vill ha torsdag nu



jag har inte så mycket att skriva, men kan väl ta och kasta in ett inlägg ändå. för det mesta ser jag fram imot dagen imorgon, min brors student. och vi får inte glömma kristina och alla andra underbara personer. måste köpa ros, till några. och sen blir dagen kanon kul, vill har torsdag nu!

jag målade naglarna förut, och det blev helt okej. och imorgon ska jag göra lite lockar i mitt hår, det blir nog snyggt. nu ska jag ta och fixa det sista med mina läxor..

ha en bra kväll (Y)



Kommentarer

okej, får testa mig fram då ;D

- ja :D

ja ;)

jadå! tack som frågar! ;p <3

svar: hehe ;)

jag har faktiskt inte gjort någonting ^^ du då? :)

tänkte starta igång en tävling! kom gärna med förslag! :)

sv: okej, jag tittar på tv :P

haft en bra dag?

ååh vad roligt med student!

Nu så lilla gumman har jag en massa att berätta egentligen bör vi ta detta över telefon. Jag har pratat med en polare i sthlm som också kommer att vara med och bedriva detta event, hon sitter nu och skriver ihop olika koncept som vi ska maila ut till olika sponsorer! Det kommer att bli toppen. Jag småraggar sponsorer till goodibagsen nu i veckan och efter att jag gjort min tenta och avslutat skolan den 11 juni så drar jag igång på riktigt.



KRAM

ja okej då förstår jag :)

härligt !jodå bara bra med mej med:D:D

Snygg bild ;)!

jamen precis, härliga färger :D

Ja då. :D

varsågod :D

Haha :D

vill du vara med alltså?:D

hm , okej :)

visst e dom :D

snart sommarlov! super skönt :D

sv; okej =)

fina bilder :)

SV: Nice :D

sv: Hihi ja :)<3

Ha bara haft de mysigt =D Vad ha du gjort själv?

aa :))

sv: okej, jag har ridit. :) Vad har du för planer inför helgen då? :D

Ja okej :)

jag har raggat upp en till brud också tror jag, det är en tjej som heter christine neanfeldt, sök på hennes blogg på google.. ta mitt nr 0767671217, sms mig så jag får ditt så ringer jag och uppdaterar dig i morn ska ringa lite sponsrer i morn eftermiddag.



hon tjejen jag snacka om först är min bästa vän ich hon har praktiv på ett marknadsföringsfretag i Sthlm :D så hon är duktig på sånt hära! :D



Nu kör vi!

Du har väll inte missat den sjukaste bloggen? http://izor.realhost.se

kul med student imorgon :)

sv: yes :D Ville du ställa en fråga :$

Hur ser dina planer ut för dagen? :)

sv; hihi vad ska du göra i dag då? :)

hihi, du har mucket fina bilder på nagellack (Y) :)

älskar den "oranga" färgen :)

Sv. Allt bra idag ?

Sv, Min dag var också toppen igår,

Vad ska du hitta på idag då?

Kram <3

fint foto , hur mår du? :D

Gud vilket snyggt sätt att fota nagellack (Kommer ej harma om jag ej får)

när slutar du skolan då? :)

HEJ SWEETY!



Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en invite till BLOGGSVAR.



KRAM

oj sorry råkade kanske posta ett liknande inlägg igen här till dig.. SORRY , borse det från dig.

den orange e fin!

härliga bilder :D

Fina nagellack :D!

sv; hihi, tack :)



gillar verkligen nagellacket till höger!

superfina nagellack!! är de nya?

den första Färgen såg fin ut!























Follow my on Bloglovin







Trackback