bild brist?


foto: Beatrice Jakobsson

det blev bara en slump bild som fick vara med på min blogg. nu senare på kvällen, har jag städat mitt rum lite och tvättat kläder. och sen imorgon vet jag inte alls vad jag har för planer, det kan bli sol. och sen kan man sola hela dagen. fast hade vart skönt att åka till en strand, men känns bäst hemma ändå. sen ska jag nog ta kameran ut på en tur.

känner för varje dag hur min bild brist är, inget att ladda upp. men det fixar sig alltid. mycket mysigt att ha gammla bilder med. och nu har vi fått reda på vart vi ska ha bloggträffen ska vara vi hanmplan 5 (y) tummen upp, jag vill ha blogg träffen nu :D!

godnatt, vi hörs imorgon.


Kommentarer

fin bild :D

sv: :D

då önskar vi dig en godnatt :D<3

ska nog gå och lägga mig nu. natt natt sötaste! :D

SV: tack! :D

Haft en bra dag idag? :)

bilden är ju fin :D jag skulle också behövt tvätta :P

sv: :d

Du borde göra färgerna intensivare här på så blir det as bra :D

sv; låter bra de :)

kommer inte svara på ett tag nu. åker till frankrike imorgon! vi hörs :D

sv. :)<3

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

Du får ut och fota lite så du får lite nya bilder =D

jodu de är bara fint fint, kram:D

sv: ska du göra idag?

KRAM

hello, tror de e första gången ja e här : ) fin blogg

Godmorgon :)

Vad gör du? <3

sv: okej, kul! :D

jag vakna för en stunde sedan :D



men vill du ha mängder av fler besökare till din blogg helt gratis?

du får 100 poäng genom att bara registrera dig, och 100 poäng = 33 nya garanterade besökare till din blogg.

så fort du kollar någon annans blogg får du poäng, och din blogg kommer då visas för massa andra!



så bli medlem ;

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=malinelf

det är finfint :D haft en bra dag? :D

sv: höm.. picnik.com :D

fast där var jag mer när jag var mindre.. men man kan iafa redigera bilder & sånt där ;D

duktig du är på att ta kort!

allt bra med dig? KRAM

SV: Nice :) hur ska du fira midsommar?

så härlig bild :)

hoppas du får en bra dag! =)

Hej vännen!

Vad ska du hitta på solig dag som denna?

Kram

Allt bra? :D

sv. aha okej :)

sv: Såg din kommentar men har verkligen nt haft ork ett tag nu, men nu kommer jag igång och ska försöka va lite mer aktiv!

kram!

fin bild!:)

så himmla fina bilder du tar !:o

Händer idag ? = P

Gott var det med. :)

- tack:)

sv: varsegod:)

Hej, allt bra med dig denna torsdagseftermiddag? :)

svar; haha jag med -.- , men jag hoppas min systers internet funkar nu :o annars kommer jag gråta i floder. :(

sv: haha det tycker jag :)

oh vad fint! :D men du jag läste i menyn, fick du bara en kamera av din pappa sådär?! :D puss

Idag är en jätteskön dag! vad ska ni hitta på? något speciellt? kram! från: http://itsabout.blogg.se

ja det var verkligen mysigt :D

godmorgon:D

sv: Hihi :)

Hur mår du idag då? <3

okej (: samma här ^^

Vad är det för väder hos dig? :)

vad gör du? :)

vad gör du? :)

ja visst va den söt :D

okej hehe svarar på lite kommentarer;)

fin bild=)

Hoppas du hade en bra midsommar!

Vad gjorde du allt mest? :)

Kram!

fin somrig bild:)

Jätte fin bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback