midsommar, jag tar paus..




nu blir det en liten bloggpaus, men det är bara att lämna ett spår så svara jag på lördag. först ska jag med moa när hon ska jobba, efter som det känns bäst. och sen ska vi ta och grilla, och vänta in lowisa. och vara med alla burgsviks bo. det kommer bli en toppen kväll, så det får ni med ha. jag vet inte när jag kommer hem på lördagen, men det får vi se. när det går bussar, om inte pappa hämtar mig. (det märker vi på lördag)

men nu ska jag ta och laga mat, och fixa lite. och vara med familjen innan jag åker.
HA EN BRA MIDSOMMAR

skriv en kommentar, jag svarar den 26 (y)



Kommentarer

sv.yeah(:

kan behövas..

Tack detsamma :)

sv: ja juste det gör du ju :D

allt bra idag ? :)

några tips på vad man gör här på gotland? :D

hey! glad midsommar på dig!! kramar luffi =)

glad midsommar!! :D

sv: okej:)

KRAM

sv: Bra:D jag gillar den här bloggen mer, nyare och så har jag lite andra kategorier.

Ja filmen, den vill jag med se.

Tack:D fast hade två olika flätor.

Tack !

Ledsen för sent svar , men internet pajjade igår.

Tråkigt med bloggpaus idag.



Ha en fin midsommar!

ha en underbar midsommar :)

OKej! jag firade mamma igår, hade mysigt. :)

arråå :)

vad gör du?

svar; bra (y) , här regnar det lite då & då men skönt med en varm midsommar för en gångs skull :)

glad midsommar :D

ha en bra midsommar du med :)

Glad midsommar :)

Ha en trevlig midsommar :)

sv: Det kom som en shock:O jag som trodde jag var seg på att blogga och sen så önskade jag just idag att jag skulle komma upp där igen.

Tack<3 jag önskar dig detsamma!

Hoppas du också får en underbar midsommar

sv; hihi ja :D <3

jag somnade halv två :D

Ha en trevlig midsommar :)

Svar: Ja visst ser det mumsigt ut :)

Ha en trevlig midsommar! :)

glad midsommar! :)

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

SVAR detsamma!

ja men tur att det bara är dem.. jo jag har haft jätte problem med matten :/ Men du kanske kan få extra hjälp nu? :) kram

ha en bra midsommar<3

fin blogg! =)



följa varandra på bloglovin?



Kram!

glad midsommar:)

Hej igen! Nu är jag tillbaka ännu än gång, och ska fortsätta med bloggandet om kristendomen. Ha det otroligt bra! Blessings

& tack igen ;)

ha en bra midsommar! ♥

sv: jo sammahär :)

ha en fin midsommar!

Jag gillar verkligen din blogg! Dina bilder är jättefina!

Glad midsommar! :D allt bra med dig idag?

okej ;o



Så är det inte i vårt lag! Fastän vi är seriösa :)

Hej! Jag har skaffat en ny blogg och skulle bli superglad om du kunde checka in snabbt och delta i min tävling där du kan vinna en glas cola.

länken: http://mirandaland.blogg.se/2010/june/tavling-glas-cola.html#comment

/kram!♥

Jo tack jag mår bra .



Ha en bra midsommar :) !

Var med i min tävling där du kan vinna en fin bloggdesign! :)



Fin blogg :) Kolla in min ?

Ha en jätte fin midsommar hörru! :D

Åhh Vad sköönt. =D

Min dag va toppen oxå. =D

Hoppas dagen blir bra idag?

De kan vara skönt med en liten paus, och tänka på annat. Ha en fin midsommar

Tack!

Glad Midsommar! Ska du göra något speciellt? :D

sv: härligt! :)

GLAD MIDSOMMAR :D

sv: ja precis, ha så kul ikväll iaf :D

Kikar in för att önska en trevlig midsommar :)

Detsamma! ;D :D

händer ikväll då :D?

Glad midsommar! (:

trevlig midsommar!

sv: Alltid gott:D

Glad midsommar! :D

okej, ja, frysta hade jag ju också ätit:P men men, de räknas faktiskt inte då de smakade nästan bara vatten.

Fin blogg!

Allt bra md dig :)?

Kram

Glad midsommar :-D

sv: :D

glad midsommar:D

SVAR Puss på dig!

Hur är det?

Tack, detsamma :D.

varse :D vad gör du?:D

Frågestund i bloggen, fråga något? (a)

http://bitchinthabox.blogg.se/2010/june/nu-kor-vi.html#comment



förrästen, ser att du bor på gotland. var där för tre veckor sen ;)))

Hej fin blogg , hälsa gärna på min :)

kram sofia♥

hej glad midsommar!

jättefin blogg med superfina bilder!

hoppas du hade en kanon midsommar, kram!

Heej kan du följa mej på blogglovin och så följer jag dej?

Det skulle vara skit snällt av de då;D

haha lååång paaus ;)

Jaa :) Görs?

Tack så himla mycket:D ska visa min avslutningsklänning senare också. Måste bara ta bra bilder.

Godmorgon, sovit gott? :D

hoppas du hade en bra midsommar :D

önskar dig en fortsatt bra midsommar!

kram

:)<3

allt bra? (:

hade du en bra midsommar? ^^

fin header

Hej!

Hoppas du hade en bra midsommar igår? :)

hihi:)

desamma :)

hhaha :D

allt bra?!:D

hoppas du hade en fin midsommar!

skulle du kunna hjälpa mig lite med min design?:)

du kommer ihåg när du, jag & denise var när du tog den här bilden: http://iisssabelle.blogg.se/2010/may/du-kan-fa-kebab.html#comment

är det vid hamnplan fem eller i närheten? (a)

sv: allt bra idag? :)

haft en bra dag?(:

allt bra idag? :)

Jättefin blogg! :D

haft en bra dag?<3

Hoppas du hade en fin midsommarafton!

sv: :D

JAG UNDRAR SÅ HUR MAN GÖR TEXTEN SÅDÄR STOR OCH I ANNAN FÄRG :O har inte fattat det :( kan inte du förklara det? (a)

ha en fin dag

hihi tackar:D

Allt bra?:)

nu finns vinnaren representerad i min bloggtävling =) kika in och kolla/ gratta! =)

- okej jag hade fest igår på midsommar:)

sv: yes :) allt bra?

svar: hihi tufft namn =)

hade du en bra midsommar? =)

SV: NIce :) Vi har varit på en kort resa :)

Hade du en bra midsommar?

Svar: Det är bara bra med mig. :)

Hur är det själv? :)

Jätte fin blogg! :)

god morgon! XD ;)

Godmorgon! Vad gör du en dag som denna?



Svara gärna på frågan i senaste inlägget!

Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback