helt ny vecka


Lena-Satellite

jag älskar texten jätte mycket. om man översätter den är det ännu bättre. nu ska man ta och dra iväg till skolan, och sen får man se vad jag hittar på (får inte mina bilder idag, men imorgon) annars blir jag grymt sur på mamma. men vi hörs sen när jag är hemma.

ha en bra måndag, alla mina vänner

svenska (början)
Jag gick över allt för dig
Jag gjorde även mitt hår för dig
Jag köpte nya underkläder som är blå
Och jag bar det häromdagen
Älskar du vet att jag skulle kämpa för dig
Jag lämnade på verandan ljus för dig
Oavsett om du är söt eller cool
Jag ska älska dig åt båda hållen ...

Engelska (början)
I went everywhere for you
I even did my hair for you
I bought new underwear that’s blue
And I wore it just the other day
Love you know I'd fight for you
I left on the porch light for you
Whether you are sweet or cool
I’m gonna love you either way...



Kommentarer

SV: JA då ! =)

Hittar du på idag då ?

KRAM

inte alls mycket... men ska snart till skolan (:

bara bra tack <3

Händer i veckan då :D?

sv: inte mycket faktiskt :)

Skönt!

SV: hehe :D

fin text!:)

Jag ska tvätta, städa och sen plugga :)



Händer ikväll då?

kram

Den är lite tuff den texten!

Vad fint :).

haha va roligt det blev att översätta.. höhö



nej jag har inte conviq, jag har något abonemang som pappa betalar, det deter CALL tror jag... vadårå?



JAG HAR GODA NYHETER BTW!! ;D kan jag ringa dig runt 13? eller i eftermiddag?

vad ska du göra idag ? :D

med mig är det bra :)

sv: allt bra idag? :)

håller med dig! älska texten!:)

sv: :D



Du får gärna rösta på mig i en veckans blogg tävling som jag är med i :) Länken dit hittar du i mitt senaste inlägg :) kram

sv: Låter bra! Här äre finnemang! Hafte n bra helg? :)

- godmorgon:) <3

haft en bra dag?:)

Nu på fredag = D

hejhej:D



allt väl med dig då? Hoppas du har haft en underbar helg för det har jag haft^^

gör dudå?

vad ska du göra idag? :)

sv: din bror :)

låten är jättebra! :)<3

okej vad för jobbigt har hänt då? :/

okeej:D jag vet inte riktigt...:D

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

Hej! Fin blogg.

Var gärna med i våran tävling om en cool ring, besök våran blogg för mer info!! Puss

Hej!

Var gärna med i våran tävling om en cool ring, besök våran blogg för mer info!! Puss

inga problem;D

Sv; Det var så lite så

vad har du för dig då? :)

allt bra?:)

Vad gör du :)?

svar: hehe ;)

sv; härligt:) jodu bara bra!

SV: Jo, vi får helt enkelt se hur detta slutar :)

Hej! vad har du hittat på idag? :)

hihi :)

låten är grym! Så himla bra att en annorlunda låt vinner , och texten är grymt härlig :)























Follow my on Bloglovin







Trackback