ett bra tips om man har tråkigt..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

den här målade jag i måndags när vi var i dalarna, jag blev nöjd med den.

vi köpte den vid en keramik affär sen åkte vi hem och målade dom vi hade köpt. det var allt vi gjorde under måndags kvällen, ett bra tips om du har tråkigt. och om du gillar att pyssla..

idag var jag i skolan första dagen denna vecka, skönt men ändå jobbigt. fast jag gjorde inget mer än att sitta och fundera och tänka lite. fast på gympan dansade vi, det var iaf super kul. nu ska jag se andra avenyn och sen ska jag ta och sova lite, sen får jag se om jag kan somna. får ta och packa upp imorgon.

Kommentarer

söt :)

hade du det bra ? :D

hänt idag? ;D

sv: ok, de var jätte fina! :D

hehe okej

aha okej..:) får man fråga hur länge dina föräldrar varit skiljda?



naw så söt, duktig du är!

:DD

härligt :D

yes :D

SV; jag har haft det super, hur har du haft det på din resa då? :)

så gullig den var ;D

sv: vad bra :) ja, absolut (:

sv; vad bra! :D

Ja, precis! Hoppas att du får en bra dag imorgon också :)

planer för helgen?

SVAR: yeman:D

göru då:D?

:DD

sv; men gud va härligt gumman :D



åh, vilken söt keramik grej :)

sv: nehe, varför inte sötnos? :(

inga planer

åh kaniner e sååå söta <3

hadde en när jag var typ 10 xD

hehe ja

sv; hihi jättefint målat också :)



vad ska du göra restena av veckan då? :)

okej :) det är bara bra här med :)<3

iih så gullig :d



Tack har haft det bra här hemma.

Vad söt den var:)

kram girly

Hoppas du får en fin ddag i morgon du ;) hehe

sv: jadå:)

kmr du skaffa fler djur,senare/i framtiden? :)



så söt bild <3

hihiih :D

Vilken söt :) Har haft det bra,. hur har du haft det ?

Kram

:DD

Hahhaha vad söt xD

Haha vad söt. =)

oj du borde verkligen vara nöjd :D

sv: najs huru:)

sv; jo det är bra här med=) följa via bloglovin=D kram

sv: ja jag såg att du var hemma:D läste ditt förra inlägg ju, heh.



Aaaw så söt!

sv: vsg! :D

så sjukt fin och söt!:)

yes. gjort idag? (:

Fint du målade :D

åh va sööt!

sv; yeah händer imorgon då :D?

Härligt :) Händer imorgon då?

Kram

:-) hej på dig du!

Jag har kommit hem från ett danspass och tänkte snart sova..vad har du själv för dig?

jadå :D

ah okey :)

vet inte,kanske en katt elr kanin igen xD

får se :)

va gärna med i tävlingen som jag har på min blogg det är bara att ta och gissa på vad bilden föreställer och har du tur och gissar rätt får du en länkning på min blogg i en hel vecka :) så va med www.saavurdic.blogg.se

Svar:Hehe,hur mår du efter resan då? ;P Kram:)

Desamma :)

Sv; Jaha! :-D Jag har haft det toppbra! Söt figur detdär :-) Duktigt av dig!

:)

precis samma här faktisk<3 hur känner du för att ha skiljda föräldrar? bor du hos båda?

sv. tack :)

sv: för att jag är bög och jag är den störstaq bögen i östersund.

Svv: godnatt!

Tack du, det hoppas jag också! Du med ju :)

va söta!

sv. okej:/ åh va fin den blev!



gick keramik målning förr men de har nog aldrig varit min grej. gillar mer att dreja & skulpturera ^^

awww.. så söt:D hehe..

bra tips:)



godnatt^^

När jag är trött börjar tankarna att skena iväg, därav sista inlägget idag ;D

Bäst att gå och lägga sig nu - god natt!

sv: ahha jadu! ;D

jo fyfan :D skit bra!

Just nu har jag en veckans blogg tävling i bloggen och skulle vara kul om du ville vara med! :) kramar

Vad bra :D Tog du många fina bilder? :D

gjort ikväll :)?

ja de gjorde han, ja du han v´klarar inte av det just nu vi ska höras om en månad typ så får vi se va allt leder till :/

sv: absolut :)

jaa, jag vet inte precis när du åkte bort.. men de kan vara så att jag fick ett Sm-Guld under tiden.. fast de visste du kanske redan! ;) :) <3

Carro, men hon kommer nog idag! ;) <3

sv:skola jag med :)

Helt rätt visst är det kul med dans :D

Gillar din blogg jätte fin, verkligen :).

Följ gärna min: http://realityblog.blogg.se

Helt rätt visst är det kul med dans :D

Gillar din blogg jätte fin, verkligen :).

Följ gärna min: http://realityblog.blogg.se

ska du göra idag? :)

God morgon sovit gott?! Hoppas du får en bra dag sötnos (=

Sjukt söta :)

fin.. ja vill ha....

va gulligt :D























Follow my on Bloglovin







Trackback