dagens Beatrice



så här ser jag ut idag, och det är super fint väder. jag åkte hem från skolan för att tag sen, (mår inte bra) och har vart ute i en timme nu. funderar på att ta en promenad till om ett tag. fast den blir någ en bit längre, för nu gick jag inte långt. då tar jag och går åt andra hållet.

jag tycker synd om er som inte sätt så många spår efter våran. och ni som knappt har några blommar, när jag åkte bussen hem idag så jag fullt med blommor. det är super fint, och ännu en bättre sak. när jag kom hem förut såg jag en citronfjäril. har inte sett fjärilar innan sommaren har kommit.

har ni fint väder?

Kommentarer

självklart, är allt bra med dig då?:)

får du bogglön? :)

sv: bussen kostar nog 80 men pendeln är billigast. kostar ungefär 20-30 kronor :)

pendeln är mysigast också :D

sen fika. 300-400 kronor allt som allt :)

det beror sig på hur mycket du skall ha i sthlm :)

sv: men vännen, det är klart du måste äta <3

nej :) har du inte fått något erbjudande alls?

Nehe :( hur länga har du varit på mest aktiva listan då?

okej konstigt att du inte har fått nått..

sv: jag vet inte heller hur jag skall fixa pengar. får be mamma och pappa :s

pappa bor ju dock på fastlandet så han får fixa maten och det :D <3

fin outfit :)

vad tycker du om min nya bloggdesign ?:D

va söt du är :D:D:D:D!

då finns svaren ute på bloggen 

kika gärna in och kolla ! <3

:D

Jag har bara regn :/

okej men du vill inte ha de eller?

hur lång är du? :D

okej :P

sv: tack sötnos <3



åh, va fin du e!

japp! vad gör du?

sv: tack så mycket :D

fin outfit :D



nja, det är grått här..

hahaha okej (a)

sv: nej, de där va förra året <3

Okej ♥ när någon kommit hem t'nkte jag också gå ut och fota lite

regnet här håller på att försvinna, solen tittar fram sakta med säkret .. hoppas det blir fint väder till helgen :)

nej här regnar det :)

Skit snygg outfit! <3

jag har ganska fint väder! dd?

fin outfit! ;D

:)

:)

okej :) fritids intressen ?

svar: good ;)

sv: ja men blommor är ju för fint :D

:)

jaa det har jag ;p

SV: oja :d

fina bilder:D

Snyggt!



sv; Jag är så dålig på att fixa det bara, ska se om jag hittar någon som kan göra det åt mig =).

sv: hmm ja, det är ju inte lätt! :/

fint! :)

Hur är vädret hos er då :D?

Här är det strålande solsken :D!

så fin outfit! :D här var det inget fint väder idag, mulet och disigt!

Snygg jacka, har en lika :)

kollade igenom din blogg lite :D jättefina bilder du tar.

Fin blogg också :)

sv: Härligft, joda de e finfint ;)

sv: hihi visst :) <3

Hur är det?

snygg jacka :)!

SV: Jag bor på rutegatan! : ) I Visby! Och var bor du??

Skit bra! Vad gör du? <3

kikar in! =)

ha en fortsatt bra dag!

hur är det med dig då hörru? <3

sv: hehe vsg:) <3

Tack sötnos :)



Allt bra idag?:)

Kram

va gör du babe

sv:Härlig, själv är jag grymt trött :S :)

Japp! jag älskar verkligen din blogg :)

sv: varse! :) vad har du gjort idag då?

Fina bilder.

söt :)

sv: vad kul :) jag vet inte när jag ska in till visby, men jag s'ger hej om jag ser dig x)

Fina bilder på dig! :D

SV:

Okej!:) Inge spec, skola"/ men snart är det lov:D

vad gör ud :D

ja det är ju så gott :D

hahajaa:D söt outfit:)!

Jo helt okej!

hihi tack=)

haha jah :D

snygg du är :D

sv: hehe ja :)

sv: tack :D

Snygg beatrice! :)



SV: Varsågod!:) ja, verkligen!:) haha

Snygga bilder!



Nej det är inget bra väder hemma..och det är lite synd!

sv: Visst var dem snygga, skulle vilja ha alla de jackorna!



Du behöver inte tycka synd om mig, hehe, jag ser ju endats vägarna och så men jag känner mig som mitt i en vår:D känner mig pigg på något sätt, nej inte just idag men annars. Är dessutom riktigt glad! Om jag inte kollar utanför fönstret så känns det riktigt härligt.

Fina bilder och kläder!

HAr du hästar? :P ser ut så hehe



www.friis.blogg.se

ställ en fråga t min frågestunmd? _D:D

Tack så mycket!



hur har din dag varit?

Fina bilder:) hoppas du mår bättre snart

vad gör du ikväll?

ja :) Älskar din header?

sv: usch då : (

mår du bättre idag då? <3

dej minns jag :) allt bra? :]

tack ! dock önskar jag nog att jag aldrig skulle ha tagit de där piercingarna haha ;P

Fint!

SVAR: Tack :D <3

hehe okej :)



Händer till helgen då? :)

Fick du lov idag eller? :)

sv: hihi :)

sv: jag vet egentligen itne helelr om jag kan fixa pengar. men alltså saken är den att det är annandag påsk(?) på måndag så ingenting kommer typ att vara öppet? :ss

sv; den finns på Cassels, jag köpte den dock aldrig :/.



PS.

Rösta gärna på mig i "Veckans (future) MILF" tävling här; http://lussepojkarna.blogg.se/2010/march/veckans-future-milf.html jag har nummer 3 och du får rösta hur många gånger du vill!



Tack på förhand :) .

svar:

vad bra! <3

sådära med mej också. sjuk dock, men man överlever nog ;]]

tackar :D

Njaa, si sådär! har vart hemma och sovit..

ja härligt med fint väder!

sv; Vad tråkigt! Jag vill åka till Gotland i sommar! Det är så fint dr!

Okej! :D

Hej fin blogg besök gärna min blogg :D

Varsågod sötis! :D

Hej på dig! Ville bara titta in och önska dig en trevlig kväll :)



Om du tycker att min bikini är snygg så får du gärna rösta här! :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZIzw3ChXWAMzR3VxfJc3yp6i#bikiniGallery

Skulle såklart bli jättetacksam. ♥

fina bilder heh! ;d



sv: tack du!,d

Hihi för det ser så mysigt ut.. som en liten gård med en hage :)



www.friis.blogg.se

sv: men dem tänker åka på tisdag istället om jag fattar det rätt :p

tack sötaste

sv: alltså.



1. vi tänkte åka på måndag men det är en röd dag så allting lär vara stängt.



2. filippa och dem vill åka upp på tisdag istället för att det går tydligen inte någon annan dag?



3. jag fattar inte så mycket jag heller :(

svar: hehe ;)

hehe okej :)

Nja inte mycket alls :)

allt bra? :D

Jag ska kolla påt v!

söt :D

hihi aa <3

här har inte blommorna kommit men det gör dom nog snart men vårvädret är här och knappt någon snö :D

sv: härligt :D jorå. vad gör dudå? :) kram

nej du :)

tusen tack sötnos :D

tack så mycket! :D

du är sötast

sv: hihi :D

JOJOJO

varsegod :*

nej jag tittar på anna anka (kan du länka mig i din blogg så länkar jag dig) <3

Åh, tack vännen, vad glad jag blir! :) Du, du har inte lust att följa varandra med bloglovin? :) Kram

haha mest du! :D

varsågod!

vad ska du kolla på ikv då? :)

Det har varit jätte fint väder här också:)

sv; ja, det är det verkligen!

svar: tack :D

Okej :D

fina bilder

sV; jaaa:)

idag har jag tränat och fixa ögonbryna:)



Gå gärna in på min blogg och rösta fram vilken som är din favorit kropp och vilken som är din drömkropp.. eller du kanske redan har den?:)

haft en bra dag annars?

kom precis ur duschen, dudå

tack så mycket :D

sv:jo tyvärr :S Men va gör du då? :)

yees :)

tack dasrling :D

va bra :) jo de är fint!

så lite så <3

SV: jaop :9

Ja precis ;)

va gör du själv

ja :)

sv;vsg :D

vad gör dui då ? :)

Tack :D

Godmorgon vännen! Vad ska du hitta på idagg då?

Krma























Follow my on Bloglovin







Trackback