mina grejer jag har shoppat



foto: Beatrice Jakobsson (jag)

som jag lovat er, och jag håller det jag lovar. här kommer mina tunikor/tröjor som jag köpte igår två för 99:- på icamaxi. man kan inte tro det, men jag ska ju ändå bara ha dom nu på sommaren. och ville bara har lite mer lättare kläder när man åker och badar eller något sånt. dom var helt okej, för att komma från icamaxi. tyckte ni det var snyggt?

det är helt sjukt varmt, höll på att somna i solen kanske inte lika bra. men som tur gjorde jag inte det, ett plus idag ännu lite brunare. moa försöker ringa mig, men det går nog inte så bra tror jag. för hennes mobil börjar nog gå sönder. iaf, nu ska jag ta och kanske laga mat efter som pappa åker nu..

vad händer ikväll? (vet knappt vad det är för dag, men det är inte så noge)

Kommentarer

fina grejor :D

hii:)

jadå:D

hänt idag:D?

Snygga prylar!

Åh så mycket fint!

Good <3

gjort idag? <3

tror nog att jag har solat klart för idag. :)

mysigt :) varit parkeringsvakt!

händer ikväll sötnos? =)

same here(A)

2 för 99 var ju jävligt billigt :9

hehe ja, då har man fått bliva lite brunare idag också..^^

sv; hahaha, ja! Så har han dem liggandes bredvid varandra, så man ligger ju as konstigt ><

tackar för din röst :D

fina skaer du handlat

2 o 4 va snyggast :D

sv: vsg! Japp allt är bra Men vad gör du då?

sv; jag har sju kuddar i min 1.20 säng. Men jag älskar massa kuddar :D.

härligt. :)

sv [y] görs dåee ? :D

hihi :)

åhh, jag tycker dom var jättefina och lätt värt priset :D

sv: inget. jävla pissväder :p

Samma jag med <3

svar . tack! :)

Ska nog slänga in lite tvätt i tvättmarskinen nu. :)

SVAR. jaa! :)

Ikväll blire nog bara att ta de lungt! :)

Vad har du hittat på idag :) <3

sv: tack:)

haft en bra dag?

KRAM

jadå, lite långtråkigt bara :)

sv: ja :D

jasså, vaddårå? :O

svar; jätte bra (y) , vad ska du göra i sommar då? :)

ja visst var dom:)

skitsnygga linnen :)

Samma här <3

sorry för sent svar <3

allt bra? :)

jasså? varför? :O

sv: görs nudå ? :D

sv: det är bara bra:)

KRAM

fina kläder <3

aa <3

sv. äter :D

vad gör du :)?

ok. :P

sv: ja :D mums haha

Svar: Vet faktiskt inte hur man ska göra bilderna roligare.. Själv inte de minsta bra på att ta kort, speciellt inte på personer.. Men tror det är viktigt med såna som är "vana" vid att bli fotade, som kan verkligen visa känslor osv på bild.

=] <3

härigt(:

jodå det toppen tack(:

lyssnar på musik , vad har du gjort idag :)

sv: Så bra, jo med mig är det bra :P

vad gör du då? :)

skeeeeeta bra :D

Sv: hih okei:) Sitta ute i solen , försöka att bli brun ! :D hihi Kraam

Varsegod <3

Vad fina!

Vad gör du :)?

var med och tävla om att bli veckans blogg! :)

hej <3

fin blogg<3

har du något tips vad jag kan skriva om ? <3

haft en bra dag ? :D

Haft en bra dag idag? :)

Jag gillade de svart/vita och de randiga :}.

äcklig fluga i mitt nya inlägg! xD

åh gillar kläderna :P



allt bra?

snyggt och härligt bra pris med ju =)

svar: okej vad kul, vad heter katterna då? =)



Var gärna med i min tävling på bloggen, alla som gissar rätt blir länkade =)

alla kollar min blogg, jag har frågestund, fråga vad du vill:)<3

fint!

hoppas du haft en jättebra dag sötaste! :) kram

fina kläder=)

Vilka fina. :)

sv: den har väl varit helt okej :D

vart har du köpt den zebra randiga?:D

härlig blogg! ^^



Det var fint för att vara köpt på icamaxi :o Haha :D

hiss skit snygga !!!!

Men kan du fråga ngt i min frågestund :D <3

Vad gör du? <3

svar: hihi okej, ska ni sälja dem? =)

kul att du är med och tävlar =)

fina linnnen du köpt:)

sv: ja:)

KRAM

gör du då? :)

Haha okej, inte jag heller x)

svar: okejs =) har ni haft kattungar innan? =)

jätte fina kläder ! :)

hahaha okej, men du kommentera i alla fall, vad gör du då?=)

sv: görs nudå ? :D

hm...jobbit.. :/

svar: aha okej :) inte kul?

sv: okej:)

KRAM

sv. tråkar :D

Jopp absolut :P Men snart är det helg :)

jag gör inet mkt, jag kollar runt på massa olika bloggar, din blogg är kul att läsa :)<3

sv: så lite så :D

Spelar ju absolut ingen roll varifrån dom kommer ! :D

haha det är lugnt..xD du kan ta ut dig hur mycket du vill på mig! xD

hehehe, jo..xD förstår det.. .P

Tjenare! Hur är läget med dig såhär på kvällskvisten? ;)

sv: ja, hehe, vilket fynd :)

sv: haft en bra dag annars då ? .D

hehe du är söt du! ^^

sv; det är jobbigt!

Jag mår helt okej :) har bara lite ont i skallen!

brukar du ha det?

sv: ska till en kompis:)

sj?

KRAM

fina kläder:D

Ur snyggt vännen! :D

Hoppas du får en jätte fin kväll.

Med mys kanske?

sv: typ.. lite tråkig

jag har med köpt nytt idag :)

men vet inte om det kommer in bilder:) <3

börjar det gå bättre då?

Hur mår du idag då? :)

jasså? :P

härligt med shopping :)

haha:D

ja, haha så lite så <3

sv: tack så mkt! :)

Kram

sv: :] så tråkigt: p

TACK! :D

Snygga grejer :D !

BTW: Jag blir den hundre personen som kommenterar detta inlägg haha ;)<3

tufft med så snygga toppar från icamaxi!:)

Oh, vilka söta sommartoppar :)



sv: Tack :)

okkejj<3

Tittar på fotboll och svarar på kometnarer <3

vart bor du ? .D

skönt! :D

sv: å va kul :D:D

skövde :D

sv: ^^

kan du nån bra film ?d

svar: haha det var lustigt :O vad heter katten då? =)

sv: åh.. tack du! (:

sv; kom hem från bion nyss, självdå? :)

japp!

vad ska DU göra i sommar ?

btw, fin shopping! :D

sv: ja, verkligen :)

så lite så !:D kramen hoppas du haft en bra dag;D

sv: Jag har en 1000D :)

sv: tack!



det är bra med mig, själv? :)

sv: Färgar håret :D

svara på Dagens fråga sötnos! krams.

sv: Så mycket roligare på blogg.se ju:D och jag ska göra ett sånt inlägg. Imorgon.

sv; HAHAHA, underbart!

sv: okej, musik :)

haft en bra dag? :P

Snyggt!



Tyck gärna till på min blogg om vilken klänning jag ska ha på mig på midsommar:D

fin blogg :D <33

Snygga!!



Jag har tvättat, städat och ätit glass i solen :)

Vad händer ikväll då?

Kram

sv; hihi, alllt bra i dag? :D

Holler på med bloggen och har precis rensat klart i mina bilder

snyggt.. har ni många butiker i gotland?

Jo det är jätte bra med mig också :)

Snyggt! :D

trevligt :)

vad har du gjort idag dÅ?

hhahah ja:D

sv: det är bara bra :D

så lite så :D! gör då?:D

okejj, nt mkt ;p

snygga kläder :D

Okej :)



Allt bra?<3

haha, vsg sötaste! ^^

sov gott =)

Kram

Ja absolut =) Skönt att det snart är helg, vill inte jobba en enda dag till :p

sv: yes :D

Planer för i mon då? :P

så ltie så :D <3

va händer hos dig

sv: hehe ;) allt bra med dig då? :)



btw skulle vara SUPERGULLIGT om du orkade rösta på mig som veckans blogg här http://whofelicia.blogg.se/2010/june/finalisterna-i-veckans-blogg.html?_tmp=a901c003c7916f327f6937012fe3e5e57187225c jag är nr 2 :) länkar alla som röstat på bloggen sen såklart!



Kraaam

fin blogg :D

kika in på min vettja!

SV: Ja de har jag ^^



glöm inte bort att rösta på mig här:

http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=263&action=confirm



ha en fin kväll! :)

sv: såg den för ett tag sen..

HUR FAN KAN MAN TYCKA DEN ÄR BRA? BÖRJADE böla förfan :(((

Aa = )

Tack detsamma sötis! :D

Sv: Va kul. Jag ska vara med familjen och en annan familj och senare träffa en kompis. ^^

svar; okejokej,ska till finland i juli kanske asso jag är hel finsk xd sen ska jag till pappa typ en vecka också :) resten vet jag inte :o

Vet inte ritkgit :)

Hoppas du får soova gott inatt :)

fan vad fina grejer du köpt ;D

inte mke :)!

så fina! jag vill ha dom allihopa :D

sv: om jag minns rätt så tyckte jag att den va dålig.. heh. kanske kan ge den en chans till :dd

hehe..xD

svar; ja då , har ju inte varit i finland på 3år för jag har alltid sagt att jag inte orkar dra dit för att jag inte kan smsa när jag är där x)

tack :)

Hur mår du? <3

sitter på msn..

kul att du kunde rösta, tack för din röst!

Bra :)

Nu ska jag faktist gå och lägga mig:)

godnatt <3

ja!:D



hehe

snygga kläder! ;D

svar; om det är jobbigt , jag skickar typ 300 sms varje dag så kommer vara väldigt tomt utan min mobil i en vecka :(

Allt bra annars ?:D

Allt bra annars ?:D

Allt bra annars ?:D

sv: heh :D görs dåe ? .D

sv: ;) <3

inte direkt, e så trött

hihihihi :D <a3

sv: har badat:)

KRAM

vaaa? icamaxi? gud så bra :D dom var ju snygga kläderna :D



SV: japp det kan man säga.

allt bra med dig dah?

hej:D



allt väl?:D

jag har nyss byt design/header, vad tks?:)



kmr blogga den 1juli igen^^



såg nyss på CHIC att jag var nominderade som "vardagschic 2010"..men jag missade hela röstningen:( jävla skit:( ledsen nu.. asch~~



ha en njas kväll^^

sv: så lite så :)

Det är bara fint :)

Sv: Tack tack! :)

sjukt snyggt:D!

allt bra med dig:)?

dom var ju fina :D

SV: :) tack snälla du!

inget:]

ärde ok om jag köper de gula & vita? (aa) mamma tyckte att jag skulle de :D



sv: jag vet inte ännu, jag gick inte vidare dirket men dom ringer nog imrogon om jag gjor de eller inte :) spännande !!



naw, du är söt!

helt säkert att jag inte härmar dig då? :)



du är suuuper söt bea!

SV: vad bra :D allt bra med dig dah?

Tack så mycket för att du förstår!;) Är allt bra med dig sötnos? Kram

Härligt med sommriga kläder, fin blogg :)

jo det är toppen :D

Härligt! Jo tack det är bra:) Kram



Fina kläder btw!

sov gott nu <3

Ja :)

snygga!

Shiiiet, det trodde jag inte! Det gula var ju jättefint :)

Ta chansen att få fler läsare! Anmäl dig till veckans blogg gratis och enkelt här:



http://louisetennis.blogg.se/2010/june/veckans-blogg.html#comment

Ser fina ut! Söt kattunge också :)

Är du nöjd med Canon som kamera? Själv kör jag Nikon.

Trevlig midsommar!

jag gillar verkligen kläderna :D <3

Den gula var huuur fin som helst ju :D<3

Superfin blogg :)

Är också gottlänning ;D

Fina!

gillade den randiga ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback