en slapp dag..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

på dagens fråga svarade dom flesta att dom smsade innan dom somnade. visst det gör jag med ibland men det händer inte så ofta längre. sen var det många som ringde till sin pojkvän innan dom somnade, och det kan jag tänka mig att många gör.

smakade lite av sockerkakan den var super god fast vi inte hade allt i våran kaka. sen måsta jag verkligen göra svenska läxan. för det måste vara klar tills onsdag, så gör den ikväll så blir jag av med den. sen blir det väl att ta och sova eller lägga sig och se tv.

vad ska du gör ikväll?

Kommentarer

svar: tack :)

så söta gossedjur~~



tack:) ha en njas kväll^^

sv: hihi okej, gott :D

va gott :) lyssnar på musik

Oki ha en bra kväll

kram

SV: Ja!:)

Ikväll blir det wipeout,själv?:)

sv: det är underbart gott verkligen.

hehe jadu vissa gillar andra inte:)

jo kan man väl säga att jag har :)<3

va? haha

jo kan man väl säga att jag har :)<3

Bra att kakan blev god.

Hoppas det går bra med svenska läxan:) Själv har jag pluggat lite biologi men var inte så svårt så det gick fort. Svåraste kommer bara sen när vi ska redovisa och diskutera/debatera.

skola :)

sv; kollar gossip girl :D sj ?

sv: Då får vi båda se till att snart smaka den glassen=)

hehe om jag tänker efter jag med:P men ändå, finns vissa saker på toppen.

sv: hihi :)

sv: Haha, tack :D

sv; okej synd:)

SV: Skönt att inte göra så mycket, ibland!:)

sv: :D

sv; aa:)

hehe japp :)

sv :D

haha ja :)

SV: ;D Robin Bengtsson & johannes ska va med nån gång xD HAHA:D

:)

hehe ok.. :P nej nu ska jag gå och tigga lite massage av maja.. :P

sv; pkej :D

gulliga bilder :) <3

jätte fin blogg du har (:

sv: tihihi ;D

aa:)

prao+lov:D

haha, jo det blir man, ;)



ps.! glöm inte att anmäla dig till veckans blogg! :D

du skulle nog kunna vinna ;)

Gjort idag :D?

haha :D

Sv: Ja visst :)

nej , man behöver ju inte , ;) men, jag tror du skulle kunna vinna, :)

sv: får se lite :D sj

sv: ja:)

KRAM

sockerkaka<3

hehe okej

jadå:D det gjorde det:D

blev den go

vad gör du? :)

fin blogg :)

hha ja:D

same here ;)

nu finns bilderna från i fredags. :) bilderna från igår (lördag alltså) kommer senare eller i morron..^^

SV: Jaha, ja brukar va på gotland varje sommar för har min släkt där å vi bor i vamlingbo då :)

sv: hihi okej, mindre mysigt ;)

yeah ^^

haha ja :)

sv; ja eller hur ! :)

vad gör du? kram

ha en bra kväll(:

sugen på det nu :(

ikväll ska jag titta tv och vila :D duda? :)

Kollar teve ;)

sv: hihi :D

sv; skola och kompis tror jag väl, dudå? :)

jag veet<3

sv; prao först :( sen vene, sjdå? :D

Okej ; /

skönt :)

då ska jag bara ta färjan över till gotland hahaxD

nu har jag gjort ansiktsmask och duschat..helt skönt och avslappnat:D

o e ledig imorgon också:D skönt^^

Haha ja :)

sv: hihi :D

sv: hur mår du idag då? :)

på tvn :P

sv; lyckos att ni är lediga:) fast vi har bara två lektioner imorron så:)

Hej!, vilken fin blogg du har :D

Ikväll ska jag se på johan falk :D Dura?=)

Haha kommer direkt! Öppna dörren om 5 min=)

Följer du mig på bloglovin?=)

men jag skriver ju i den varje gång!? :O

:)

sv: okej, tv :)

gott gott

Sv: Vad gör du nu då?:)

for sure :)

vad gör du :D

yes:D hehe~~ nu ska jag lägga mig i sängen:p

Hej, du måste läsa vad jag skrivit om surrogatmammor. Det finns en industri där svaga kvinnor tvingas föda våra barn! Förstå hur hemskt det är! Läs igenom och skriv vad du tycker! Din åsikt är viktigare än vad du tror!



Linda

Jag måste plugga hela kvällen :(

Det e bra själv+

sv; tackar :) <3

nu ikväll är det plugg som gäller och sen teven!

haha vrf? :O

fin blogg :)

så söta bilder :D

skicka hit lite rester från sockerkakan? ;D

vad har du gjort idag då? :)

sv; tack :) okej najs att va ledig :D

Huuh:D

sv: tittar på filmen,på 3an:D

Ikväll ska jag göra lite läxa som är kvar att göra tills imorgon. Söta bilder!

Fin blogg du har :)

Allt bra med dig idag?

hehe tackar..XD är tillbaka efter massage nu. :)

sv: ja ellerhur :) jo här är allt bra! själv då?

sv: haft kompisar som sovit över :)

vad händer imorn då? :)

Härligt ! :D

haha, cute ^^

skola, själv då? :)

sööta! ;d

Söt bild ! :D

sv; haha :D

puss sötis! :) Ska snart sova tänkte jag...eller tror det i alla fall..^^ orkar inte göra så mycket mer nu. :P

sv;varsågod (:

TUUUSEN TAAACK ::D:D

vrf sa du gjort om headern? :O

BRA :D:D

sv; ja! :D ha en bra kväll!

kramar

sv: hihi ja :D

Sista jag gör är att sätta på alarm:P

absolut, tyvärr mår jag så jävla dåligt idag så de blev ingen prommenad eller nått alls. USCH

häärligt :D jo då de är bra! godnatt sötis <3

haha :)

sv: Absolut, händer det något kul i veckan? :)<3

åt du hela :p

Sv: Härligt! Jo, men det är bara bra :)

AH va söta gosedjur ! :D Mjau ^^ hihi



haft en trevlig helg? :)

Kram

läs o Kommentera blogg. du kommer älska den puss

SVAR: yesboox:D

sv; Vad bra =).

haha jag trodde inte att du hade glömt mig! tack

!!

Sova! :)

Sv: ja men visst! :)

händer idag då? :)

nej va söta gosedjur (:

hah åhh vad söta gosedjur<3 fin blogg btw :D

jag har ett sånt gosedjur:)

Nee vad söta!























Follow my on Bloglovin







Trackback