt och sen träna :).

Söt bild !

Jo tack jag mår bra !

sv: hihi ja det är klart ;D :)

Kul med nya tunikor:)

=) så lite så

SV: Ja visst var vi :D

jag mår awesome! :D

sv: jag mä :D

händer idag? :D

sv; Japp, allt är bra, själv??



Vilken fin bild!

Haha, jag förstod det precis när jag skickade kommentaren, även fast jag hade läst det innan, smart man är :) Jag ska nämligen till Gotland under midsommar :)

Så du ska få din tandställning idag, eller har du redan fått den? :)



sv: Jo allt är bara bra. sjd? :P

Gillar bilden:)

sv: Varsegod :) Är allt bra med dig idag?

Nu har jag lagt upp veckans planer på bloggen :)

Vad ska du göra i veckan?

Sv; :D Har ni någon sol idag då?

Sv: Japp :) Vad hittar du på för skoj idag då? =) Några planer? Är det fint väder hos dig också? :D

sv: Hihi okej :)<3

sv: jo allt bra:D

sv: stora fin jah :)

Okej:) Ska bada med kompisar:D

Händer idag ? = P

sv. hihi :D

så gott! :) ska snart till phb:D

svar; hehe vsg :) , vilken kamera använder du? :)<3

Ska du hitta på idag då? =)

Snygga bilder :D jag sparar t en canon eos 1000d :D



följa varandra via bloglovin? :D

söt bild:)

sv; jo då allt är bra :D

sjukt söt! :) <3

fin bild :D

Mysig blogg! Söt är du också!:D haha puss























Follow my on Bloglovin







Trackback