sommar design



äntligen, här kommer min sommar design. jag har ännu lite som ska ändras i den nya headern, men orkade inte vänta så länge. nästan allt är nytt, och tusen tack till en underbara person som hjälpte mej. och imorgon får jag mina bilder, från balen och studenten och barndopet. och då är det bara att hålla koll efter alla bilder.

nu ska jag ta och skriva hela min vecka
Måndag: vanlig, skoldag
Tisdag: tandläkaren och dra ut min sista tand (äntligen) och sen blir det att se på några andra vänner som tar studenten. och på kvällen, ska vi grilla med klassen och planera när vi fixar vagnen.
onsdag: vanlig skoldag tror jag.
Torsdag: först i skolan har jag ett matte prov som måste göras. och sen ska jag åka in till visby, och gå några kilometer. man tävla om man vill, men jag och några syskon och mamma ska bara gå. (vet inte vad det kallas)
Fredag: då ska alla nior spela pärk, i stånga sen hem.

plus att vi ska ännu fixa vagnen så det blir rätt fullt i veckan!

Kommentarer

sorry att jag inte ringt... har suttit och mailat med veckorevyn hela dagen så jag har pluggat till nu typ! vaken?

söt ny design tjejen :D

sjukt fin D:

Vaad snyggt det blev ;D



Sv: Okej, Sitter i soffan och tar mig en paus från städningen ;D hehe

fin (ny) design! :D

supersnyggt det nya blev! :D

sv: aha :o damn.. det antar jag att man inte kan göra nu :p? haha

sv; fint de blev:)

SVAR Hihi :)

okej :/ men gillar du han fortfarande?

Skit snyggt!

riktigt fin design! :)

OKej! Jätte fin design. :D

Tjo!



jag slocknade i sängen ett tag och antar att du kanske har hunnit somna?

det ser bra ut :D

Härligt!

Jodå,as bra :D

Snygg!

åh tack! :)

ne men så fin design!



jodå det rullar väl på... antar jag.

ska snart sova .)

godnatt o sov gott.. hoppas dt blir finare väder imorgon:D

när har du lov? :)

Fin ny bloggdesign. :D

Åh vad fin din nya design är!

Nu har jag börjat blogga igen:D

Tack så mycket! :) allt bra med dig?

sv: okej, ska till skolan :)

hur mår du idag då? :P

sv; tack :)

Sv: JA ok.. va fin den blev =)

Vaknade för en stund sen.

KRAM

fin design

Fin header! Vad händer idag då?

Kram

- fin din nya design blev :)

sv; nu är jag tbx från bloggpausen :)

den blev ju jättefin :D

det är hyfsat, gud vad snyggt det blev! Vilken pensel använde du för "splat" effekten?:)<3

sv; härligt:)

fin ny header!

Blev jätte snyggt:)

sv; okej samma, och varit med min pojkvän :D

Vad fin design! ♥

sv: nice! va haru gjort för kul då? :P

Hjälp mig att vinna! :)

rösta gärna på mitt bidrag!

http://www.samsung.com/se/current/campaign/love/site/index.html?cid=se_banner_14732#/start/linear/1235



tack! :)

snygg design ;D

hihi =D

Snygg :D

Hur ha du gjort din header, vilket bildprogram? =D



Nja jag ha inte gjort så mkt, va mest MYS med dottern&killen. :D Vad gör du idag?

fin den nya va!(:

Fin ny design :D

åh så fint!

sv: inget :)

sv. taaack :D

= )

Fin design.

Fint det blev! :)

Ha en bra dag.

Kram!

svar; tack :)



fin design!:D

vad är pärk? :)<3

Jaha okej, det önskade jag vi gjorde här i Halland också :D Men tyvärr!

- det är bara bra tack, :)

härligt! jo det är toppen! :D

sv: så lite så :D

Fin den blev !

fin design! (:

Jag brukar inte gilla avril lavigne så mycket men nu har jag hittat en låt som fastnar på hjärnan och är helt okej. vad tycker du om den? :)

sv: det är bara bra:)

KRAM

gillar designen:D

Hejsan! Nu är jag tillbaka med en helt ny blogg. Du hade kommenterat ett inlägg för ett tag sedan i bloggen shaynecocaine.webblogg.se och jag tänkte bara meddela att jag har denna blogg nu (klicka på länken och du kommer till min nya blogg). Jag ber väldigt mkt om ursäkt att jag inte har svarat tidigare men jag har mått dåligt och inte haft nån lust att blogga men nu känner jag att det är dags för nya tag! Hoppas du vill fortsätta ha kontakt med mig som vi hade förut och tack för ditt tålamod att orka läsa denna konstiga och tråkiga kommentar -skratt-.



Puss

EmmaEriica

http://emmaeriica.webblogg.se

Aaa :D

Älskar den nya designen, sjukt snygg! :D

Den ä nya är jättefin och somrig! =)

SUPER FIN header :)

okej okej :) idag har jag vart i skolan & stan :D

fin ny design btw! :D

sv: Härligt att höra :)<3

Hhah okey men ska vi :)?

tack! :D <3

svar: tack :D

jo jag vet ;D

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!



Ta hand om dig :) kram

Haha okej!:D

sv: Ja varför inte:D man kan fixa snyggare designs så småningom har de lovat och de har också lovat en intervju med mig som kommer nog på första framsidan.

kram

fin den blev ":)

Så fin den nya designen är!



Hihi tack du :) Du är söt!

Hoppas att allt är toppen med dig, kram

Fint sommardesign! :)

Jättefin ny design sötnos! :D

Riktigt fin header :)<3



sv: Okej vad bra:)

Fin ny design :D

fin designen bleev:D

fin designen blev! :-D

kuligt med en ny sommardesign! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback