midsommar


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

godmorgon, idag är det midsommar. vid den här tiden hade jag nog fixat mig för att set ett bröllop om det hade gått som jag ville. men det blev inte så, blev att vara hemma på kära gotland och fira här. idag har jag rätt mycket att göra, innan jag kan åka iväg. och mindre blogg idag. efter som jag måste åka lite innan ett, så har man inte så mycket tid.

solen är här, och jag känner mig extra glad. för nu känner man verkligen sommaren, med blommor. det gör man alltid vid midsommar. jag vet inte, men jag har alltid känns mig glad på midsommar. och det gör jag idag med, härligt!

ska med pappa handla
ska hinna duscha
och packa klart det sista
hjälpa pappa med maten
och äta maten såklart.

Kommentarer

jodå, det är bra. :)

hoppas du får en bra midsommar!



kram.

glad midsommar !:D

tack så mycket :)

ha en bra midsommar!

sv: bra med mig :D

Sovit gott? <3

hoppas du får en underbar midsommar :)

hur e det då :)?

jodå lever =)

SVAR. tack!

Fin bild!

sv: vad bra ,typ inget dd?

härlig bild!:)



GLAD MIDSOMMAR!:)

I kväll blir de mys kväll! :D <3

Hur mår du idag?

Hur mår du idag :)?

Ha en trevlig midsommar :)

Ha en trevlig midsommar!

snyggt foto :D

vilken fin bild :)

hoppas du hade en underbar midsommar !

Vacker bild =)

härlig bild :)

hoppas din midsommarafton var bra! <3

Härlig bild^^

jag kommer inte ihåg vad jag skrev hehe =)



Men aa lycka till med jobbet och hoppas du följer bloggen!

bless u

Härlig bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback