bilder från idag


bilder från idag på mig och moa ♥

satt och tittade på färjestad, dom förlorade. som synd är, men det kommer fler chanser. förut åkte jag, pappa och jonathan till burgsvik. och vi skulle bara kolla, sen åkte vi till hemse till jakobs grill och åt mat där. vi orkade inte laga mat, så det blev mat där. sen tog vi en vändra runt hemse.

det var typ hela min kväll bestog av, lungn men ändå inte hemma hela tiden. bilderna som är här över tog jag och moa idag, jag fick solen i ögonen. så jag blundar typ på alla kort förutom dom här (nästan).

vad har ni gjort ikväll?

Kommentarer

fina bilder på er =)

blir fest :D

väntar på familjen! kan du länka mig i ett av dina inlägg



läget idag?



PÖSS

Härlig bild :D

np !

Vilken sommar bild, soligt med solglasögon och leende och kisande , gud vad härligt !

ÅÅÅÅH NEJ VA PIIINSAAAMT!

alla har typ sett oss ! (aaaaaa)

haha vi var oseriösa, du kan se en bild av dom på min blogg nu & massa andra bilder på alvas blogg ;D

nu ska jag snart sova!

okej ;D svarar på kommentarer typ :)

Fina bilder! :)

okej =) ska fixa lite käk :D

sv: allt bra idag? :)

Fina:)

så lite så :)

Aa, mysiga bilder :D

tack:D söta bilder^^

hej! har frågestund fråga gärna nått! :)

söt blogg! =)

svar: okej, funkar det nu?:)

Gonatt!

sv: hihi :)

hoppas du kan åka med till sthlm <3

Okej :)

men vad har du för planer imorgon då?

Sv:Varse:)

Hur är de med dig då?:)

sv: Bar att maten inte såg smaklig ut, haha. Ja så tänkte jag med, nästan, hihi:)



Fina bilder. Tänker på sommaren. Hmm, hos oss blir det mulet imorgon igen men hoppas det snart blir massa sol.

kom precis hem...

inte så mycket :)

fina bilder!♥

SÖT!

Varsegod:)<3

sv: eh hvsg! ;d

sov gott!

super nice :D

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN :D

Härlig bild. :D

Gjort ikväll? =D

joodå :D sitter och slappar nu... tenta i morns å försöker att samla mig nu... hahaha

ikväll har det blivit tv och bloggen :)

synd att färjestad förlora:<

ahhh okej=)

söta bilder :D

Samma :)

- internet stängdes av :(<3

härliga bilder:D

vilka söta bilder! :D

häärliga bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback